امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

مامان و امیر ناز

سفر عزیز

1391/12/16 19:27
نویسنده : مامان سمیه
714 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم امروز به سمت خانه خدا پرواز کرد. الان که دارم می نویسم تو هواپیما نشسته و من با تمام وجود دعا می کنم که حالش خوب باشه. خیلی دلم میخواست حالا که بعد این همه سال اروزی رفتن داره میره با سلامت کامل میرفت تا ما اینهمه نگران و دلواپسش نبودیم... خیلی دلتنگم دلم شور میزنه خدا خودش کمکش کنه.. امیرنازم دیشب با عزیزش خداحافظی کرد و امروز که از مدرسه اومد پرسید مامان عزیز رفت؟ گفتم اره عزیزم گفت خب مامان زود بر میگرده الهی فدات بشم الان با خاله فاطمه به قول تو تهرانه رفتی بیرون چقدر خوشحالی که امشب قراره خاله فاطمه جونت خوابیدن اینجا بمونه این چند روزه همش منتظر اومدنش بودی و از غروب با گریه ازم می خواستی که خاله تا فرداشب هم بمونه این روزها به عشق خاله فاطمه عاشق تهران شدی و می گی که بزرگ شدم می رم تهران خونه می گیرم و تو و بابا هم بیاین.. جمعه به اصرار تو بردمت یه جشن که با اجرا کمدین ماهی صفت بود و تو که سی دی های اونو دیده بودی اصرار داشتی بریم و با عمه ها رفتیم اما از اونجا که لطیفه هاش مخصوص بزرگترها بود تو سر در نمی اوردی و حسابی عصبانی می شدی فقط تونستی از جو شاد اونجا استفاده کنی. یه لیست بلند بالا از انواع اسباب بازی به عزیز دادی و خواستی همه رو برات بخره که اگه بخواد بگیره فکر کنم مجبوره یه هواپیما اختصاصی بگیره. ایشالا خودش به سلامت بیاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامی امیرین
17 اسفند 91 10:33
ایشالا مادر مهربونتون به سلامتی برن و برگردن..
بچه ها جایی که بهشون خیلی خوش میگذره رئ دوست دارن دیگه.امی ما هم همش میگه خوش به حال او ونایی که تو شمالن و هر موقع که بخوان میرن دریا!
راستی شما ساکن شمال ایرانید یا اشتباه میکنم؟


درسته عزیزم
مامان دینا جون
18 اسفند 91 0:51
سلام سمیه جان .خوش به سعادت مادر که راهی سرزمین وحی شد امیدوارم به زودی قسمت شما هم بشودروی ماه امیر رضا جون رو هم میبوسم
مامان ترنم
19 اسفند 91 12:03
ان شاا.. مامان جون به سلامت برگردن و يه عالمه سوغاتي خوشگل براي گل پسر. مامان منم امسال تابستون رفته بود مكه ،‌گل دخترم از اونجايي كه طاقت نداشت و سوغاتي‌هاشو مي‌خواست جلوي مهمونا همش مي‌گفت "مامان جون ،پس كي مهمونا مي‌رن كه ما ساكها رو باز كنيم."
مامان پارسا
19 اسفند 91 14:11
خدا پشت و پناهشون باشه انشاءالله به سلامت برمیگردن
مانی محیا
19 اسفند 91 14:36
آخی.. ایشاله بسلامتی برگرده قسمت همه آرزومندان بشه
مامان امیررضا
20 اسفند 91 10:05
به سلامتی عزیزم.ایشالا مامان جونتون با صحت کامل میان خونه. التماس دعا دارم ازشون.
محمد
21 اسفند 91 23:41
به سلامتي
نی نی قتو
25 اسفند 91 8:12
سلام با طراحی تقویم 1392 یه یادگاری قشنگ با عکس کودک خود داشته باشید و یک عکس طراحی شده با عکس دلبند خود از نی نی فتو هدیه بگیرید
مامان ترنم
27 اسفند 91 10:31
سايه حق ، سلام عشق ، سعادت روح ، سلامت تن ، سرمستي بهار ، سکوت دعا ، سرور جاودانه ،اين است هفت سين آريايي . ان شاا.. در سال جديد هميشه هفت سين زندگيتون سبز باشه عزيزم . عيد شما پيشاپيش مبارك .
مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 91 15:35
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند. نوروز پیشاپیش مبارک http://www.niniweblog.com/upl/alijoon/13635061342.jpg?93
مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 91 15:35
زیارتشون قبول.خوشا به سعادتشون
مانی محیا
20 فروردین 92 12:29
عزیزم اونموقع که پست بیماری مامانتو خوندم گریه اونم رو برید الان برگشته بسلامتی؟؟؟
شبنم
30 فروردین 92 10:19
دیدید که رفتن و خدا رو شکر به سلامتی برگشتن.. تو این سفرهای زیارتی خدا خودش مراقب و همراه زائرها هست.