امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

مامان و امیر ناز

محرم امد

1390/9/7 18:43
نویسنده : مامان سمیه
1,453 بازدید
اشتراک گذاری

محرم امد

تا هست جهان شور محرم باقیست     این جلوه ی جان در همه عالم باقیست

از ناله ی نینوای یاران حسین               همواره به لب زمزمه غم باقیست 

بازم ایام سوگواری اقا اومد. این روزارو واسه حال و هوای خاصی که شهر به خودش می گیره خیلی دوست دارم. یادش بخیر اولین محرم بعد تولد امیر جونم دقیقا شش ماهه بود. یادمه یه لباس به شکل ششماهه امام حسین تنش کردم و بردمش مسجد محدثین که مراسم شیرخوارگاه حسینی داشتند. فداش بشم که کل مراسم عین یه فرشته کوچولو خواب بود. یادمه وقتی بغلم بود با تمام وجود زخم دل حضرت رباب و درک می کردم. اینکه یه فرشته شش ماهه داشته باشی و یه عده نامرد نذارن بهش اب بدی اشکام بند نمی اومد. فدای دل خانوم خودم که مادر شدم فهمیدم که چقدر سخته نتونی واسه جگر گوشه ات کاری بکنی. از اون سال بیشتر از همه شهدای کربلا جیگر واسه خانوم رباب و شش ماهه اش اتیش می گیره. خدایا به حرمت شش ماهه امام حسین حافظ همه بچه ها و امیرنازم باش و همه کوچولوهای مریض و شفا بده و هیچ مادری و نا امید نکن الهی امیین.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان حسنی
5 آذر 90 21:41
سلام خانومم
خوشحالمون کردین به ما سرزدین انشاللخ خدا امیرنازگلتون را حفظ کنه وهمیشه درکنارهم خوش وخرم باشیدچه زیبا نوشتین من هم پارسال درهمایش شیرخوارگان حسینی همین حس راداشتم
برای ذعاهای قشنگتون امین میگم


مرسی عزیزم
مامان بزرگ یسنا
5 آذر 90 23:45
الهی امین! ما کجا؟؟؟اونا کجا؟؟؟
مامان یسنا
6 آذر 90 16:11
سلام به دوست خوبم وگلپسرش.این ایام رو بهتون تسلیت میگم ودراین شبها التماس دعا.منم خیلی دوست دارم این حال وهوارو.


مرسی منم تسلیت می گم واسه منم دعا کن
مامانی وروجک
6 آذر 90 17:54
امین.سلام عزیزم مادر شدن هدیه خوب خدا به ماست تا بتونیم سعی کنیم مادری مانند مادر علی اصغر امام حسین باشیم درسته خیللییی سخته ولی میشه


درسته عزیزم ایشالا
mamane radin
7 آذر 90 11:20
salam azizam khobi?bebakhshidke natonestam biam. radin kheili sheiton shode va nemizare ziad poshte miz beshinam. amirreza jono bebosid be webloge jadide radin ham sar bezanid.


سلام عزیزم دیدم خیلی جالب بود مرسی که اومدی
mamane radin
7 آذر 90 11:21
تولد امیر ناز و تبریک میگم ایشالله 120 ساله بشه زیر سایه پدر و مادر بزرگ شه.