امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مامان و امیر ناز

ازدواج

1390/9/7 18:41
نویسنده : مامان سمیه
894 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم

دیروز پدرجون تعریف می کرد تو راه مهدکودک یه عکس پسر و دختر کوچولو با لباس عروسی سر در موسسه قوامین دیدی بعد با تعجب از پدرجون پرسیدی که پدرجون مگه بچه ها هم ازدواج می کنن؟ پدرجون گفت نه این یه عکسه گذاشتن که به عروس دامادها پول بدن که ازدواج کنن. بعد به شوخی ازت پرسید تو می خوای ازدواج کنی تو هم دستای کوچولوتو باز کردی و گفتی منکه پول ندارم! پدرجون گفت ایشالا اندازه من شدی ازدواج می کنی تو هم تند گفتی نه پدر جون شما پیرمرد شدی من اندازه مامانم شدم ازدواج می کنم. الهیییییییییییی من فدات بشم که اینقد زرنگی ایشالا یه داماد خوشتیپ می شی نازم.

                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

سودابه
7 آذر 90 23:50
خدا حفظ کنه امیر آقای خوشگل شما رو .
امینه
8 آذر 90 0:03
سلام امیر جون تو چقد نازی.ماشا...


مرسی عزیزم لطف کردین
خلوتکده
8 آذر 90 8:02
سلام.
خواستم بگم ما دخترداریما
خدابراتون حفظش کنه.


مرسی دختر نازتون هم خدا حفظش کنه
امینه
8 آذر 90 15:32
سلام امیرناز.سلام مامان امیر.مرسی که پیشم اومدید.منم یک سا ل و3ماهه عقد کردم.درس خون بودم اما ولش کردم حیف هرچند هنوز18سالمه و وقت هست بازم مرسی.سمیه خانوم خداشماروکه به این مهربونی هستیدواسه پسرتون وباباش نگه داره.


موفق باشید عزیزم
مامانی وروجک
8 آذر 90 16:38
سلام به این شاه داماد اینده با این شیرین زبونیش
خلوتکده
8 آذر 90 19:15
سلام.
اگه مطمئن هستین خلوتکده جایی برای هدردادن وقت دوستانتون نیست وحتما استفاده میبرن خوشحال میشم.
من که بی اجازه بهتون لیک دادم.بزرگتری گفتن دیگه


مرسی خیلی لطف کردین البته شما صاحب اختیارین
مامان محیا
9 آذر 90 11:41
ایشاله
خاطره مامان بردیا
10 آذر 90 14:15
ای بلا گرفته. پس می دونی کی باید ازدواج کنی کلک ؟!!
مامان سید کوچولو
10 آذر 90 14:49
عجب جوابی داده فسقلی.... خجالتم کشیده حتما


فکر نکنم خجالت کشیده باشه اخه فکر می کنه پدرجون دوستشه حسابی باهاش راحته
lمرجان
10 آذر 90 19:38
سلام مامان امیر رضا مرسی از دلداریت. خدا پسره نازتو حفظ کنه. مامان و باباشم سلامت
کاکل زری یا ناز پری
11 آذر 90 9:19
آخی نازییییییییییییییی
رضوانه
11 آذر 90 20:23
عمه فدای زرنگیات



مرسی عمه ناناز جون
محيا كوچولو
11 آذر 90 22:38
چقدر اين اميررضا نازه، خيلي هم نكته سنجه
مامان یسنا
12 آذر 90 16:57
سلام من اپ کردم خوشحال میشم یه سر کوچولو بزنید.
بابای مهرسا
19 آذر 90 14:17
ایشالله