امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مامان و امیر ناز

روزهای مدرسه

1392/7/9 11:15
نویسنده : مامان سمیه
468 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم چند روزی اینترنت نداشتیم.. این چند روز کلا به عروسی گذشت بعد اون تابستون سخت که با مریضی و عمل مامانم گذشت این عروسی ها خیلی خوبه.. پنج شنبه و جمعه عروسی دخترعموم بود که با هزار تا غر اومدی نمی دونم چرا اصلا عروسی دوست نداری.. دیشب که عقد پسرعموم بود هم بخاطر اینکه دوست نداشتی و هم اینکه صبح مدرسه داشتی گذاشتمت پیش مادرجون..موقع رفتن ازم پرسیدی مامان اگه عروسی خاله ام هست میشه منم ببری؟ بوسیدمت و گفتم نه عزیزم عروسی خاله نیست مگه میشه عروسی خاله تو نباشی عروسی خاله هفته بعد میشه.. گفتی باشه پس من نمیام.. فقط بدیش اینه که روزهای اول مدرسه ات ما اینهمه درگیری داریم..این روزها حسابی داستان داریم با مدرسه رفتنت یه بار من یه بار بابا تو این یه هفته اومدیم مدرسه اخه چهارشنبه دیدم با بغض و گریه اومدی خونه و گفتی که خانوم معلم برا اینکه ریاضی و اشتباه نوشتم تنبیه ام کردو نذاشت غذامو بخورم دیدم تو کیفت غذاهایی که از صبح بهت دادم دست نخورده است راستش خیلی ناراحت شدم اخه یه بچه کلاس اولی که تازه سه روزه رفته مدرسه و هنوز به درس خوندن و معلمش عادت نکرده که نباید اینجوری تنبیه بشه جالب تر عکس العمل مامانم بود وقتی دید تو عذا نخوردی و گریه می کنی حسابی ناراحت شد و گریه می کرد و شاکی ازم می خواست برم مدرسه چهارشنبه بابا رفت مدرسه و خانوم معلمت گفت اون تنبیهت نکرده که غذا نخوردی چون هنوز به هوای امادگی بودین و کل کلاس حسابی شلوغ می کردین یه زنگ تفریح نذاشتن برین حیاط و تو می خواستی زنگ کلاس غذا بخوری و معلمت نذاشته دیروز هم اومدم مدرسه که معلمت گفت حسابی پسر خوبی هستی و ازت راضیه فقط کمی تو جمع کردن وسایلت کند بودی که الان بهتر شدی من گفتم پس چرا هر روز میاد می گه خانوم معلم و اقا مدیر دعوام کردن؟ گفت بعضی بچه ها حسابی شیطنت می کنن و نظم کلاس و بهم میریزن و ما دعواشون می کنیم انگار امیر به خودش میگیره وگرنه امیر خیلی اقا و مودبه فقط تو نوشتن کمی کنده که با تمرین بهتره میشه خداروشکر گلم خیالم راحت شد اصلا دوست ندارم کسی برا مشکل اخلاقی ازت شکایت کنه مشکل درسی با تمرین حل میشه تو خونه شیطنت می کنی باید اعتراف کنم منم بی حوصله شدم اما این دو سال مهد و امادگی معلمات همیشه ازت راضی بودن امیدوارم تا اخر همینطور باشی.. نکته جالب اینکه بیشتر روزها یا کتاب یا مداد دوستات و اشتباها میاری متقابلا وسال خودتم غیب میشه میگم امیرم چرا حواست جمع نمی کنی وسایل بچه هارو میاری؟ گفتی: اخه مامان نه اینکه من سواد ندارم دوستامم سواد ندارند واسه همین نمیتونیم روش و بخونیم و اشتباهی میاریم ای جانم ایشالا زود باسواد میشی در راستای اینکه همچنان دوست داری خواهر رو برادر داشته باشی به خاله فاطمه گفتی: من دوست دارم 20 تا پسر و 16 دختر داشته باشم بعد یه خرده فکرکردی و با خنده گفتی خاله فکر کنم اونکه زنمه شکمش پاره بشهتعجباخه وروجک میخوای مهدکودک درست کنی..؟ نمی دونم چرا اینمهمه درس و کتاب دارین اینقدر کیفت سنگینه که با اینکه تا دم در مدرسه با ماشین میری اما دلم خیلی میسوزه درسام کلا عوض شده که هر هفته برامون کلاس میذارن تا بتونیم تو خونه باهاتون کار کنیم با اینکه مدرسه غیرانتفاعی دوست نداشتم اما چون مدرسه دولتی خوب نزدیکمون نبود بردمت مدرسه غیرانتفاعی حالا دارم فکر می کنم که این مدرسه که یکی از معروفترین مدارس شهر و بهترین معلمها رو داره اینجوریه پس مدرسه های دولتی چه جورین؟ دیروز دوستم که بچه اش دولتی می گفت که 40 تا بچه تو یه کلاس هستن که 10 تا شون هنوز کتاب نگرفتن خدا اخر و عاقبتمون و به خیر کنه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مانی محیا
9 مهر 92 11:13
غصه نخور عزیز. ما هم داستان داریم..


مرسی گلم چشم
متین
9 مهر 92 14:46
ایشالا موفقیتاشو ببینی سمیه جون
منم فربد و مهد نوشتم ولی اصلا نمی مونه
همه چی افتضاح شده مهد فربد هم اینقدر شلوغه که بچه رغبت نمی کنه بازی کنه امکانات زیر صفره ولی چاره ا ی هم نیست
حالا موندم ببرمش یا نه؟


سلام عزیزم هر کاری می کنم نمی تونم برات تو وبت نظر بدم
مامی امیرحسین(فاطمه)
9 مهر 92 20:28
آخی عزیزم....حسابی هوای مدرسه داشتم امسال.از تو چه پنهون عجله دارم امیرو ببرم مدرسه!خیلی خندیدم خودشم بچم فهمیده است میدونه 36 تا بچه شکم زنشو پاره میکنه!عکس از روز اول مدرسه نذاشتی که مامانی؟


ترخدا عجله نداشته مدرسه و دردسراش با همه بچه ام از بی همبازی بودن این فکرارو می کنه
مامان علی خوشتیپ
10 مهر 92 11:35
شروع سال تحصیلی مبارک خوشگلم.موفق باشی عزیز خاله
خصوصی


مرسی عزیزم ممنون بابت رمز
شازده امیر و رها بانو
11 مهر 92 11:26
همیشه به عروسی و شادی باشه براتون عزیزم انشاالله به سلامتی پس این روزا برای شما هم خیلی شلوغه تا باشه همین کارها
بانو پس شما هم کلی داستان دار با مدرسه رفتن گل پسرت مربی امیر مهدی هم از نظر نوشتن همش ازش ایراد میگیره نمیدونم چه توقعی دارن از این بچه ها آخه؟


سلام گلم مرسی همین و بگو این داستان ها همچنان ادامه داره
(◡‿◡✿)عــمـهـ جــوטּ(✿◠‿◠)
11 مهر 92 18:58
سلام مامان سمیه مهربون مرسی از اینکه به منو برادر زادم سر زدید آروین ما 9سالو 11 ماهو30 روز از شیر مرده شما کوچیکتره


سلام عزیزم حالا بذار پسرک من 9 ساله بشه بعد
مامان ترنم
13 مهر 92 10:58
اي جان چقدر اين پسر چقدر دل نازكه. آخه پسر به اين خوبي و آرومي كه نبايد اين دعوا كرئتها رو به خودش بگيره كه.


سلام عزیزم واقعا راست گفتن هر چی بچه ها بزرگ تر میشن مشکلاتشون هم بزرگ تر میشه
مامان ترنم
13 مهر 92 10:59
حالا خوبه براي شما كلاس مي‌زارن. ما كه تا حالا هر چي بوده فقط پرداخت هزينه بوده و بس.
مامان نیایش
13 مهر 92 19:31
عزیزم برات آرزوی بهترین ها رو دارم ان شا الله که همیشه موفق باشی و همه چی بر وفق مرادت باشه و سختی ها زود گذر باشن برات


سلام گلم مرسی عزیزم
نگین مامان رادین
13 مهر 92 19:34
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$
_____________$$$
______________$ آپم و منتظر نیم نگاهی حتی گذرا ......
الاهی فدات جیگر طلا


سلام گلم چشم
فن آوران برتر ارم
14 مهر 92 11:16
با سلام و درود اگر به دنبال ارتقاء وبلاگ خود به سایت هستید پیشنهاد ما استفاده از هاست ایرانی می باشد. www.techeram.com +989370989852 فن آوران برتر ارم مشاور، طراح و مجری خدمات فناوری اطلاعات
مامی امیرین
15 مهر 92 9:17
مدرسه رفتنش و تبریک میگم..امیدوارم موفق باشه..
خانمی من امیرحسینم و مدرسه دولتی ثبت نام کردم..یه مدرسه خلوت و بزرگ و قشنگ..فقط تا ÷ایه سوم هستن ...تو کلاس 33 نفرن..یه معلم و خوب و با سابقه..در ضمن کتابها رم تو همون جشن شکوفه ها دادن و اصلا با خودشون کتابی نمیارن و ببرن.هم همونجاست و فقط آخر هفته برای اینکه ما ببینئیم چه کارهایی کردن میارن و بر میگردونن.
آموزششوونم با تخته های هوشمند و نرم افزار..الان وضو رم یاد گرفته و رفتن سر نماز با ل.ح فشرده...
نوشتم که بگم این بستگی به مدیریت مدرسه داره و ریطی به دولتی و غیره نداره..
موفق باشه گل÷سری..

دیگه واسه همینه می گن امکانات مال شهرهای بزرگه ایشالا شاهزاده هات موفق باشن دوستم