امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مامان و امیر ناز

روز کودک

1392/7/16 23:28
نویسنده : مامان سمیه
462 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ناز و قشنگم روزت مبارک ببخشید اینقدر این روزها سرم شلوغه که مجبور شدم با گوشی بیام دلم نیومث این روز و بهت تبریک نگم فرداشب جشن حنابندان خاله است واسه همین نشد مثل پارسال برات کیک درست کنم اما چون دوست داشتی بادبادک هوا کنی و از طرف مدرسه قرار بود ببرنتون اما بخاطر بارون های این چند روز نشد بابابی به عنوان کادو روز کودک برات بادبادک خرید و کلی خوشحالت کرد دیگه شرمنده ایشالا بعد عروسی جبران میکنم 

فرشته نازم امیدوارم دلت همیشه مثل روزهای قشنگ کودکیت بی کینه و پر از صداقت باشی هیچوقت کودک درونت و یادت نره عزیز دلم 

روز کودک به همه فرشته های سرزمینم مبارک امیدوارم هیچ کودکی غم نبینه و تن کوچولوش از مریضی و درد دور باشه امینننن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهتا
17 مهر 92 10:56
سلام
آقا امیر گل.
روزت مبارک.ایشاله کودک درونت همیشه شاد و سرزنده بمونه.


مرسی گلم
مامان مریم
17 مهر 92 15:36
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند!
امیرنازم روزت مبارک



مرسی خاله جونم
عاطفه
17 مهر 92 21:28
سمیه جان همیشه من خواننده ی اینجام . از حضورم همیشه مطمئن باش و نظر نذاشتنم و پای نیامدنم ننویس. من مهمان همیشگی اتم . از اونایی که باید به زور بیرون بندازیشون. به خدا منم خیلی سرم شلوغه. 7 شب میرسم خونه و کارهای خانه و بهانه های پسرک انقدری مجال میده که فقط بخونمتون. دلخور نشو ازم. همه رو همون روزی که پست گذاشته بودی خوندم. روز مرد کوچکمون مبارک و ایشالله عروسی خاله به سلامتی و شادی برگزار شه و با کلی عکسای خوشگل وبلاگ و آپ کنی. منتظر میمونیم.

مرسی عزیز دلم من که خیلی دوستت دارم

maman amir
20 مهر 92 17:08
سلام عزیزم . خوبی . منم خیلی دوست دارم باهاتون دوست بشم. عزیزم. چه پسر نازی دارین شما عزیزم. خدا واستون نگه داره عزیزم.


مرسی گلم منم همینطور
مامی یلدا و سروش
21 مهر 92 22:37
روزت مبارک امیر نازم. برات سلامتی آرزو دارم. امیدوارم همیشه همیشه لبت خندان باشه گل پسر


سلام خاله جون م سى
متین
23 مهر 92 20:32
خوشا آنان که با حق آشنایند مطیع محض فرمان خدایند چو ابراهیم اسماعیل خود را فدای امر الله می نمایند عید سعید «قربان»، جشن «تقرب» عاشقان حق مبارک
متین
23 مهر 92 20:33
عروسی خاله جون هم مبارک
ایشالا به پای هم پیر شن


مرسی گلم ایشالا عروسی فرشته ات
عاطفه
23 مهر 92 20:41
از عروسی چه خبر؟


سلام عزیزم به سلامتی تموم شد
محمد
27 مهر 92 21:09
باسلام . شالهاي فوق العاده زيبا با طراحي منحصر به فرد براي ايام ولنتاين و شخصيت هاي كارتوني براي كودكان دلبندتان و ...... هديه اي مناسب براي كساني كه عاشقانه دوستشان داريد . به سايت ما سر بزنيد . http://redheart.hamvar.ir
دلمشغولی های یک مامان(آفتاب)
30 مهر 92 8:27
سلام نازنینم
تشکر از اینکه بهم سر زدی
براتون آرزوی سلامتی و خوشبختی می کنم
امیدوارم بهترین هارو توی تقدیر امیر رضای عزیز ببینی گلم


مرسی عزیزم