امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مامان و امیر ناز

جشن شکوفه ها

1392/6/31 21:37
نویسنده : مامان سمیه
1,445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کلاس اولی من

وای خدای من باورم نمیشه اینقدر زود بزرگ شدی کلاس اولی شدی نازنین من

امروز صبح وقتی از زیر قران ردت کردم ارزو کردم یه روزی قران و بالا بگیرم و تو با قد رشیدت قران و ببوسی و بری دانشگاه حتما اون روز دیگه مثل امروز خوشحال نمیشی من و بابایی همراهت بیایم حتما می خوای بگی مرد شدی اما مامانی من اون روزم دوست دارم تا یه جایی باهات بیام..

ارزو کردم یه روزی قران و بالا سرت بگیرم و تو دست در دست عروست وارد خونه ارزوهات بشی ...

امروز یه روز بزرگ بود برای من.. برای تو هم .. تا وقتی بزرگ بشی روز اول مدرسه یادت میمونه.. روزی که قدم های قشنگت و برای یادگیری برای اینده ای بهتر برداشتی..

نازنینم در کنار درسهایی که یاد می گیری یاد بگیر به کسایی که بهت علم یاد می دن احترام بذاری و همیشه مهربون باشی هر چی علمت بیشتر میشه تواضعت هم بیشتر بشه امیدوارم در هر مسیری که قدم میذاری موفق باشی...

اول صبح زیاد سرحال نبودی اما بعدش به لطف معلم شاد و خندونت سرحال شدی و کلی دست زدی و از معلمت خوشت اومد زیاد حال عکس گرفتن هم نداشتی

در هر صورت

فرشته نازم کلاس اول شدنت مبارک قشنگم موفق باشی

عشقم

عکسات تو مدرسه زیاد خوب نشد بس که می گفتی افتاب چشمامو می زنه و نمی تونم چشمامو باز کنم

نازم

بریم ادامه

اینم ورودی که کنار پله گذاشته بودن که رد بشید البته وقتی گذاشتن کنار من عکس گرفتم اخه اونجا شلوغ  بود

گلم

اینم کیف مدرسه ات که حدود دو ماه پیش مثلا خرید پارسال داشتن 54 تومن خریدمش بیچاره اونایی که چند تا بچه مدرسه ای دارند حدود 100 تومن وسایل مدرسه ات شد 850 هم که شهریه اته اینارو می نویسم تا چند سال بعد قیمتها رو مقایسه کنم

کیف

اینم کتابهای پسر کلاس اولیم

کتاب

جا مانده نوشت: این روزها بخاطر کارهای عروسی خواهری اصلا نمی فهمم کی شب میشه یا خرید یا دنبال اریشگاه و اتلیه یا جهیزیه نشد تولد اقای خوبیها امام رضا رو تبریک بگم اقاجون از صمیم قلب عاشقتم از اونجا که همسری در سالهای دور بخاطر اینکه به عشقش یعنی بنده برسهلبخند نذر کرده بود که روز تولد اقا شیرینی بده امسال خودم تصمیم گرفتم کیک درست کنم اما از اونجا که اون روز خیلی کار واسم پیش اومد نشد خوب تزیین کنم و عجله ای شد ایشالا سال بعد جبران کنم اینم کیک تولد امام رضا که بابایی برد محل کارش

کیک

دیروز هم جهاز خواهرم و بردیم جابجا کردیم و امیر سپردم پیش دوستم طاهره تا غروب خوب بود اما غروب یه کاری کرد که حسابی شرمنده شدم و امروز زنگ زدم کلی عذرخواهی کردم انگار موقع بازی وقتی امیرحسین رفته بود بالای کابینت امیررضا هلش میده و اون با سر میخوره زمین شانس اوردیم سرش نشکست جالب اینجاست خودش زنگ زد برام تعریف کرد که من امیر هل دادم بخدا از قصد نبود امروز کلی باهاش حرف زدم و کمی دعواش کردم تا بفهمه کارش چقدر خطرناک بود و تا مدتی برای تنبیه نمیره خونشون.. اخه وروجک این چه کاری بود یهو؟؟؟؟؟

این عکسایی از اخرین روزهای تابستان

ن

ن

ن

عشق مادر تو این دوره سخت با این همه بلایا و سختی ها دعا می کنم تو همه مراحل زندگیت شادو سلامت باشی و خدا رو برات ارزو می کنم ... مواظب خوبیهات باش قشنگم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

فرزانه
1 مهر 92 9:35
زندگی جریان دارد .... سعی در بهتر شدن دارم .... ممنون دوست عزیزم که به یادمی .... میبوسم امیر عزیزم رو


خداروشکر از شادیت خوشحال میشم
عاطفه
1 مهر 92 18:11
چه آرزوهای خوشگلی براش کردی. ایشالله به سلامتی هم دانشگاه رفتنش و هم داماد شدنش.
عروسی خواهرجون هم پیشاپیش مبارک باشه و خدا به پسر دوستت رحم کرده یه امیر بچه ی بی خطری بود که اونم ...


سلام عزیزم مرسی گلم لطف کردی میبینی امیرم حسابی شیطون شده
سارا(مامان شهیار)
1 مهر 92 18:28
واااااااای مبارکه کلاس اولی شدنت امیر جوووونم...از ذوق کتاب و کیفت دهنم 2 متر واااااااااا رفته


مرسی خاله جونم عجله نکن به زودی برا فرشته ات میخری
مامان زهرا ناز
2 مهر 92 0:22
بهار علم و معرفت مبارک عزیزم
قدر مامان و باباتو بدون و با درس خوندن دلشون رو شاد کن


سلام نازنینم ایشالا که همیشه گلامون موفق باشن
مامی یلدا و سروش
2 مهر 92 2:10
باز پاییز است، اندکی از مهر پیداست
حتی در این دوران بی مهری باز هم پاییز زیباست
مهرت قشنگ ٬ پاییزت مبارک . . .

امیر خوشگلم برات آرزوی موفقیت دارم


سلام عزیزم مهر بر شما هم مبارک
صدیق امل
2 مهر 92 18:05
سلام عزیزم کلاس اول امیر جون مبارک در ضمن خوشحال شدم جهیزیه رو جا به جا کردید ایشالا خوشبخت بشند


سلام نازنینم خوشحالم که میای و میخونی ممنون از لطفت ایشالا عروسی داداش گلت
مامان ایمان جون
3 مهر 92 10:35
امیر عزیزم آغاز سال تحصیلی مبارکت باشه,ایشالا دانشگاه و مدارک بالاتر
خواهرتون هم ایشالا خوشبخت بشه


ممنون عزیزم ایشالا برا فرشته شما هم
مامان ترنم
3 مهر 92 13:56
امير عزيزم مباركت باشه مدرسه رفتنت پسر نازنين. ان شاا... يه روز دانشگاه رفتنت. منم همراه مامان سميه مهربون براي تك تك آرزوهاش آمين گفتم.


ممنون خاله جون ایشالا برا همه بچه ها
مامان مریم
4 مهر 92 18:03
وای چه روز بزرگی ...امیر عزیزم برات آرزو میکنم همیشه موفق باشی و برای پدرومادر مهربونت باعث افتخار باشی...
مثل همیشه خوش تیپ و دوست داشتنی


مرسی خاله جو.نم ایشالا
مامی امیرحسین(فاطمه)
9 مهر 92 20:29
ببخشید اومدم پایین دیدم عکسا رو.ماشالا به این پسر رشیدمون قربونش برم یه سر و گردن از همکلاسی هاش بلندتره.از اون دختر کش ها میشه!خوشگل و خوش تیپ ماشالا...


سلام عزیزم چشمای خاله جونش خوشگل میبینه
شازده امیر و رها بانو
11 مهر 92 11:23
سلام سمیه جان من تو این پستت خیلی وقت پیش برات کامن گذاشته بودم هم تولد خودتو تبریک گفته بودم هم کلاس اولی شدن پسر گلت رو اما انگار به دستت نرسید چون هر دفعه اومدم دیدم نبود انشاالله دانشگاه رفتن امیر رضا جان


سلام عزیزم مرسی نه نیومده بود لطف کردی