امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

مامان و امیر ناز

اردو

1391/8/22 20:12
نویسنده : مامان سمیه
641 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم این روزها خیلی سرم شلوغ بود همش مهمون داشتیم نشد زیاد بنویسم. پنج شنبه برای اولین بار تنهایی رفتی اردو. البته عزیز جون راضی نبود اما من دلم نیومد نفرستمت. اخه یه اردو 2 ساعته به بابلسر بود که شن بازی کردی با دوستات و چون خیلی دوست داشتی بری توکل به خدا کردم و فرستادمت. خیلی هم ذوق کردی و بهت خوش گذشت. یه شب هم همراه بابایی رفتی شهربازی و کلی بهت خوش گذشت. تا یه روز خونه هستی حوصله ات سر میره و بهم می گی چرا من تنهام . منم سعی می کنم باهات بازی کنم تا زیاد حوصله ات سر نره. هنوزم به خوابیدن تو اتاق خودت عادت نکردی و همش می خوای یا من یا بابا کنارت باشیم. پس کی می خوای عادت کنی نازنینم؟ راستی یکی از دندوتات هم شل شده اما هنوز نیوفتاده فدات بشم چه زود بزرگ شدی...

نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان کیان
22 آبان 91 20:28
آفرین مامان خوب که اجازه دادی امیر بره اردو.بچه رو که نباید تو قفس بزرگ کرد!دههههع
ستاره
22 آبان 91 20:44
ای جووونم به این گل پسر که مردی شده

واسه خودش....تنهایی میره اردوووو

بووووووووووووووس


مرسی گلمممممممممممم
کاکل زری یا ناز پری
23 آبان 91 15:55
همیشه به گردش امیر جون
مامان محراب
23 آبان 91 20:47
عزیز دلم انشاالله همراه دوستای دانشگاهت بری اردو خوشگلم


مرسی زندایی جون
ستاره
24 آبان 91 10:12
سلام عزیز امروز عکس دخترم برای رای گیری تو وبلاگ میثمک هست این آدرسشه : http://meysamak.blogfa.com/post-694.aspx گروه پنجم......عکس 1050 باتوجه به قوانین مسابقه که نوشتن ادرس وبلاگ یا ایمیل الزامی و همینطور حتما دادن سه رای مختلف هست اقدام کن......یعنی حتما به سه نفر رای بده ممنون میشم به دخترم رای بدی عزیز
مامان شهرغريب
24 آبان 91 12:23
سلام گل پسر انشااله هميشه به گردش وخوشي بري بادوستاي خوبت وشادي هميشه باهاتون باشه مامان مهربون فرصت كردين بهمون سربزنين خوشحال ميشم
مامی امیرحسین(فاطمه)
25 آبان 91 1:32
سلام دوست خوبم.خوشحال میشم جزو دوستان شما باشم.قبلا هم اینجا اومده بودم.اون پستی که امیرجون وایتکس تو کیف مامان ریخته بود! منم با اجازه لینک میکنم
منا مامان یسنا
30 آبان 91 11:22
سلااااااااااااااااام دلم واستون تنگ شده بود امیرجونم دندونت کووووووووووووووووو؟منتظرتونم.


سلام خاله جون خوش اومدین
داستان های کوچک برای بچه های کوچک
2 آذر 91 9:57
سلام منم داستانام رو حتما خوب میکنم