امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مامان و امیر ناز

بدون عنوان

1391/9/5 17:45
نویسنده : مامان سمیه
605 بازدید
اشتراک گذاری

امسال دهه محرم خیلی زود گذشت.. پسرم بیشتر شبها همراه بابایی رفت عزاداری.. مردی شده واسه خودش. یه شب که شب علی اصغر بود همراه من اومد و کلی از گریه هام شاکی شد و گفت مامان چرا اینقدر گریه می کنی سینه زنی کن گریه نکن فدات بشم که دوست نداری گریه کنم اما من از وقتی مادر شدم روضه حضرت علی اصغر و درد دل خانم رباب دلمو به اتیش می کشه.. روز همایش شیرخوارگاه هم محراب عمه رو بردیم کلی با حضور فرشته همراهمون با جضرت رباب همدردی کردیم.. دوست عزیزم فاطمه هم باهامون بود که ایشالا خدا بهش یه فرشته بده تا سال بعد با فرشته اون بریم. برای همه دوستای وبلاگی هم که در ارزوی مادر شدن هستن دعا کردم ایشالا خدا ناامیدشون نکنه امین!الانم می خوام امیرجون و ببرم مراسم شام غریبان تا به قول خودش یزید ببینه..

نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

منا مامان یسنا
5 آذر 91 20:44
عزیزم عزاداریت قبول .خیلی زیبا شدی.جریان مسابقه چیه؟>من اپم
مامان امیررضا
6 آذر 91 9:57
سلام گل پسر عزاداریهات قبول حق دستت تو دست اقا علی اکبر باشه
سمی مامان امیرین
6 آذر 91 17:21
عزاداریهاتون قبول.
فرزانه
7 آذر 91 12:53
عزاداریهاتون قبول باشه و التماس دعا ....عزیزم ما ایندفعه ایزد شهر بودیم یه وقتهایی نوشهر میریم ویا رامسر ایندفعه میاییم پیش شما ...
کاکل زری یا ناز پری
7 آذر 91 16:20
عزاداریت قبول شیر مررررررررررد برای ما هم دعا کردی؟؟
مامانی چشم به راه
8 آذر 91 9:50
سلاااااااام رفتم به امیرجوووونم رای دادم...الهی خاله قربون عزاداریش بشه..بووووووووووس


سلام خاله جون مرسیییییییییییی
ستاره
9 آذر 91 3:04
ای جوووووووونم چه ناز شده......راستی موقع رای گیری حتما بهم بگو که بهش رای بدم خوشگلممممم بووووووووووووس
عموی محیط بان
11 آذر 91 13:44
سلام خسته نباشید و ارزوی سلامتی واسه نی نی نازتون دارم اگه وقت کردین یه سری به وبمون بزنید ممنون
مهتاب
14 آذر 91 8:38
آفرین به این عزادارکوچلو امیدوارم همیشه طرفدار درجه یک امام حسین(ع) باشی گلم