امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مامان و امیر ناز

الرژِی

1392/7/15 9:00
نویسنده : مامان سمیه
527 بازدید
اشتراک گذاری

از امروز مراسمات عروسی خاله شروع میشه امروز قرار وسایل عروس و بیارن.. اما متاسفانه دو روزه الرژی فصلی تو شروع شده و سرفه های شدید شروع میشه دیشب موقع خواب اینقدر سرفه کردی که بالا اوردی.. من خودم از فصل سرما خوشم نمیاد بخاطر سردی هوا و کوتاه شدن روزها که برام دلگیره از وقتی تو به این الرژی مبتلا شدی بیشتر بدم اومده فصل زمستون برام کلی عذاب اوره اینقدر که تو باید دارو بخوری دوباره دیروز بردمت دکتر و مصرف زاتیدن شروع شد یه جور اسم سرف داری که حسابی هم اذیتت می کنه.. هنوز تو نوشتن تکالیف مدرسه ات یه کم تنبلی بخصوص برای لوح نوشتن کلی با هم سر و کله میزنیم تا سه خط بنویسی متاسفانه اصلا خوش خط هم نیستی.. امیدوارم که بهتر بشی و عادت کنی.. با اینکه تو انتخاب معلم کلاس اولت خیلی دقت کردم اما زیاد راضی نیستم احساس می کنم زیادی از تنبیه استفاده می کنن به نظر من واسه بچه های به این کوچیکی تشویق بیشتر جواب میده قصد دارم امروز بیام مدرسه.. خب دیگه باید برم فکر نکنم این چند روز بتونیم بیام ایشالا بعد عروسی میام با کلی عکس قشنگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نیایش
15 مهر 92 11:37
عزیز دلم الهی که همیشه سالم باشی و این آلرژی هم دست از سرت بر داره خیلی سخته میدونم ایشالا عروسی بهتون خوش بگذره منتظر عکس های قشنگت هستیم ما هم تهران باید بریم عروسی
مامان ترنم
16 مهر 92 8:40
عروسي بهتون خوش بگذره عزيزم. ان شاا... هميشه به شادي و خوشي. زياد سخت نگير بالاخره كم كم به مدرسه عادت مي‌كنه. البته حتما با معلمشون صحبت كن كه با روشهاي تنبيهي از مدرسه زده نشه.
نگین مامان رادین
16 مهر 92 18:43
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم
روزت مبارک فرشته ی کوچولوی دوست داشتنی


مرسی خاله جون
مامان ترنم
16 مهر 92 23:18
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند! امیر عزیز روزت مبارک



مرسیییییییییییییییی
مهتا
17 مهر 92 11:00
سخت نگیر مامانش.یواش یواش راه میفته تو درس و مشق و خطش.
ان شاله عروسی خوش بگذره بهتون.


خدا از دهنت بشنوه عزیزم مرسی