امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مامان و امیر ناز

بعد عروسی

1392/7/24 18:45
نویسنده : مامان سمیه
496 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ما اومدیم .. بعد یک هفته که در مراسم های مختلف که برا عروسی خاله جون بود برگشتیم.. این چند روز حسابی مشغول تمیزکاری خونه بعد عروسی بودیم بعدشم درسای امیر و عید قربان .. واسه همین نشد زودتر بیایم.. جونم براتون بگه که عروسی خداروشکر حسابی بهمون خوش گذشت.. سه شب پشت هم مراسم داشتیم که امیر جون بیشتر داشت با دوستاش بازی میکرد تا اینکه برقصه هر چی خواهش می کردم نمی رقصید همش می گفت مامان خجالت می کشم اخرش شب عروسی وقتی دید دوستش امیرسام پسر پسر عمه ام داره میرقصه اومد وسط و حسابی رقصید.. پسر نازم حسابی تو اون کت و شلوار بادمجونی ماه شده بود هر کی من و می دید بهم می گفت چه پسر نازی داری براش اسپند دود کن پسر خوش تیپم به همراه محراب جون عسل عمه که کت و شلوار سفید پوشیده بود و حسابی جیگر شده بود ساق دوش خاله جون شده بود.. الان عکسای عروسی دستم نیست بعدا سر فرصت عکس می ذارم فعلا یه عکس فقط از حنابندون دارم که زیاد هم با کیفیت نیست

 

م

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان نیایش
25 مهر 92 18:55
به به همیشه به عروسیبی خود نیست مامانی برا پسر شمالی خوشتیپش تبلیغات میکنهچه جیگری شده امیر ناز ما ایشالا دامادی خودت گل پسر فقط اینو بگمادخمل من از انگری بردز خیلی بدش میاد الانم که اومدم وبلاگت اومده رو پام نشسته میگه این عکس وبلاگش اصلا قشنگ نیست بریـــــــم
دوستتون داریم


سلام گلم بخاطر گل دختر شما عوضش می کنیم
مامان زهرا ناز
27 مهر 92 1:27
1000ماشالله ، انشالله عروسی خودتون داماد های آینده


ممنون عزیزم
عاطفه
27 مهر 92 18:50
عروسی که خیلی وقته تموم شسد ! پس چراعکس ها و گزارشش و نمیذاری مردم از فضولی.
این آقا داماد چه خوشگل تر شده . فداش بشم که انقدر آقاس


سلام گلم شرمنده هنوز عکسها بهم نرسیده
محمد
27 مهر 92 21:08
فروشگاه اينترنتي شال با انواع شال هاي زيبا شال عشق ، شال ولنتاين ، شال تزييني و شال باب اسفنجي و غيره . http://redheart.hamvar.ir
مامان ترنم
28 مهر 92 8:38
هميشه به عروسي و شادي عزززيزززم. منتظر عكسها هستيم.
مامی یلدا وسروش
28 مهر 92 15:09
امیر نازم برات تمام شادی ها رو آرزو میکنم انشاالله یه روز دامادی خودت خوشگل من


مرسی خاله جون
مامی یلدا وسروش
28 مهر 92 15:09
عروسی خاله جون هم مبارک باشه مامانی مهربون حسابی بهت خسته نباشی میگم


مرسی گلم ممنون
مهتا
28 مهر 92 23:38
سلام.ماشالله هزار ماشالله.
یادت نره .حتما اسفنددود کن براش.
پگاه یه مدت بعد از مراسم چهلم داداشش دپرس بود.وبشو عوض کرده.الان یکی دو روزه که مینویسه.وبش تو پیوندای بلاگ من هست.اون پایینا ...به نام پگاه.


ممنون مهتا جون رفتم وبش
یه دوست
29 مهر 92 15:28
اااااایییییی جاااانم چه نازی خدا حفظت کنه عزیزم


ممنون از لطفتون
همسر يك روحاني
30 مهر 92 9:00
سلام
ماشششششششششالله چه گل پسر خوشكل و اقايي داري
هزار بار ماشالله
خدا واست نگهش داره و مايه افتخارت شه عزيزم
خوشحال شدم از اشناييت و خوش امدي به جمع ما


سلام عزیزم با افتخار لینک شدین
مامان بردیا
1 آبان 92 21:25
چه نازی ماشالله خالهخدا نگهدارش باشه ما دوست داریم شما هم به دوستانه ما ملحق شید موافقید؟بهمون سر بزنید


سلام عزیزم حتما