امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

مامان و امیر ناز

نظرات (9)

رضا
12 مرداد 92 15:27
ساعت دیواری اتاق کودک از جدیدترین مدل های ساعت دیواری ، طراحی شده برای اتاق کودک دلبند شما. در طراحی این ساعت از پلکسی گلاس تایوانی سه لایه ساخته شده که بسیار مقاوم است و همچنین سه سال گارانتی تعویض دارد. برای خرید این ساعت زیبا به سایت اینترنتی ما به آدرس زیر مراجعه کنید: http://www.5setareh.mihanstore.net/product.php?id=231
Fateme
13 مرداد 92 1:04
خیلی خیلی قشنگه این مادرانه ها.مخصوصااهنگ وبلاگتون پرازمهربونیه.خداشماخانواده ی مهربونوهمیشه شادوخوش کنارهم حفظ کنه.


سلام خیلی لطف کردین کاش ادرس وبتون و می ذاشتید
مامان علي خوشتيپ
13 مرداد 92 10:26
واي خجالت كشيدم
آخه يه كارت تبريكه...كار مهمي انجام ندادم كه!
قابلتونو نداشت.اين گل پسر ،خوشگل پسر رو خيلي دوست داريم ما
انشاالله دوماديشو ببيني


فدات بشم سارا جون خیلی عزیزی
مامان علي خوشتيپ
15 مرداد 92 1:38
واي سميه جون.به خدا نظرتو خوندم شرمنده شدم.بدون اينكه ازتون بخوام برام داري تبليغ ميكني
به خدا نمي دونم چي بگم.فقط ميتونم بگم دوستتون دارم.به خدا اگه نبريم هم اصلا ناراحت نميشم.چون دوستاي خوبمو بيشتر از قبل به خودم نزديك دونستم
امشب يه نظر برام گذاشته بودن خيلي ناراحت شدم...ولي وقتي نظر شما رو خوندم حرفاي مفتشونو فراموش كردم
ممنونم كه هستي
الهي هميشه دلت شاد باشه


مرسی نازنینم وظیفه است
مامی امیرین
15 مرداد 92 14:41
مبارکش باشه... دست خاله سارا درد نکنه.
مامانی محمد طاها
15 مرداد 92 17:11
خصوصی
Fateme
18 مرداد 92 23:17
اینم وبلاگ من.لطف میکنین سربزنین امیدوارم خوشتون بیاد


سلام عزیزم این ادرسی که گذاشتین باز نمی کنه
عاطفه
21 مرداد 92 17:31
مامان جونی از امیرم خبر بده ! دلمون براتون تنگ شده
ame nanaze amier naz
14 شهریور 92 10:55