امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

مامان و امیر ناز

این روزهای امیر نازم

1390/10/27 17:37
نویسنده : مامان سمیه
489 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازم دیگه حسابی از این داستان مهد نرفتنت کلافه شدم. اصلا درک نمی کنم چرا مهد و  دوست نداری؟ تو که بخاطر نداشتن همبازی تا یه بچه میبینی کلی ذوق می کنی زود سرگرم بازی می شی و موقع رفتن به زور ازش جدا میشی پس چرا مهد کودک و با اون همه بچه همسن دوست نداری؟ امروز صبح که با هزار وعده رفتی همش می گفتی خسته می شم طول می کشه. اخه نازم تو که فقط 3 ساعت می ری مهد. از وقتی هم که اومدیم بابلسر فقط هفته ای سه روز می برمت مهد اما بازم دوست نداری! بعضی وقتها فکر می کنم چون زیاد با بچه ها نبودی از اینکه تو مهد با بازی بچه ها دعوات میشه عصبی می شی. امروز بابایی با مربیت صحبت کرد که یه خورده بیشتر بهت توجه کنن تا علاقمند شی دستش در نکنه امروز انگار راضی بودی وقتی اومدی گفتی که خانم مربی گفته پسر خوبی هستم و بهم ستاره داد یه بادکنک هم جایزه گرفتم می ترسم این احساست تا مدرسه دوام داشته باشه ایشالا زودتر علاقمند شی عزیزم.

عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

امینه
27 دی 90 18:27
سلام امیر جان.امیر جان مهد که خیلی خوبه من خودم وقتی همسن تو بودم عاشق مهد بودم اما خوب دعوامم میشد اما کم.آخه مهد خوش میگذره ها .برو بادوستات خوش باش...
مامان هلیا
27 دی 90 18:27
سمیه جون سلام مرسی که بهمون سر زده بودی راستش هلیا ی من هم دو ماه با شور و اشتیاق مهد رفت بعد دو سه روز مربی شون نیومد و یه مربی دیگه فرستادن سر کلاس از اون موقع دیگه قدمشو نذاشته مهد میگه حوصله ام سر میره


والله منم موندم چه کنم
امینه
27 دی 90 18:33
سلام سمیه جونم.عصبانیم کردن خوب.بله مامانن دیگه
مامان پارسا
28 دی 90 10:04
سلام گلم
ناراحت نباش اکثر بچه ها از مهد خوششون نمی آد. چون توی خونه همه به اونا توجه می کنن و نازشون ومی کشن ولی توی مهد از این چیزها خبری نیست و بچه می بینه که 10 تا مثل اون هستن.پارسای ما که طفلک از ساعت 6:30 بیدار می شه و تا ساعت 15:30 توی مهد می مونه و کلافه می شه. چون مامانش کارمند



سلام اره در مورد امیر واقعا همینطور
بهار(مامانی شهراد)
28 دی 90 22:09
سلام گل نازم ماشاالله روز به روز خوشگل تر میشی به مامان جونی بگو واست اسپند دود کنه این هم 10000 تا ماچ واسه خوشگلترین نینی دنیا . . .(آپم گلم)


مرسی گلم لطف داری
نرگسی
29 دی 90 0:38
خدا حفظش کنه گل پسرتو عزیزم


مرسی گلم