امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

مامان و امیر ناز

پسرک بی دندونم

1391/8/27 10:59
نویسنده : مامان سمیه
1,613 بازدید
اشتراک گذاری

نازگلم اولین دندونش پنج شنبه 25 ابان افتاد. پسر نازم همراه عمه نازش رفته بود ژیمناستیک. که مربی دید که دندونش لقه همونجا براش کشید. تا اومد خونه تند اومد بهم نشون داد و گفت مامان کلی خون اومد ولی من گریه نکردم. فدات بشم پسر شجاع من. چه زود بزرگ شدی انگار همین دیروز بود که اولین دندونت در اومد و من کلی ذوق کردم.. حالا دندونت افتاده..

اینم عکسش

دندونش

 شبش رفتیم خونه دایی احمد این یه عکس با محراب عمه است فدات بشم که اینقدر پسرداییت و دوست داری و قربون صدقه اش میری و حتی اگه مامانش دعواش کنه تو عصبانی می شی و ازش دفاع می کنی فقط تا اب دهن میریزه بدت میاد و فرار می کنی..

فرشته ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ستاره
27 آبان 91 19:40
ای جوووووووونم پسرت دیگه یواش یواش داره مرد میشه بوووووووووووووس
مامان نیایش
28 آبان 91 9:49
آخی الهی نیگاش کن چه قدر با مزه شده ایشالا دندونای دائمی ات که در اومدن خیلی مراقبشون باش


مرسی چشم خاله جون
مامان دینا
28 آبان 91 13:51
ماشاالله خدا حفظش کنه
کاکل زری یا ناز پری
28 آبان 91 14:13
آخییییی امیر بی دندون افتاد تو قندوننننن هههههههههه ههههههههه نازی زودی در میاد جاش پر میشه ولی عوضش یکی دیگه می افته مرد شدن خرج داره اقا امیییر چه نی نی های نازییی


مرسی خاله جون
شبنم
28 آبان 91 22:18
وقتی اولین دندون یه نی نی بیرون می اد،همه به مامانیش تبریک می گن!..حالا که اولین دندونش افتاده،تکلیف ما چیه؟..باید تبریک بگیم؟؟


سلام عزیزم هر جور راحتی گلم
فریماه
1 آذر 91 18:55
سلام فدای مهربونیات بشم من خدا امیرتو براتون نگه داره ممنون که خیلی دعام میکنی عزیزم
مامانی چشم به راه
1 آذر 91 19:23
سلام مامان امیرناز..ممنونم که به یادمن هستی..محتاج به دعابادل پاکتم دوست عزیزم
مامانی چشم به راه
1 آذر 91 19:26
وای خدادلم دردگرفت دوستم...چقد بامزه ست وقتی ازآب دهن محراب کوچولو فرااااااارمیکنه مبارکه اولین دندونت افتاده امیرعزیزم..معلومه داری مردمیشی خاله ها.. دوستت دارم خاله جوووووون..بوووووس
سمی مامان امیرین
1 آذر 91 23:02
مبارکه..ایشالا به حاش دندونهای محکم در بیاری. سمیه جان من ناراحت بودم که دندون امیرحسینم زود افتاده با دیدن این ÷ست میگم حتما" وقتش بوده.
مامان دینا
2 آذر 91 0:52
سلام سمیه جان .چه گل پسر نازنینی داری .خدا بهت ببخشه عزیزم.با اجازتون من شمارو لینک میکنم .
ثمین
2 آذر 91 13:27
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز از یکشنبه 5آذر - 10محرم تادوشنبه ساعت 12 شب! مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php حتما در مسابقه شرکت کنیدا. منتظرتون هستم.
ثمین
2 آذر 91 13:28
من این عکس اولی رو هم دوس داشتم حتی اگه حوصله عکس جدید نداشتین همین رو در مسابقه شرکت بدین! ممنون