امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

مامان و امیر ناز

بازی من و امیرجونمم

1391/8/21 9:29
نویسنده : مامان سمیه
1,043 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم این چند روز خیلی تنهات گذاشتم اخه نازنینم دوست نداشتم تو اون فضا پر از غم و ناراحتی باشی. غروب که بعد از مراسم هفتمین روز اومدم خونه ازم خواستی باهات بازی کنم. من با اینکه از نظر روحی و جسمی خسته بودم اما دلم نیومد بهت نه بگم و با هم قایم موشک بازی کردیم. فدای خنده هات بشم که کلی خستگی و سردردم و بهتر کرد. بعد نشستیم دو تایی منچ بازی کردیم و واسه اولین بار مارپله بازی کردیم و یه بار تو بردی و یه بار هم من. فدات بشم که وقتی بردی کلی ذوق کردی. راستی عزیزم امروز اولین کارت تشویقی خودشو از مدیرشون گرفت. چون خیلی با ادب و اقا بود دو تا کارت تلاش و تبریک بهش دادن. ایشالا تو همه مراحل زندگیت موفق باشی نازنینم.

اینم عکس کارتت

ک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نرگسی
14 آبان 91 23:57
تسلیت میگم مامانی .. خدا به شما و خانوادتون صبر بده ..
شيما
15 آبان 91 11:22
سلام خوشحال شدم به من سر زدي عزيزم. خدا اميرنازت رو برات حفظ كنه. براي من و همه اونهايي كه آرزوي مادر شدن در دل دارن، دعا كن. ممنون
سیدمهدی
16 آبان 91 2:38
سلام .عید شمااااااااااا مبارک من اومدممممممممممممممممم
ستاره
16 آبان 91 10:51
جووووووونم....خوب کاری کردی که دلشو شاد کردی با اینکه خودت خیلی خسته بودی خانومی بووووووووووس
سارا
18 آبان 91 9:58
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟ اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما....
مامان گیسوجون
19 آبان 91 17:10
خصوصی داری
بابای امیر
19 آبان 91 19:49
با سلام واحترام اولاً تسلیت می گم خدمت امیررضا و خانواده محترم ایشالله آخرین غمتان باشد ضمناً امیر با شیرین کاری هاش به روزه
یک زن
21 آبان 91 15:17
عزیزم امیدوارم روح پدر بزرگ قرین رحمت باشه. متاسف شدم در اولین اشنایی غمت را دیدم. امیدوارم امیر نازت همیشه شاداب و سالم باشه و هر روز بیشتر و بیشتر شاهد موفقیتش باشی. بر بلندای موفقیت ببینیش. من خودم یک پسر دارم. اسمشو گذاشتم اقای عشق. خوشحالم از اشناییت. از مامان های پر انرژی خیلی خوشم میاد.
کاکل زری یا ناز پری
23 آبان 91 15:56
مبارکه امیر جون موفقیت های بیشتر انشاالله
دیانا تم
23 آبان 91 16:07
سلام دوست عزیز افتخار دارم گروه دیانا تم، مجری و تهیه کننده اقلام تم تولد را به شما معرفی کنم، اگر به دنبال برگزاری یک تولد به یادماندنی و متفاوت برای فرزند دلبند تان هستید با ما در ارتباط باشید. از ابتدا تا انتهای تولد با شما هستیم. طراح تم تولد، تهیه کننده اقلام، دکوراسیون و نصب اقلام تم تولد از فعالیتهای اصلی دیانا تم می باشد. تم های موجود را می توانید در وبلاگ مشاهده کنید. این تم ها شامل تم باربی، پروانه، جنگلی، باب اسفنجی، زنبوری، کفشدوزکی، انگری برد، بن تن، سیندرلا، تینکربل، راپونزل، خرس های مهربون، خرس پو، هلوکیتی، هندوانه، اولین دندان، اولین سال تولد، اولین قدم و ... می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش با شماره های زیر در تماس باشید و یا از طریق ایمیل با ما مکاتبه نمایید. Weblog: http://dianatheme.mihanblog.com Email: dianatheme@yahoo.com Tel: 09394843159 , 09362437040
مامان شهرغريب
24 آبان 91 12:20
مباركه پسرباهوش وگل