امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

مامان و امیر ناز

تولد مامان

1391/6/22 17:27
نویسنده : مامان سمیه
509 بازدید
اشتراک گذاری

فردا تولدمه.. دیروز بهم گفتی مامان می خوام برات یه تاج طلا بخرم مثل سلطان.. الهی فرشته کوچیکه من می خوام بدونی همینکه 5 ساله که تولدم با حضورت قشنگتر شده یه دنیا می ارزه و تو برام باارزش ترین هدیه هستی.. هر سال که سن ادم بالاتر می ره دیگه مثل بچه گی هات روز تولدت خوشحال نمی شی.. چون یادت می اد چقدر از عمرت گذشته و واسه این روزها چه ارزوهایی داشتی و بهش نرسیدی.. اما خوشحالم که تو هستی چون یادم می اد این عمر گذشته بی ثمر نبوده و خدا فرشته نازی مثل تورو بهم هدیه داده.. امیدوارم تا وقتی زنده ام هر جا هستی روز تولدم کنارم باشی چون دیدن صورت ماهت واسم بزرگترین هدیه است تو نباشی من خیلی تنهام مامان وقتی به این فکر می کنم که بزرگ می شی و از پیشم می ری دلم پر غصه می شه اما این رسم روزگار دعا می کنم اگه به صلاحته همیشه کنارم باشی و شاد و خوشبخت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان نیایش
22 شهریور 91 20:57
قربون این پسر گل و مهربون الهی که همیشه سایه ی مامان و بابا رو سرت باشه تولدت مبارک مامانی گل و مهربون راستی شرمنده شدم مثل اینکه رای گیری مسابقه تموم شده من دیر رسیدم ببخشید
همیشه برنده ای عزیزم موفق باشی


مرسی عزیزم خیلی لطف کردی
مامان شهرغريب
23 شهریور 91 11:05
سلام انشااله هميشه دركنارهم شادوسلامت باشين بردن مدال هم مبارك عزيزم پست جديدآماده است.
مامان گیسوجون
23 شهریور 91 15:57
تولدت مبارک عشقممممممم الهی 120 ساله بشی راستی آهنگ مونا رو نشنیدی ههههههههه این رو دانلود کن گوش کن http://www.mymelody.ir/download-music-kamran-delan-mona/#more
سیزده بدر
23 شهریور 91 18:41
خدا حفظش کنه واستون


khash ades mizashtin
شبگرد غزال
24 شهریور 91 22:36
سلام ممنون . رمز 6571
بابای مهتا
25 شهریور 91 7:36
سلام قربون قدماتون ... ماشالا ماشالا ماشالا از این پسر گل ایشالا که شما هم صد ساله شید... نه صدوبیس ساله شید. ممنون که بهمون سر می زنید. راستش در حال نوشتن داستان مهتای عزیزم هستم...
فرزانه
25 شهریور 91 23:39
تولدتون مبارک باشه صد سال به این سالها ...
ilijoon
26 شهریور 91 21:22
ماماني تولدتون مبارك ان شاالله 120 سالگيتون


مرسی عزیزم واقعا لطف کردی
ilijoon
26 شهریور 91 21:23
حالا ماماني تاج طلا كادو گرفتي


ای تقریباااااااااااا
ilijoon
26 شهریور 91 21:23
ان شاالله هميشه خوش وسلامت باشيد
ناهید مامان اروین
26 شهریور 91 22:28
سبلام دوست خوبم....تولدت مبارک من رمزمونو عوض نکردم که؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نایسل
28 شهریور 91 0:23
تولدت مبارککککککککککککک عزیز دلممممم
الهی 120 سالگی کنار همسر و پسر ماهتتتت
برات بهترین ارزوهارودارممم سمیه جون
راستی گلم
با لایک کردنش عضو میشی خود به خود


مرسیییییییییییی عزیزم فدای مهربونیات
کاکل زری یا ناز پری
28 شهریور 91 14:43
تفلدت مبارککککککککککککک مامان مهربون خدا تو رو به همه ارزو های قشنگت برسونه ایشاالله


سلام عزیزم مرسی بابت محبتت
مامان گیسوجون
29 شهریور 91 1:18
مامانی وروجک
30 شهریور 91 0:23
تولدت مبارک عزیزم البته ببخشید با تاخیر.الهی خیلی احساستو از روز تولدت قشنگ بیان کردی.درسته من هم همین حس رو وقتی که به اینده فکر میکنم دارم


سلام عزیزم مرسی از لطفت انگار یه وقتهایی زندگی میره رو یه دور تند
سوگل
1 مهر 91 20:27
#####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____ سلام دوستم نی نیت خیلی خوشمزست اگه باتبادل لینک موافقی بهم خبربده منتظرتم عزیز
مامان امیرعلی
24 مهر 91 11:55
سلام عزیزم این بلوز شورت انگری برد لبا دریا که کوچولوت وایساده