امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

مامان و امیر ناز

پسر در حسرت همبازی من

1391/6/29 23:08
نویسنده : مامان سمیه
805 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم. این روزها هر روز که از خواب بیدار می شی می گی مامان میشه من و ببری خونه دوستام باهاشون بازی کنم.. فدات بشم که اینقدر کم همبازی داری و همش دوست داری یه همسن و سال پیدا کنی و بری بازی کنی. پنج شنبه قبل تورو گذاشتم خونه دوستم تا با دو تا بچه هاش فاطره و امیرحسین بازی کنی بعدشم باهام نیومدی عروسی و همونجا موندی و کلی بهت خوش گذشت.. یکشنبه هم به طور بردمت پارک کنار خونه.. می گفتی دوستام نیستن نمیام. من و تو و عمه راحیل رفتیم.. اونجا اتفاقی مهدی که از دوستای مهدت بود و دیدی.. اینقد صحنه بامزه ای بود کلی از دیدنش ذوق کردی و مثل ادم بزرگها بهش دست دادی و باهاش زوبوسی کردی و دستش و گرفتی عمه ات و بهش معرفی کردی بعدشم کمی باهم بازی کردین.ذیروزم رفتیم خونه خاله من که کلی بچه هاش و دوست داری و باهاشون بازی کردی و بهت خوش گذشت..این چند روزه همهش در حال خریدن وسایل برای مدرسه ات هستم. اخه پسر نازم بزرگ شده و داره می ره امادگی.. خیلی هم دوست داری و برا رفتن به مدرسه لحظه شماری می کنی..امروز یه چیز خیلی بامزه گفتی: چند روزی که تلویزیون تبلیغات کرم حلزون واسه جوان سازی پوست می ده امروز گفتی مامان جونم یکی از این حلزون ها بخر بزن به صورتت پوستت شاداب می شه..الهی خوشگل منی تو..

اینم عکس مهدی دوستت که تو پارک دیدی

نازم

 اینجام با مطهره و محمد رضا در حال بازی

ناناز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی وروجک
30 شهریور 91 0:20
هههههههههه چه پسر باحالی!چه پیشنهاد جالبی به مامانی میدی.به به مدرسه رفتنت هم مبارک خوش به حالت کلی دوستای جدید پیدا میکنی تازه حتما مامانی برات کلی خرید هم کرده....
ناهید مامان اروین
30 شهریور 91 21:13
قربونت بــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم من
نایسل
30 شهریور 91 23:51
مطمئن باش من تووووررووو بببینمممم اندازهمینا عشق میکنم خوشگلمممم دوست دارمممم
نایسل
30 شهریور 91 23:52
امیر جون
شبگرد غزال
31 شهریور 91 13:11
سلام جالب بود آپ کردم
مامان شهرغریب
31 شهریور 91 14:15
سلام چه پسربانمکی خداحفظش کنه انشااله امسال دوستای جدیدوخوب پیدامیکنه خوشحال میشم بهمون سربزنی
مامان فافا
31 شهریور 91 16:21
آفرین به امیر عزیز که از الان روابط اجتماعیش خوبه و با همسن و سالاش رابطه برقرار میکنه.ماشاالله دیگه آقا شده
fatemeh
31 شهریور 91 23:58
سلام اینو بخون: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید........