امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

مامان و امیر ناز

شبهای نور

1391/5/18 18:32
نویسنده : مامان سمیه
508 بازدید
اشتراک گذاری

چون نامه جرم ما به هم پیچیدند * بردند به دیوان عمل سنجیدند *

 بیش ازهمگان گناه مابود ولی ما را به محبت علی (ع) بخشیدند

با عرض تسلیت در لیالی قدر این حقیر را از دعای خیر خویش فراموش نکنید.

التماس دعادارم

Ghadr2 تصاویر و عکس های شب قدر

 

خدایا

خیلی گنه کارم اما بیشتر از گناهم امید به بخششت دارم

اینقدر شرمسارم که حتی روم نمیشه دستهای گنه کارم و به اسمون دراز کنم

اما تو بزرگی و به اندازه همه ذرات وجودم بهت نیاز دارم

تو این شبهای عزیز وقتی اسم قشنگ حضرت زهرا میاد بیشتر خجالت می کشم که وقتی ایینهمه دوسش دارم با کوله باری از گناه اینقدر شرمساررم که حتی نمیتونم صداش بزنم...

با همه اینا خودت گفتی که تو این شبهای پر از رحمت منتظری که صدای گنه کارایی مثل من و بشنوی و ببخشی...

پس من اومدم... و به امیدی اومدم...

دیشب همش تو مسجد به این فکر می کردم که تو چقدر به من نعمت دادی و لطف کردی و من ندیدیم....

پسر کوچولوی نازم بزرگترین نعمتی بود که برام فرستادی...

خدایا به حق همین شبهای عزیز به حرمت دعای مادرانه ام ازت می خوام فرشته کوچولوی من و در پناه خودت حفظ کن...

کمکش کن در همه مراحل زندگیش موفق باشه و همیشه در راه تو و رضای تو قدم برداره...

خدایا تن ناز امیرم و از گزند هر بیماری و اسیبی محفوظ بدار...

خانوده کوچیکمون و در پناه خودت نگه دار....

تو این دنیای مجازی دوستای خوبی پیدا کردم دیشب به یاد همه اونا بودم اونایی که منتظرن یه فرشته بیاد و زندگیشون و قشنگتر کنه... اونایی که فرشته شون و از دست دادن و ایشالا خدا با یه فرشته دیگه دلشون و شاد کنه و اونایی که یه فرشته بیمار دارند و ایشالا شفاش و به حق همین شبها بگیرن و خلاصه همه دوستای گلی که تو این مدت اینجا دارم به یادشون بودم...التماس دعا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مرمر
19 مرداد 91 18:20
التماس دعا



محتاج دعام عزیزم