امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مامان و امیر ناز

تولد در مدرسه

1392/2/1 9:26
نویسنده : مامان سمیه
1,769 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی که برا بچه ها تو مدرسه تولد می گرفتن امیرم خیلی دوست داشت که واسه اونم تولد بگیریم اما از اونجا که متولد مرداد بود دودل بودم اما با معلمش صحبت کردم و چهارشنبه براش یه تولد کوچولو تو مدرسه گرفتم خیلی با مزه بود تو جمع فرشته هایی که با کوچکترین هدیه خوشحال شدن و حسابی رقصیدن و کیف کردن.. فرشته نازم کمی سرما خورده بوذ و زوذ از رقصیدن خسته می شد اما بازم کلی بهش خوش گذشت و از کادو گرفتن خوشحال شد.

کیک بن تن

کیک

خوشگل من

نازم

نازم

فرشته ام با کادوهاش

ادامه عکسارو ببینید

فرشته ام و دوستاش

نازم

عزیزم

عشقم

عزیزم

ناناز

ناناز

عشقم

خانم معلمها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

منا مامان یسنا
1 اردیبهشت 92 12:49
عزیز دلم انشاالله همیشه خنده بر لبای قشنگت باشه تولدت هم مبارک گلم
مامان دینا جون
2 اردیبهشت 92 0:12
سلام تولد گل پسری مبارک باشهچه کیک خوشگلیچه پسر عسلی ایشالا دومادیش سمیه جون
مامان ترنم
2 اردیبهشت 92 8:53
تولد مبارك عزيزم. درسته كه روز خودش نبوده ولي به هر حال تولد توي مدرسه يه حال و هواي ديگه‌اي داره. ترنم منم 30 شهريور به دنيا اومده . فكر كنم منم از امسال كه مي ره مدرسه بايد همچين كاري براش بكنم.
مامان نیروانا
4 اردیبهشت 92 14:48
تولدت مبارک امیرِنازم.
ایشالا همه ی عمرت رو توی جمع دوستان و خونواده ی گلت شادو تندرست باشی.میبوسمت عزیزم


مرسی عزیزم تولدش در اصل مرداد چون دوست داشت تو مدرسه گرفتم
محمد
7 اردیبهشت 92 23:39
سلام امير جون تولدت مبارك خاستي عكس بفرست بزارم توي البوم
مامان الینا
14 اردیبهشت 92 11:14
سلام عزیزم .نمیدونم چرا برات پیام نزاشتم ! همین که اسم امیر رو دیدم چهره ی خوشگلش اومد جلو چشمم،واسه اطمینان وقتی وبلاگشو باز کردم دیدم درست حدس زدم اما دوستم واقعا نمیدونم چرا پیام نزاشتم،خلاصه ببخش؛ممنون که اومدی پیشم


خواهش می کنم عزیزم مرسی که اومدی