امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

مامان و امیر ناز

بازی وبلاگییییییییی

1391/12/2 12:42
نویسنده : مامان سمیه
801 بازدید
اشتراک گذاری

دوست عزیزم مامان ترنم کوچولو من و به یه بازی وبلاگی دعوت کرد با عنوان

چرا وبلاگم و دوست دارم

من از وقتی فهمیدم که مادر شدم دلم می خواست لحظه لحظه احساساتم و ثبت کنم که بعد پنج سال که از ازدواجمون گذشته بود و یه دوره دو ساله که خیلی منتظرت بودم خدا رحمت و لطفش و بهمو ن نشون داد و من و لایق نام مادر دونست. از وقتی به دنیا اومدی لحظه لحظه شو سعی می کردم با عکسا و فیلمایی که ازت می گرفتم ثبت کنم. حتی وقتی برات لالایی می خوندم تا بدونی چقدر با عشق برات می خونم. حدود یه سال و نیم قبل بود که با نی نی وبلاگ اشنا شدم و همون موقع برات وبلاگ ساختم تا همه خاطراتت و عشق و احساسم و بهت ثبت کنم.. اما خبر نداشتم که اتفاقهای بهتری تو این دنیای مجازی برام می افته.. با دوستانی اشنا شدم که با شادی هم شاد می شیم و با غصه ها غمگین .. خیلی هاشون  و از صمیم قلب دوست دارم و اگه چند وقت خبری ازشون نباشه دلتنگ میشم.. کلی چیزها هم یاد گرفتم بخصوص از سایت اشپزی مامانها. دیگه الان این وبلاگ انگار جزیی از زندگیم شده که چند وقت که نمیام کلی دلتنگش می شم امدوارم وقتی بزرگ شدی با خوندن این وبلاگ یه چیزهایی رو یاد بگیری و کلی خاطرات قشنگ واست زنده بشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ترنم
2 اسفند 91 13:38
آفرين به ماماني كه اينقدر قشنگ و صادقانه نوشته. مرسي عزيزم.
مامی امیرین
2 اسفند 91 18:41
ایشالا همیشه از خاطره های خوش گل پسری براش بنویسی...
مامان نیایش
2 اسفند 91 20:53
عزیزم ان شاالله که بنای این خونه ی عشق همیشه پا بر جا باشه و بتونی همیشه برا یگل پسرت از این روزهای کودکی بنویسی خیلی دوستون دارم موفق وشاد باشید
.........
ممنون از حضور گرمت نظرتون خصوصی ثبت شده بود عزیزم بازم ممنونم از نظر لطفت


مرسی عزیزمییییییییییییی
مامان کوثری
3 اسفند 91 9:09
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
مامان بهراد
4 اسفند 91 12:49
دوست خووووبم سلام خدا می دونه که دلم واستون یه ذره شده بود
امیر خاله هم که ماشاالله واسه خودش مردی شده و روز به روز داره خوش تیپ تر میشه ....
می بوسمت عشق خاله


سلام عزیزم مرسی از لطفت
منا مامان یسنا
4 اسفند 91 19:57
سلام انشاالله خداشفاشون بده.خیلی ناراحت شدم اخه ممامان بزرگ خودم هم از بیماری قلبی زجر میکشه ودرکتون میکنم.توکل به خدا


مرسی عزیزم خیلی لطف داری