امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مامان و امیر ناز

تولد مامان

1392/6/24 0:21
نویسنده : مامان سمیه
1,631 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولدمه دبشب بهترین هدیه تولد و از گل پسرم گرفتم محکم بغلم کرد و من و بوسید و زیر گوشم گفت مامان جونم تولدت مبارک فدات بشم قد دنیا واسم ارزش داشت خودشم ازم جایزه خواست که شب تولدم کنارم بخوابه منم قبول کردم خب.. امیرم هدیه ایی که بابایی برام خرید و ازش گرفتی و بهم دادی از بابایی هم ممنونم واسه کادوی قشنگش خوشحالم که تو هستی و با صدای قشنگت بهم تبریک گفتی فدات بشم پسرنازم..

سوپرایز نوشت: همسری پیرو کادوی شب قبل که بین خودمون بمونه دو تا شلوار بود که یکی جین و یکی مشکی که هیچکدام اندازه نبود مجبور شدیم عوض کنیمعینکظهر با یه دسته گل قشنگ اومد خونه مادرش که مهمون بودیم و حسابی خوشحالمان کرد چون انتظار نداشتیم سوپرایز شدیم اینم گل قشنگش مرسییییییییییی

گل

بریم ادامه ...

از اونجا که همیشه خودم برا همه کیک درست می کنم وقتی قرار شد مامانم اینا برا تولدم بیان خودم دست بکار شدم و کیک درست کردم اما خداییش ادم واسه خودش انگیزه نداره زیاد حوصله تزیین نداشتم خیلی خوب نشد

م

از رضوانه جونم خواهرام و زنداداشم به خاطر هدیه های نقدیشون ممنونم مامانم که مثل همیشه سنگ تموم گذاشت واقعا مرسی دوستتون دارم

اینم عکس یکی از کادوهای مامانم که امیرجون خیلی دوست داشت در کنارش دو دست لیوان هم برام گرفت

این ساعت چون کوک میشه و اهنگ میزنه امیرم دوست داره بخاطرش کلی از مامانم تشکر کرد

ساعت

 دیگه هر چی ادم سنش بالاتر میره روز تولدش خوشحالش نمی کنه من که توی این روز یادم می اد مثلا ده سال قبل دوست داشتم الان تو چه جایگاهی باشم و نیستم یه خیلی چیزای دیگه اینکه چه با چشم بر هم زدنی روزهای جونیم داره می گذره و فرشته ام بزرگ میشه و یه روزی دلم برا این روزهای با هم بودنمون و تنگ میشه فکر کردن به اینا ناراحتم می کنه اما خداروشکر می کنم در چنین روزی مادرم موهبتی که اگه هر لحظه براش خدارو شکر کنم کمه دعا می کنم هر سال شادی و خوشبختی پسرم و ببینم و اینکه همیشه تنش سالم باشه امروز خیلی ها بهم تبریک گفتن خدارو شکر دوستان و خانواده ای دارم که دوستم دارند و این حس خوب که بدونی به یادتن و امروز بهم دادن از همه ممنونم امیدوارم پسر نازم در اینده جوری زندگی کنه که دوستان بیشماری داشته باشه ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

متین
23 شهریور 92 23:55
سلام سمیه جون
تولدت مبارک عزیزم ایشالا تولد 120 سالگیت واقعا بهترین هدیه همینه که گرفتیش دیدی چه کیفی داره؟
ببوس امیر ناز عزیز رو
ایشالا عشقتون ابدی با شه و مثلث عشقتون همیشگی


مرسی عزیزم خیلی لطف کردی
متین
23 شهریور 92 23:59
اینم هدیه من به سمیه جون
عزیزم تولدت مبارک


مرسی عزیز دلم
یاس
24 شهریور 92 0:40
تولدت مبارک مامانی جون.الهی هزار ساله بشی


مرسی نازنینم
مامان بهراد
24 شهریور 92 9:54
تولدت مبارک عزیزم
الهی همیشه شاد و سلامت باشی و شاهد بزرگ شدن پسرگلت باشی


مرسییییییییی عزیزم لطف کردی
مامان زهرا ناز
24 شهریور 92 11:44
مهربانم!
یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد
بوی گل، نذر قشنگی نگاهت باشد
و خداوند شب و روز و تمام لحظات
با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد

تولدت مبارک!




سلام نازنینم مرسی از تبریکت
یاس
24 شهریور 92 15:11
دیشب اینقدر خوابم میومد ادامه مطلب رو ندیدم، ای جونم. بخاطر احساس قشنگ و مادرانه ات. منم مثل تو. اصلا فکر نمیکردم که ده سال بعد که الان باشه، تویه این موقعیت باشم. همیشه همینه عزیزم، سمیه گلی برو خصوصی.


سلام نازنینم مرسی بابت رمز
سارا(مامان شهیار)
24 شهریور 92 22:14
salam somaye jan.tavallodet mobarak azizam.az shazde pesaret bishtar ax bezar,delam vase axaye khoshmelesh tangide.....


سلام عزیزم کجایی کم پیدایی الان میام پیشت
مامان نیروانا
25 شهریور 92 7:23
سلام سمیه جونم، تولدت مبارک عزیزم. بهترین هدیه ی تولدت نوش جونت. خدا عزیزانت رو برات شاد و تندرست نگه داره. من فکر کنم صد ساله هم بشم روز تولدم رو دوست دارم و از اومدنش خوشحال میشم. آرزو میکنم سالیان سال تولدت رو به همین زیبایی در جمع عزیزانت باشی.
دوسِتون دارم. مرسی که بهم سر زدین. منم چقدر دلم واستون تنگ شده بود سمیه جان. فدات


سلام عزیزم ممنون از تبریکت حیلی لطف داری

صدیق امل
26 شهریور 92 7:38
سلام عزیزم خیلی وبلاگن با حال بود


سلام عزیزم مرسی
مامان دینا جون
26 شهریور 92 23:26
تولدت مبارک عزیزم .دستت اقای همسر وگل پسری درد نکنه .چه کیکی هم درست کردی خانم هنرمند .خوشیهاتون تا ابد پایدار


سلام عزیزم مرسی گلم
مامان نیایش
27 شهریور 92 12:07
سلام عزیزم تولدت مبارک خانمی الهی همیشه شاد و سلامت باشید و جمعتون جمع
به به چه هدیه هایی مخصوصا اون بوس گل پسری و ابراز احساساتش فداش شم الهی سالم باشه همیشه


سلام عزیزم ممنون از لطفت
عاطفه
29 شهریور 92 23:46
نظر من کو ؟ اون که گفته بودم خوش به حالت ها ؟ کجاس ؟


سلام عزیزم همچین نظری نیومد بخدا.
مانی محیا
30 شهریور 92 10:35
سلام عزیزم تولدت با تاخیر مبارک. درگیری زیادی داشتم. دیگه باید برات عادی شده باشه دوستم..


مرسی گلم عادی شده حسابی
مامان مریم
30 شهریور 92 12:46
تولدت مبارک سمیه ی عزیزم...وکادوی قشنگی که از گل پسرت گرفتی...هنوز که جوون و خوشگلی عزیزم زوده از حالا روز تولدت غمگین گذشته باشی...


مرسی نازنینم دیگه دیگه البته کادوها خوشحالم می کنه حسابییییی
هانی
30 شهریور 92 13:14
مبارکهههههههه تفلتون 100سال به این سالها در در کنار گل پسری هدیتونم خیلی قشنگهههههههه


سلام گلم مرسییییییییی
فرزانه
1 مهر 92 9:33
دوست عزیزم با تاخیر فراوان تولدتون مبارک باشه .....


مرسی دوستممم
مامان ترنم
3 مهر 92 13:55
سميه جون تولدت مبارك عززززيززززم. . .. هديه امير چقدر با ارزش بوده برات ماماني گل. ان شاا... 120 ساله بشي.


خیلی لطف داری ممنونم