امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

مامان و امیر ناز

تولدت مبارک عشقم

1394/5/14 22:03
نویسنده : مامان سمیه
1,592 بازدید
اشتراک گذاری

بعد مدتها قسمت شد تولدت بیام نازنینم 

نه مرداد سالروز تولد قشنگت مبارک

دیروز که مصادف بود با سیزده مرداد بعد از چند روز تلاش من برا اینکه تو متوجه نشی دارم برات تولد میگیرم روز قشنگی برات رقم خورد. از صبح فرستادمت خونه مادرم و با کمک زندایی خونه رو تزیین کردم بعد دوتان درس کردم و ماکارونی و فلافل با اینکه اثرات سرما خوردگی تو تنم مونده و حالم خراب بود به عشقت تونستم چند جور ژله هم درس کنم نرسیدم کیک درس کنم اما کیک طرح لباس بارسلونا که این روزها تیم مورد علاقه ات و با اسم مسی سفارش دادم رادمان و امیرعلی هم مهمونای سوپرایزیت بودن به هزار ترفند که قراره با پرهام بریم مهمونی بابا بردتت سلمونی و اوردتت خونه حدود ساعت شش که مهمونا اومدن و بچه ها دم در سوپرایزت کردن قیافه خوشگلت دیدن داشت حسابی ذوق زده شدی قربونت برم که کلی ازم تشکر کردی خیلی خیلی خوشحالم که همونطور که دوس داشتی سوپرایز شدی می خوام بدونی از صمیم قلب دوستت دارم و عاشقتممممم همه زندگیمی خوشحالیت ارزومه امیدوارم لبات همیشه بخنده فعلا عکسارو ندارم سر فرصت می ذارم

 

پسندها (1)

نظرات (0)