امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

مامان و امیر ناز

بدون عنوان

1392/6/16 23:39
نویسنده : مامان سمیه
293 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته خوبیها حضرت معصومه روزت مبارک

خانومم دلم برا حرم خودت و داداشت تنگه یه نگاهی بهمون از سر لطف کن

روز دخترو به همه دخترای گل تبریک می گم کاش یه فرشته هم خودم داشتم که بهش تبریک بگم

یه پسر دارم که واسم یه دنیاست اما خب همیشه دلم یه دختر هم می خواست ایشالا هر کی دختر داره سلامت باشه سارینا جونم روزت مبارک خاله..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

در امتداد زندگی
17 شهریور 92 10:31
سلام...دستور نازخاتونتون و توی آشپزی های مامانم دیدم..گفتم عرض ادبی هم به شما داشته باشم..ممنون


سلام گلم لطف کردید
عاطفه
17 شهریور 92 19:24
ایشالله خدایه دخمل خوشگل و سالم و صالح هم بهت میده و ما هم روزش و پیشاپیش تبریک میگیم
مانی محیا
18 شهریور 92 12:40
عزیزم. اصلا روز خودت مبارک... ایشاله خدا بزودی بهت بده


راست می گی خودمون و عشقه ایشالا
مامان گیسوجون
19 شهریور 92 17:13
مامی امیرحسین(فاطمه)
20 شهریور 92 23:52
آخ گفتی!منم دلم دختر میخواد زیادددد.ولی من هنوز امید دارم!شما پرونده ی بچه دار شدنو بستین مگه؟
براتون دستور غذاها رو گذاشتم ناقابل


سلام عزیزم فعلا پرونده بازه اما باید خدا بخوادمرسیییییییی
نازی '
23 شهریور 92 14:08
بیا اینجا به دردت میخوره تو گوگل بزن "کپی پیست کن" بعد بیا کپی پیست کن '
مهتا
24 شهریور 92 15:57
سلام مامان امیرناز
تولدتون مبارک.خوشحالم که با اینجا آشنا شدم.
قدر خونواده خوبتونو بدونید.


سلام عزیزم مرسی گلم
مامان مریم
30 شهریور 92 12:47
ممنون عزیزم..روز خودت مبارک


ممنون گلممممممم