امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

مامان و امیر ناز

چه خوب شد که امدی

1392/5/10 15:34
نویسنده : مامان سمیه
2,344 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها همش نگاهت می کنم و یاد روزهایی می افتم که منتظر دیدن صورت ماهت بود چقدر روزی که برای زایمان می رفتم یه هیجان توام با اضطراب داشتم.. هیچوقت وقتی برای بار اول دیدمت یادم نمیره یه فرشته کوچول با صورتی قرمز که داشت گریه می کرد تنها وقتی که دیدن گریه ات خوشحالم کرد همون روز بود اخه نازنینم اون گریه نشان دهنده زندگی بود..کل خانواده من و بابایی پشت اتاق عمل در انتظار دیدنت بودن اخه اولین نوه بودی و کلی عزیز.. نازنینم یادمه روزای اول وقتی تورو کنار خودم می دیدم باورم نمی شد که این کوچولو نازنین پسرمه .. وقتی اولین بار بغلت کردم یه عشقی رو حس کردم که با هیچ حسی نمیشه توصیفش کرد تو اومدی و همه دنیام شدی.. امسال چون تولدت به شبهای قدر می افتاد نمی خواستم جشن بگیرم واسه همه حدود دو ماه قبل تو مدرسه برات یه جشن گرفتم جالب اینکه تند تند می گفتی که این تولد الکیمه اما چند شب قبل هم چون مهمون داشتیم و بچه ها بودن یه کیک درست کردم تا خوشحال بشی اما چون شب قدر بود خیلی کوتاه برگزار کردین شرمنده نازنینم ایشالا سال بعد برات جبران می کنم.. تو این شبهای عزیز از خدا خواستم همیشه سلامت باشی و در هر کاری خدا پشت و پناهت باشه و یادت باشه گل قشنگم اگه حتی کسی هم کنارت نباشه اگه خدا رو داشته باشی بی نیازی..

 می خوام اینجا عکسای تولدت از یکسالگی تا الان و بذارم اما اول عکس کیک تولد و امسالت و می ذارم با تشکر ویژه از ساراجون مامان علی که این دستور خوب و ازش یاد گرفتم البته من هنوز تازه کارم

نازم

بقیه عکسارو ببینید

عشقم در یکسالگی چقدر تو تولد یکسالگیت دست زدی و رقصیدی فدات بشم کلی خوش گذشت

تولد دو سالگی

عزیزم

سه سالگی اینجا نبردمت اتلیه

عزیزک

اینم کیک تولد سه سالگی

کیک

اینم چهار سالگی

عشقم

نازنینم تولد 5 سالگیش

م

اینم کیکش

م

حالا امسال جشن مدرسه

ناناز

اینم شنبه شب که چون شب قدر بود فقط کیک اوردیم و شمع فوت کردیم عمه فدای محراب بشه که با چه عشقی می خواست شمع فوت کنه با اینکه کار خواصی نکردیم اما چون بچه ها بودن خیلی دوست داشتی

ناناز

امیر ابولفضل انیا امیررضا محراب

بچه ها

امیرم و عزیز دل عمه محراب نازم

ع

کادو ها نقدی بود اینم کادو خودم چون می دونستم خیلی دوست داری همین طور هم شد و حسابی دوق کردی اخه کلا عاشق حیوانات و دایناسورها هستی

قلعه وحشت

اینم کادو خاله سودی و دایی احمد استخر شنا به همراه توپ و تیوپ

ن

اینم عکست در متولدین امروز نی نی وبلاگ

ن

مثلا خواستم برات تولد نگیرم اما فکر کنم بشه سه بار چون خانواده پدریت نیومدن یه بار واسه اونام باید کیک درست کنم بدتر شد نازنیم ایشالا همیشه سلامت باشی و خوشبخت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

شازده امیر و رها بانو
10 مرداد 92 15:57
سلام مامانی هنرمند بابا شما که ترکوندییییییی پس به این چی میگن تولد به این باحالیییییییی خسته نباشی


فدای تو مرسی
مامان نیروانا
10 مرداد 92 16:00
تولدت مبارک امیرِ ناززززززززززم. این خاله ی هزار مشغله ت رو ببخش. میام و مفصل میبینمت و میخونمت نازنینم.
مامان زهراناز
10 مرداد 92 16:26
به به دست مامان سمیه درد نکنه انشالله تدارک جشن عروسی گل پسر شو ببینه
عزیزم اگه میشه دستور کیک رو برام تو نظراتم بذار چون واقعا عالی شد


مرسی گلم چشم
عاطفه
11 مرداد 92 0:46
چه جشن تو جشنی شده . ایشالا همیشه به شادی و ماشالله به گل پسر که هر سال آقا تر و دوست داشتنی تر میشه


ممنون دوست گلم چشمات قشنگ می بینن
مامان بهراد
11 مرداد 92 1:54
تولدت مبااااارک عزیزم انشاالله سالیان سال زیر سایه پر مهر پدر و مادرت سالم و سربلند و پیروز باشی عزییییییییییییییزم


مرسی خاله مهربون
مامان علي خوشتيپ
11 مرداد 92 12:15
تولدت مباااااااااااااااااااااااااارك عزيزمممممممممممم
الهي 120 ساله بشي پسر خوشگل و خوشتيپ


مممنونم واقعا لطف کردی
مامان علي خوشتيپ
11 مرداد 92 12:19
هديه تولد براي امير ناز گليه خودمون: http://www.8pic.ir/images/59598136090228458879.jpg
مامان علي خوشتيپ
11 مرداد 92 12:19
عكسها يكي از يكي خوشگل ترن
راستي قرار بود خودت كيك درست كني!


خودم درست کردم گلم
م
12 مرداد 92 1:54
سلام مامانه امير ميدونستي اگه عكس جديد امير جون الان بفرستي البوم وبلاگم رو اپ ميكنم ممنون
م
12 مرداد 92 1:55
راستي امير جون تولدت مبارك عزيزم بوس
مامان نیروانا
12 مرداد 92 8:20
عزیز دلم، قدر همونی بوده که دونستی و پسر نازنینت رو خوشحال کردی. ایشالا همیشه شاد باشه و جاودانه باشه. حسابی میبوسمت امیر نازم
مامان علي خوشتيپ
12 مرداد 92 10:47
سلام عزيزم
واي ببخش من قسمت ادامه مطلبو خوندم
واقعـــــــــــــــــــــــــــــــا عاليه..حرف نداره كارت...حتما بفرست براي آشپزخونه
آفرين به اين مامان هنرمند و كدبانو
از برش خوردشم عكس داري؟


سلام عزیزم دیگه استاد شمایید خب نه از برش خوردش عکس نگرفتم
مامان ترنم
12 مرداد 92 11:24
عزيزم ان شاا... تولد 120 سالگيت .
مامان ترنم
12 مرداد 92 11:25
سميه جون واقعا كيك كار خودته؟؟؟؟!!!! اگر خودت درستش كردي دستورش رو برامون بزار.

سلام عزیزم اره خودم پختم چشم اومدم وبلاگت گفتم

مامانی فری
12 مرداد 92 16:00
عزیزم تولدت مبارک به به چه مامان هنرمندی


مرسی عزیزنم
مامان کیان
12 مرداد 92 16:22
ای جانم من که کلی از بزرگ شدنش تو عکساش ذوقیدم.تولدش مبارک باشه ایشالا 120 ساله بشی امیر خان


ممنون گلم
منا مامان یسنا
12 مرداد 92 22:19
کادوی من برات ارزوی سلامتی وتندرستیه واینکه سایه پدرو مادرت ومادر بزرگات وپدر بزرگات رو سر باشه.موفق باشه تو تمام مراحل زندگیت


مرسی خاله جون
فرزانه
12 مرداد 92 23:59
تولدت مبارک باشه امیردوستداشتنیه خاله ....
امیدوارم همیشه شاد وسلامت و لبت خندون باشه عزیزم .....


مرسی خاله
خاله مرمر
13 مرداد 92 3:39
امیر رضا جونی تولدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الهی 100 ساله شی
وقتی داشتم عکسهای هر سالت رو یکی یکی نگاه میکردم و رسیدم به کیک 5 سالگی یهو تعجب کردم و با خودم گفتم وا مگه امیر الان چند سالشه؟؟؟
واقعا چقدر عمر زود میگذره. حالا دیگه امیر مردی شده واسه خودش
راستی کیک سه سالگیشم خیلی قشنگ بود



مرسی عزیزم لطف کردی اومدی
مانی محیا
13 مرداد 92 14:55
azizam tavalodesh mobarak. in rooza vaghte didane weblog nadashtam, ishalla doomadisho daneshgasho jashn begiri


مرسی گلم ایشالا
کاکل زری یا ناز پریییی
14 مرداد 92 9:14
مبارکهههههههههههههه قوربون تو برم منننننننننن چه پسر ناز و معصومی هستی توووووووووو انشاالله داماد بشی عزیزم پله های ترقی رو تند تند طی کنی دستت درد نکنه مامان امیرررررررر خیلی ککی نازی درست کردی ماشاالله


مرسی عزیزم
معصومه زن عموی بردیا
14 مرداد 92 12:15
ممنونم عزیزم با اومدنت بهم روحیه دادی خدا فرشته ات رو برات حفظ کنه آمین
مامانی ریحانه
14 مرداد 92 15:57
سلام پسر گل تولدت مبارک . مرد شدی خاله انشالله دامادیت .
مامانی هنرمند سلام و خسته نباشید انشالله همیشه شاد باشید و موفقیتهای پسر گلت رو جشن بگیری. راستی دستور کیکت رو تو دوره حتما با خودت بیار . هنرمنننننننننننننننننند .


مرسی دوست نازنینم چشم
مامان نیایش
15 مرداد 92 12:57
عزیزم دلم تولدت مبارک تو رو خدا ببخش که دیر اومدم ان شاالله که همیشه سالم و شاد باشی و لبات خندون خیلی خیلی قشنگ بود همه عکس ها دست مامانی درد نکنه عالی بود تولدت هزاران بار مبارک چشم به هم بزنی باید دامادش کنی مامانی ان شاالله

مرسی زهره جون ممنون

مامی امیرین
15 مرداد 92 14:43
تولد گل پسرمون مبارک باشه..
وای مامانی یعنی این کیک و خودت پختی؟!!!!!
چه جوری آخه؟!!!!
عکس و چه جوری انداختی روش؟!!!!
خیلی قشنگ.
مبارک گل پسرمون باشه.


سلام عزیزم مرسی از لطفت اره خودم درست کردم می گم بهت
مامانی محمد طاها
15 مرداد 92 17:14
راستی مامانی کیک پختن سخته اگه راحته دستور پختش رو به ما هم بده اون لم عکس گذاشتنش رو هم اگه میشه یادمون بده
مامان ریحانه جون
15 مرداد 92 21:44
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
مامان مریم
16 مرداد 92 17:09
به به با مامان سمیه ی هنرمند جای ما خالی موقع خوردن کیک خوشمزه تون...تولدتم مبارم امیر عزیزم..عالی بود عکسات


مرسی عزیزم
مامان دینا جون
21 مرداد 92 0:47
تولدت مبارک عسلم .چه عکسهایی هم انداختی ایشالا جشن فارغ التحصیلیت قند عسل


مرسی گلم
مریم مامان بهراد و اراد
22 مرداد 92 0:30
ای جونم عزیزم چقدر عکسا قشنگه کیف کردم تولدت مبارک باشه گل ناز



مرسی عزیزم
متین
23 مرداد 92 13:28
تولدت مبارک عزیزم
سمیه جون کیکاشو خودت درست میکنی؟



مرسی گلم اره