امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

مامان و امیر ناز

پسرم دلتنگ شده

1391/12/4 22:58
نویسنده : مامان سمیه
916 بازدید
اشتراک گذاری

الان که داشتم وبلاگت و میدیم با دیدن عکس خاله فاطمه گفتی مامان پس کی میریم تهران من خیلی دلم برا خاله فاطمه تنگ شده یهو دیدم بغض کردی گفتی زنگ بزن می خوام با خاله فاطمه تهرانه حرف بزنم من یهو از حالتت خنده ام گرفت عصبانس شدی یهو گفتی چرا می خندی رو اب بخندی؟ من گفتم مامان خیلی حرفت بد بود یعنی یکی بمیره مردم بگن رو اب بخنده گفتی مردم دیوونه اند؟ مگه رو اب میشه خندید؟ دیگه واقعا نمی دونستم چی بگم کلی خندیدم گفتم مامان شاید خاله فاطمه خواب باشه گفتی خوب عمو مسعود زنشه یا شوهرش؟ گفتی خوب زنگ بزن به عمو مسعود بگو زنش و بیدار کنه امیر می خواد باهاش حرف بزنه دیدم از پست بر نمی ام زنگ زدم برا خاله اونم کلی خوشحال شد یه خورده که حرف زدی دیدم بغض کردی و شروع کردی به گریه کردن الهی فدای دل مهربونت بشم خاله کلی غصه خورد بمیرم برات تقصیره منه این چند وقته اینقدر غصه دار بودم و استرس داشتم که دلت هوای ارامش و خوشی که تهران با خاله فاطه داشتیم کرد همش می گی مامان چقدر اونجا خوش می گذشت تا نصف شب بیدار بودیم و می خندیدیدم ببخشید فرشته من دعا کن روزهای خوبمون دوباره بیاد هر وقت می خوام برم بیمارستان ناراحت میشی تو عزیز دلمی ایشالا لبات همیشه بخنده....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

ساناز
5 اسفند 91 8:58
انشاله هرچه زودتر حال مامانت خوب میشه عزیزم به سفرش میرسه از خدا میخوام که نزدیک عیدی خنده دوباره بیاد رو لباتون پسر گلتم از طرف من ببوس


مرسی عزیزم
مامان نیایش
5 اسفند 91 9:11
الهی قربون اون دل کوچیکت بشم که تنگ شده عزیزم ان شا الله که همه عزیزات سالم باشن و کنارت باشن
......
سمیه جون ناراحت نباش توکلت به خدا باشه اون که خودش همه کاره است ان شاالله که خیره و مامانت هم سلامتیشون رو به دست میارن دوباره ما هم دعا میکنیم نگران نباش عزیزم


ممنونم زهره نازنینم ایشالا با دعای شما به سلامت بره و برگرده
مامان پارسا
5 اسفند 91 9:15
عزیزم به خدا توکل کن انشاءالله همه چیز درست میشه. حتماً واسه بهبودی مامادرتون دعا می کنم.


ممنونم عزیزممممممممممم
مامان نیروانا
5 اسفند 91 17:00
عزیزم، با تمام وجود آرزو میکنم حال مادر خوب بشه و به سفر مکه ش با سلامتی بره. خیلی دوسِتون دارم. دعا میکنم شاد باشین و بخندین.



مرسی عزیز دلممم
مامان گیسوجون
7 اسفند 91 0:52
سلام عزیزم قربون پسر گلم برم که اینهمه با احساسه ببوسش
سمیه جونم مامان چطوره ؟دعاگو هستم اگه قابل باشم راستی آدرست رو برام اس ام اس بده ممنون بوسسسس


سلام عزیزم ممنون از لطفت چشم
فرزانه
7 اسفند 91 11:32
سلام
امیدوارم و دعا می کنم زودتر حال مادرتون خوب بشه و دوباره روزهای خوبتون بیاد


سلام عزیزم مرسی
مامان سارینا
7 اسفند 91 12:45
سلام سمیه جون همیشه به یاد مامان گلت هستم و براش دعا می کنم تازه سارینا جونمم وقتی بهش می گم دعا کن دستای کوچیکشو میبره بالا و دعا میکنه . امیدوارم سر جد فرشته کوچولوی نازم مامانت هرچه زودتر سالم و سرحال بشه.


سلام عزیزم فدای فرشته خوشگلت بشم من خدا خودشو . پدر و مادر نازنینشو حفظ کنه مرسی
مامان امیررضا
7 اسفند 91 23:13
سلام عزیزم. شما به مسابقه دعوت شدی بهم یه سر بزن


سلام عزیزم ادرس وبت و بذار لطفا
maman hadis
8 اسفند 91 9:26
سسلام عزیزم فقط اومدم ازت عذرخواهی کنم بعدم تشکر شرمنده به خدا اینقدر خوشحال شدم که نمیتونستم چیکا کنم بازم بیابه وبلاگ حدیثم وبرامون دعاکن نگرانم یه مامان نگران بادلشوره فراوان التماس دعا دارم فراوان بیشترقبل خودت میدونی آدم یه تجربه تلخ داشته باشه ازهمه چی میترسه دیگهازطرف من امیرجونو ببوس بگو براخاله آزاده وفندقش دعاکنه


سلام عزیزم از صمیم قلب از شنیدن خبر بارداریت خوشحالم امیدوارم فرشته ات بالهاشو به سلامت رو زمین بذاره
مامان فافا
10 اسفند 91 0:25
انشاالله که حال مادرتون هرچه زودتر خوب بشه.از خدا میخوام که روزهای خوشتون هر چه زودتر برگردن که امیر عزیزم اینقد غصه نخوره
منا مامان یسنا
10 اسفند 91 21:00
عزیزم انشاالله مامان عزیزت خوب بشه وبا قدماش وحضورش خونه دلت وخونه ی خودش رو صفا بده وروشن کنه.دلم براتون تنگ شده حسابی
مامان ترنم
12 اسفند 91 7:57
عزيزم . ما هم همگي براي مادر گلت دعا مي‌كنيم. خدا به همه مادرها سلامتي بده.
پسر گلت رو ببوس عزيزم.


مرسی نازنیم
مامان کوثری
12 اسفند 91 22:34
تقویم 92 با طرح های متنوع و جذاب برای کودک دلبندتان کارت تبریک سال نو با عکس کودک عزیز تان و تم های مختلف جشن رو از ما بخواهید یه سر بزنید امیدوارم مورد پسندتون باشه http://temparti.blogfa.com/ چیزی به آخر سال نمونده عجله کن
مامی امیرین
13 اسفند 91 10:49
ایشالا که تا الان حال مادر مهربونتون خوب شده و با سلامتی کامل به این سفر برن.
بچه ها زودی دلتنگ کسایی که خنده روی لبشون میارن میشن.


مرسی نازنینم
مامان امیررضا
14 اسفند 91 0:36
سلام خانومی نیستی؟مامان جونت خوبه؟ایشالا به سلامتی عزیزم.دعا میکنم براشون.


سلام عزیزم مرسی ادرس وبت و بذار لطفا
مامانی چشم به راه
14 اسفند 91 21:07
وای دوستم ببخشید دیراومدم
الهی که مادرت بهترشده باشن...راستی الان چطورن؟


مرسی عزیزن بهتره
شیما
15 اسفند 91 16:42
عزیزم. ممنون که به من سر زدی. پسرت هم هزارماشاله مردی شده برای خودش! در کنار هم خوش باشید.
شادی
16 اسفند 91 2:55
عزیزم ، چقدر دلم گرفت .
دعا می کنم که مادر عزیزت ، هر چه زودتر به آغوش گرم خانواده برگردن .

امیدت به خدا باشه عزیزم .


مرسی عزیزمممم
مامان فافا
16 اسفند 91 19:16
سلام عزیزم.چه خبر از مادرتون؟
انشاالله که حالشون خوبه؟


سلام عزیزم مرسی امروز رفت مکه مرسی