امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مامان و امیر ناز

تقدیم به فرشته ای از راه نرسیده

1392/2/17 13:45
نویسنده : مامان سمیه
722 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل خاله اینقدر ذوق دارم که نمی دونم چی برات بنویسم.. از وقتی دو روز قبل یعنی جمعه بعداظهر مامانت بهم خبر داد که یه تو راهی داره از خوشحالی نمی دونم چیکار کنم اخه مامانت خیلی واسم عزیزه از یه خواهرم بیشتر واسه همین خبر مادر شدنش اینهمه خوشحالم کرد و اینکه بلاخره تصمیم گرفت تورو به این دنیا دعوت کنه خیلی برام خوشحال کننده است.. اولش باید خودم بهت معرفی کنم نازنینم که هنوز نمی دونم پسری یا دختر بعدها وقتی به دنیا بیای من و به اسم خاله سمیه میشناسی.. من و مامانت خیلی کوچیک بودیم حتی از امیرنازمم هم کوچکتر که با هم همسایه دیوار به دیوار شدیم و بهترین دوستای هم. قشنگترین روزهای کودکیم کنار مادرت و تو اون کوچه بن بست رقم خورد چقدر با هم بازی می کردیم و بهمون خوش می گذشت وقتی به نوجوونی رسیدیم دیگه شدیم همراز هم و دوستای جون جونی حتی یادم نمیاد یه بارم دعوا کرده باشیم و از هم ناراحت شده باشیم بعد که من رفتم دانشگاه و خیلی زود ازدواج کردم بازم این دوستی ادامه داشت حتی وقتی مادرت واسه درس خوندن یه شهر دیگه رفت بازم همیشه از هم خبر داشتیم و من چند باری به خوابگاهش رفتم مامانت وقتی عروس شد که من یه پسر کوچولو داشتم و چقدر شب قشنگی بود که نزدیک ترین دوست و خواهرم و در کنار کسی می دیم که لایقشه خدارو شکر باباییت خیلی اقاست خوشحالم که خوشبختن با اینکه از نظر مسافت ازم دور شده اما همیشه از حال هم خبر داریم و تو هر فرصتی همدیگر و می بینیم.. حالا خوشبختیشون با حضور تو داره کامل میشه وای خدای من میبینی گریه ام گرفته باورم نمیشه فاطمه جونم داره مادر میشه.. از صمیم قلب ارزو می کنم که تو فرشته کوچولو بالهات و به سلامت به زمین بذاری و تو اغوش پدر مادرت ببینمت بهت قول می دم که بهترین مامان دنیا رو داری.. فاطمه نازنینم از اینجا مادر شدنت و بهت تبریک میگم امیدوارم این روزها رو به سلامت بگذرونی امیر جونمم از اینکه خاله فاطمه قراره نی نی بیاره خیلی خوشحال شد هر دومون برا دیدنت لحظه شماری می کنیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان گیسوجون
8 اردیبهشت 92 17:15
مبارک عزیزم
شبنم
8 اردیبهشت 92 18:42
عزیزززززم..ای شالله که این فرشته کوچولو به سالمی به دنیا بیاد و چراغ دل مامان و بابای عزیزش بشه..
حتما اونم از داشتن خاله سمیه جونی مهربونی مثل شما، خوشحال خواهد بود.
منم دیگه تقریبا تمام دوست هایی که هر زمانی باهاشون دوست بودم، بچه دار شدن و من الان یه عالمه خاله هستم.


مرسی عزیزم ایشالا
مامان ترنم
9 اردیبهشت 92 8:23
به سلامتي خاله سميه. عزيزم مباركه. از خوشحالي شما ما هم خوشحال شديم عزيزم.
مامان علی خوشتیپ
9 اردیبهشت 92 14:19
مبارکه...ایشاالله به سلامتی به دنیا بیاد. وای سمیه جان من عاشششششششق اون عکس پست ثابتممممممممم
مامان یلدا و سروش
9 اردیبهشت 92 16:36
سمیه جون باعث افتخار بندست که باهم تبادل لینک داشته باشیم. بهتون تبریک میگم خاله شدنتون رو. انشاالله صحیح و سالم بدنیا بیاد
مامان یلدا و سروش
9 اردیبهشت 92 16:37
امیر نازم رو هم ببوس عزیزم. ما از گرگانیم
مامان یلدا و سروش
9 اردیبهشت 92 16:39
لینکتون کردم عزیزم
کاکل زری یا نازپری
9 اردیبهشت 92 18:34
سمیه خانوم منم بابت این خبر خوب به شما و دوست گلتون تبریک میگم منم خیلی دلم برای شما و امر جون تنگ شده بود شرمنده که دیر به دیر سر میزنم روی ماهتونو میبوسم همیشه خوش خبر باشین


مرسی عزیز دلم ایشالا قسمت تو بشه
مامان یلدا و سروش
9 اردیبهشت 92 21:01
مادر ای پرواز نرم قاصدک مادر ای معنای عشق شاپرک ای تمام ناله هایت بیصدا مادر ای زیباترین شعر خدا پیشاپیش روزت مبارک عزیزم.
مانی محیا
10 اردیبهشت 92 8:18
رمز 4048. تایید نکنی. راستی روزت و تولد نی نی تو راه هم مبارک باشه
مانی محیا
10 اردیبهشت 92 8:49
ببخشید اس دادی تو چرت بودم. اکسپریای من میرو هست مدلای مختلفش خیلی با هم اختلاف قیمت دارن. من 680 خریدم.از 450 تومن هست تا حدود سه میلیون و شایدم بیشتر
خاله فاطمه
3 خرداد 92 1:21
عزیزم ممنونم از احساس قشنگت. بچه من خیلی خوشبخته که خاله ای مثل تو عزیز داره. واقعا نمی دونم چی بگم فقط دلم می خواد صد بار بخونم و لذت ببرم....



احساس قلبیم بود نازنینم تو و فرشته ات اندازه دنیا واسم باارزشید