امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مامان و امیر ناز

یک ماهگی عسل عمه

1390/10/27 21:23
نویسنده : مامان سمیه
865 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل عمه فردا یه ماهه میشه. قربونش برم که کلی ماه شده. از اینجا یه ماهگیشو به خودش و بابا و مامان نازنینش تبریک می گم. امیرجونمم کلی هواشو داره و تا میبینه گریه می کنه کلی قربون صدقه اش می ره. خوشبختانه تلاش های شبانه روزیم واسه اینکه محراب جونم تو دل امیرجون جا شه نتیجه داد. الان همیش می گه من فقط محراب و سارینا رو دوست دارم. باز خداروشکر. امیرجونم از وقتی چشمای خوشگلشو باز کرده منو در حال عکس یا فیلم گرفتن از خودش دیده واسه همینم بیشتر وقتها به تقلید از من عکس می گیره یا وقتی فیلم می گیره مثل من تاریخ و اعلام می کنه عکس پایین یکی از شاهکارهای هنری امیرجونمه که از پسرداییش موقع خواب گرفته!

نازم

نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان نسترن
27 دی 90 22:12
الللللللللللللهی.چقدر نازه.قدمش مبارک باشه.


مرسی عزیزم لطف کردی
روح انگیز مامان سیاوش کوچولو
27 دی 90 23:43
سلام قدم نو رسیده مبارک سمیه جان افتخار دادید سری هم به ما بزنید خوشحال میشیم
امینه
27 دی 90 23:44
یک ماهگی مبارک.به به امیر چه خوشجل عکس گرفتی
نرگسی
28 دی 90 0:18
ممنونم عزیزم از پیامت. خدا حفظش کنه برادر زادتون رو. عمه شدن خیلی شیرینه مخصوصا وقتی تازه یاد میگیره که بگه عمه آدم دلش قنج میره..


اره عزیزم واقعا عاشقشم
مامان یسنا
28 دی 90 13:50
عالیه....خیلی خوبه.....ماشاالله به پسر داییی.....امیرجون دوست داریم
مسیحا
28 دی 90 15:19
بوووووووووووووووووووووس
ای جونم به این چشمای رنگی بازم
بوووووووووووووووووووووس


مرسیییییییییی
امینه
28 دی 90 16:00
سلام خوبی امیر جان ؟؟؟خوبی مامانش؟


مرسی امینه جون ما خوبیم ایشالا شما هم همیشه شاد باشید
روح انگیز مامان سیاوش کوچولو
28 دی 90 17:30
سلام خانومی ممنون که به وبلاگ پسرم سری زدید به وبلاگ پسرم خوش امدید من که حتما لینکتون میکنم تا اینجوری سیاوش بدونه چه دوستای خوبی داره باز بهتون سر میزنم


مرسی منم همینطور
مامان نسترن
28 دی 90 19:35
سلام عزیزم.خیلی ممنونم از پیام محبت امیزت و خوشحالم از اینکه دوست با احساسی مثل شما دارم. عزیزم اپ جدید کردم. خوشحال میشم بیای پیشم.
نرگسی
29 دی 90 0:36