امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مامان و امیر ناز

سلامی دوباره

1391/6/12 17:38
نویسنده : مامان سمیه
777 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز پسرم ببخشید این دفه غیبتم یه خورده طولانی شد.. اخه این چند وقت یا مهمون داشتیم یا مهمونی بودیم یه دو روزی رفتیم محمود اباد.. بخاطر تعطیلات تهران خیلی شلوغ بود اما چون بچه های همسن و سالت اونجا بودن خیلی بهت خوش گذشت.. بعدشم که مهمون داشتیم و یه بارم سارینا جون اومد و با هم رفتیم بابلسر.. یه شبم که الهام جون اومده بود بس که مهربونه و همش باهات بازی می کنه توهم زدی که همش باید با تو باشه و وقتی می اومد پیش من حسابی شاکی می شدی و م خواستی فقط با تو بازی کنه... این روزها عسل مامان یه کم تپل شده و هر جا می ریم متوجه تعغیرت می شن.. از وقتی رفتی ژیمناستیک غذا خوردنت بیشتر شده و کمی چاقتر شدی.. خلاصه این روزها همچنان مثل قبل اگه من حواسم نباشه دوست داری همش کارتون ببینی.. جدیدا به برنامه عمو پورنگ خیلی علاقه نشون می دی و مثل همین الان می شینی و می بینی و کلی می خندی و اون تیکه کشتله امیر محمد و درست عین خودش تکرار می کنی.. هوای شهرمون خیلی خنک شده و داره یاد اوری می کنه که تابستون داره میره و پاییز داره می اد... من تابستون و با همه گرماش خیلی دوست دارم واسه همین تموم شدنش خوشحالم نمی کنه امسالم بخاط ماه رمضون نشد درست و حسابی شنا کنیم ایشالا تو این روزهای باقیمانده ببریمت دریا و حسابی شنا کنی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامانی وروجک
12 شهریور 91 18:26
سلام بر امیر تپلی!من زیاد تابستون رو دوست ندارم بخاطر گرماش.قدیما که مدرسه میرفتیم تابستونو بخاطر تعطیلاتش دوست داشتم ولی حالا نه بیشتر از اومدن پاییز خوشحال میشم.هوای شهر ما هم خنک شده و بارونیه که خیلی دوستش دارم
شبگرد غزال
16 شهریور 91 2:52
سلام آپم
مامان شهرغريب
16 شهریور 91 8:52
سلام مامان اميرناز هميشه به گردش وخوشي ببوس پسرنازتو پست جديدآماده است
مامان گیسوجون
17 شهریور 91 13:16
سلاممممممم بر دوست ناز خودممممممم خوبی ؟ همیشه به شادی اما من خیلی خوشحالم تابستون داره تموم می شه خصوصی داری
خاله مرمر
17 شهریور 91 23:28
سلام دوست عزیز، اومدم تا ازتون کمک بخوام، ریحانه جونم تو مسابقه «نی نی های باحجاب» وبلاگ کودک من شرکت کرده، رای گیری از روز شنبه 91/6/18 تا پایان روز دوشنبه 91/6/20 ادامه داره، اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار و برو به این آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php و در بخش نظرات به شماره 5 ریحانه رای بده، باور کن خیلی وقتتو نمیگیره. پیشاپیش از لطفت ممنونم
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 0:20
دقیقاً نمی دونم چرا ازش خوشم نمی آد شاید چون خیلی گرمه یا اینکه من پاییز رو بیشتر دوست دارم نمی دونم
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 0:20
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم لینک مسابقه http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
بابای دوقلوها
18 شهریور 91 8:21
سلام تو مسابقه "نی نی های با حجاب" شرکت کردیم. زینب زهرا خوشحال میشن اگه بهشون رای بدید. زمان شروع رای گیری از روز شنبه 1391/06/18 تا پایان روز دوشنبه1391/06/20 http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
مامان بهراد
18 شهریور 91 11:16
بی معرفت میای تو شهر ما به ما خبر نمیدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ilijoon
18 شهریور 91 17:44
ايليا در مسابقه روياي زيبا شركت كرده خوشحال ميشم بياييد وبه ايليا راي بديد آدرس مسابقه هم تو وبمون هست ايليا شماره 7
ilijoon
18 شهریور 91 17:44
ilijoon
18 شهریور 91 17:44
مامان پریسا
19 شهریور 91 12:41
سلام پریسا در مسابقه ی نی نی با حجاب شرکت کرده . مهلت رای دادن تا فردا 2 شنبه هستش. ممنون میشم رای بدید. پریسا 30 http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php
مامان گیسوجون
19 شهریور 91 18:14
رای دادم گلم چون قبلاً رای داده بودم با یه وب دیگم رای دادم
نایسل
19 شهریور 91 18:35
مامان پریسا
21 شهریور 91 19:11
عزیزم من به 4 نفر رای دادم یعنی میشه باز رای داد؟ اگر میشه بگو میرم رای میدم.
روح انگیز مامان سیاوش
22 شهریور 91 0:16
سلام سمیه جون خوبی عزیزم ؟ پسر نازت امیر ناز خوب و خوشه؟ بازم گلی به جمال شما که لا اقل تابستون جایی رفتید ما که این 3 ماه رو نشستیم تو خونه و به در و دیوار خونمون نگاه کردیم طفلی بچمو هیجا نبردیم دلم براش خیلی میسوزه نه پارک درست و حسابیی نه تفریح و مسافرتی ..برو خداتو شکر کن خواهر جون که هم و غمت فقط کم شنا کردنتونه ...آخ که چقده دلم پره سمیه جون ..