امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

مامان و امیر ناز

وروجک با نمک من

1392/9/9 22:43
نویسنده : مامان سمیه
1,613 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها خداروشکر خیلی در درسهات پیشرفت کردی و امتحانات ماهانه ات و نسبت به ما ه قبل بهتر دادی فهمیدم اگه هم غلط داری بخاطر اینه که چون خودت نمی تونی سوال و بخونی وقتی معلم میخونه جا می ذاری اما در کل معلمت خیلی ازت راضیه.. دیروز کلی خوشحال اومدی خونه گفتی مامانم امروز رفتم سرصف و اقای مدیر بهم دو تا کارت تلاش زرد داد منم کلی تشویقت کردم الهی مادر فدات بشه ایشالا همیشه موفق باشی..

بامزه نوشت: دیشب عزیزجون (مامانم) حالش زیاد خوب نبود قلبش درد میکرد توام که خیلی دوسش داری اصرار می کردی که ببرینش دکتر عزیز یهو بهت گفت: امیرجونم من مردم سر قبرم میای سریع گفتی : اخه عزیز من چه می دونم قبرت کجاست من بیام؟ من:تعجبعصبانیعزیز:خنده گفتم اخه بچه یه دور از جونی چیزی گفتی: خب باشه دور از جون حالا من قبر و از کجا پیدا کنم اصلا مامان اینهمه قبر اونجاست چه جوری پیداش می کنن گفتم خب اسمهای روی قبر و می خونن گفتی خوبه تا اون موقع منم سواد دار میشم باشه عزیز میام سرقبرت تعجب بعد روت و کردی سمت بابام و گفت پدرجون توام مردی میام سر قبرت می گم خدابیامرزه بعد که دیدی من چپ چپ نگات می کنم گفتی خب باشه دور از جون حالا مامان خدا بیامرزه یعنی چی گفتم یعنی خدا ببرتش بهشت گفتی اها خوبه پس پدرجون خدابیامرزتت ااااا بچه پرو رسما پدرو مادرمو...

خوشتیپم با لباس جدیدش

چقدر موقع خریدن این لباس فروشنده خوشش اومد وقتی لباس و پوشیدی می گفت از مانکنی که عکس لباس و تنش دیدیم هم خوشگل تر شدی  فدات بشم ایشالا لباس دامادیت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان پریسا
3 آذر 92 15:45
از دست این شیطون بلاها امیرناز جون ایشالله همیشه کارت زرد بگیری گلم. همین بگو خاله جون ایشالا
مامان گیسو جون
4 آذر 92 19:58
ای جانممممممممممم عزیزم قربون اون زبون شیرینت بشم من الهی سایه پدر مادرت همیشه بالای سرت باشه سمیه جونم مرسی گلم امین واسه دعای قشنگت
✿مامان علی خوشتیپ✿
5 آذر 92 13:22
ای جانممممممممم...از دست این بچه های شیطون و بانمکبچمون صادقه خو..حرف راستو زده همین بکو خاله جون
✿مامان علی خوشتیپ✿
5 آذر 92 13:28
خصوصی
مامان نیایش
5 آذر 92 19:38
عجب وروجک بلایی هستی تو گل پسری ایشالا تو درسات موفق باشی همیشهقالب وبلاگت هم خیلی خوشگله و البته سرد مرسی عزیزم هوا سرده خاله جون
مامان دینا جون
6 آذر 92 1:00
چه خوب که پسرمون این همه باستعدادو درسخونهامان از این شیطنتهای بچه ها .سمیه جون خا پدر ومارت رو برات نگه داره ممنون گلم برا شمم همینطور
مامی یلدا و سروش
6 آذر 92 2:41
خدایا دلم که برایت تنگ می شود با آنکه می دانم همه جا هستی اما به آسمان نگاه می کنم چرا که آسمان سه نشانه از تو دارد : بی انتهاست ، بی دریغ است و چون یک دست مهربان همیشه بالای سرماست
مامی یلدا و سروش
6 آذر 92 2:41
خدا انشاالله سایه پرمهر بابا بزرگ و مامان بزرگ رو سر گل پسری حفظ کنه. سلام گلم ممنون
amirali
7 آذر 92 9:53
امیر نازی .خوب وقتی حرفی بالاتر از درک بچه میگین باید انتظار این جواب رو هم داشته باشین
مامان یوسف
8 آذر 92 16:56
سلام مامان خوب امیرناز وبلاگ توپی دارین .زبان نوشته هاتون خیلی خوب و روانه امیرنازو هم خدا براتون نگه داره. ما تو یکی از شهرهای آذربایجان شرقی هستیم خوشحال شدیم به ما سر زدین. سلام گلم لطف کردید
مهتا
8 آذر 92 22:24
الااااااااااااهیییییییییییییی .ماشاله. ماشاله امیر شما خیلی باهوشه.خدا حفظش کنه. معمولا بچه ها ناراحت میشن وقتی از مرگ و قبر و وصیت و اینا باهاشون حرف میزنیم. انرژی منفی زیادی می گیرن. سلام عزیزم مامانمه دیگه کاری نمیشه کرمرسی از محبتت
مامان ایمان جون
9 آذر 92 9:58
ایشالا همیشه موفق باشی امیر جوووووونییییییی واااااااااااااای خدا یا مُردم از خنده,خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی جالب بود مرسی خاله جون
صدیق امل
12 آذر 92 12:11
سلام چطوری پسر بلا حیاط خونه مادرجون هستی سلام عزیزم شما چطورین اره گلم
مامان گیسو جون
12 آذر 92 14:45
ماشاا...
صدیق امل
13 آذر 92 20:47
سلام سمیه جان طرز تهیه خامه فرم گرفته توی جشن اب رو بهم میدید سلام عزیزم من از خامه اماده کاله استفاده کردم فقط با همزن میزنی فرم بگیره
متین
14 آذر 92 1:06
سلام سمیه جون لباس های گل پسر مبارکه ایشالا به خوشی بپوشی عزیزم مرسی گلم
متین
14 آذر 92 1:08
خدا وند به مامان و بابات طول عمر بده اخه این چه سوالیه از بچه پرسیدین خوب بچم چه میدونه از درکش خارجه دیگه نبینم از پسر طلامون سوالای سخت بپرسین سلام عزیزم مامانمه دیگه چه میشه کرد
امیر علی
14 آذر 92 10:58
ماشالا خوشتیپ
مامان آزاده
14 آذر 92 17:08
سلام امیر رضا خوش تیپ شدی
مامان آزاده
14 آذر 92 17:10
سلام امیر رضا خوش تیپ شدی چشمات قشنگه عزیزم
مامان بردیا
15 آذر 92 18:41
شیطونخوب مامانی قبلا بهش نگفتی بچم نمیدونستهواقعا انشاالله دامادیت دخترم ندارم دوماد خودم شی
مانی محیا
17 آذر 92 14:39
عزیزم... مبارکش باشه. خدا سایه پدرو مادرتو بالا سرت نگه داره همیشه عزیزم مرسی عزیزم ایشالا
مامان گیسو جون
17 آذر 92 15:17
مامان مریم
20 آذر 92 17:48
خدایا شیطون چه حاضرجوابم هست ...از دست این وروجکا بعضی وقتا میمونی بخندی یا گریه کنی... نکن این کارارو امیر جون من قلبم ضعیفه هزار ماشاله.. راستی من پست قبلی کامنت گذاشته بودما .. سلام نازنینم واقعا همینطوره من کامت و ندیدم حتما نیومده مرسی که اومدی دختر خوشگلت و ببوس
مامان ترنم
21 آذر 92 8:52
موفق باشي امير جون. عزيزم آدم نمي‌دونه اينجور مواقع از دست اين وروجكها بايد عصباني بشه يا بهشون بخنده. مرسی عزیزم واقعا همینطوره
منا مامان یسنا
21 آذر 92 15:23
مامی یلدا و سروش
23 آذر 92 23:17
همه لحظه های پایانی پاییزت ، پر از خش خش آرزوهای قشنگ .. یلـــــداتون مبارک
مامی یلدا و سروش
24 آذر 92 11:17
همه لحظه های پایانی پاییزت ، پر از خش خش آرزوهای قشنگ .. یلــــــداتون مبارک مرسی عزیزم
اسماباژگون
24 آذر 92 13:06
سلام خدا براتون نگهش دارههه اگر دوست داشتید به اینجا سر بزنید: سایت داریوش فرضیایی(عموپورنگ) http://farziaee.ir/?page_id=5249