امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مامان و امیر ناز

خونه بی تو

1392/7/2 11:24
نویسنده : مامان سمیه
593 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کلاس اولی من از صبح رفتی مدرسه نمی دونم چرا اینقدر دلم تنگ شدهگریهدیروز باهات اومدم تا اخرش که بری کلاس همش برام بوس میفرستادی و میگفتی مامان دلم برات تنگ میشم با اینکه این وقتی نیستی یه کم بیشتر وقتم ازاده و به کارام میرسم اما انگار هوای خونه دلگیره وقتی تو نباشی به عادت هر روز برات ایه الکرسی خوندم و فرستادمت اینجوری خیالم راحته که فرشته ها مواظبتن گل قشنگم می خوام بدونی خیلی دوستت دارم  خوب درس بخون یه کم ارومتر بزرگ شو گلم دلم برا بچه گیت تنگ میشه نازنینم هر وقت تونستی بیای و بخونی بدون مامان همیشه عاشقته یه بار دیگه هم نوشتم

نفسم می گیرد در هوایی که نفسهای تو نیست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مانی محیا
2 مهر 92 11:36
عزیزم ناراحت نباش خوبه حالا وقتت آزاد میشه



اره خوبه اما خب دیگه یه دلتنگی هایی هم هست
بیمه سامان
2 مهر 92 14:51
بچه ها شیشه عمر و سرمایه زندگی پدر و مادرند. بیایید برای شیشه عمرتان سرمایه گذاری کنید.پس از پرداخت حداقل 10 سال حق بیمه عمر، اندوخته قابل تبدیل به مستمری داشته باشید. با خرید یک بیمه نامه عمر در جشنواره بزرگ سامان شرکت کنید. فقط با تکمیل فرم در سایت www.bestlifeinsurance.ir (لطفا در فرم اسم وبلاگ را وارد کنید تا با خرید بیمه نامه عمر یک بیمه نامه آتش سوزی و حوادث خانواده جایزه بگیرید.) بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان
صدیق امل
2 مهر 92 18:17
یادش بخیر وقتی تو خونه کسی بهمون املا نمیگفت کتاب رو باز میکردیم از رو مینوشتیم آخر هم به خودمون ۲۰ میدادیم؟؟؟


واقعا یادش بخیر خدا پدرت و بیامرزه چقدر رو درس خوندن تاکید داشت و تصیحت مون می کرد
مامان ترنم
3 مهر 92 13:58
اين دلتنگي‌ها هم قشنگه وقتي مي‌دوني بچه نازنينت داره الان كم كم بزرگ مي‌شه و چيزهاي زيادي ياد ميگيره.


ایشالا بچه هامون به سلامتی بزرگ شن
مهتا
3 مهر 92 19:21
سلام
مبارکه خانوم.ایشاللا همیتطور که گفتی تو دومادیش از زیر قرآن ردش کنی...
ماشالله...حال اوقتشه یه دخمل ناز هم به جمعتون اضافه بشه...
نه نگو که ناراحت میشم


سلام گلم تا خدا چی بخواد ایشالا
عاطفه
3 مهر 92 20:53
عزیزم ! چه قشنگ نوشتی ! جدیدترین نگاهی بود که تو بحبوحه ی مدرسه رفتن بچه ها دیدم ... خیلی خوشم اومد.


سلام نازنینم منکه قلم قشنگ شما رو ندارم حرف دل بود
حامد
3 مهر 92 23:47
سلام پسر گل و خوشتیپ خودم با دیدن عکسای قشنگت وتیپ مردونت خوشحال شدم زمان چقد زود میگذرد امیدوارم همیشه شاد و خرسند باشی و در درسات هم موفق .بوسسس


مرسی عمو
مامان مریم
4 مهر 92 18:07
آخی ...راست میگی سمیه جون چقدر نبودنشون توی خونه سخته..درکت میکنم..ولی ایشاله همیشه سالم و دنبال درس و دانشگاه باشه...خدا نگهدارش باشه


مرسی مریم جون لطف داری
متین
7 مهر 92 13:48
مبارکه عزیزم
هم کلاس اولت هم پاییزت
شروع سال تحصیلی بر تو امیر ناز خوش تیپ مبارک ایشالا موفقیتهاتو ببینیم
شما هم دلتنگی نکن عزیزم برای اینده خودشه
ما مادرا ازبچه ها بد تریم منم چند روزیه فربدو میبرم مهد خیلی عذاب میکشم


سلام عزیز دلم مرسی برا خودشون لازمه
مهتا
8 مهر 92 10:39
سلام کجایی؟مهمونیه من میگذره ها.


اومدم عزیزم