امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

مامان و امیر ناز

بدون عنوان

1391/5/9 10:33
نویسنده : مامان سمیه
736 بازدید
اشتراک گذاری

ساله شذنت مبارک

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی می برم که تو خلق شدی که بهترین لحظه ها را برایم بسازی

ني ني شكلك

تولد مبارک پسرنازم

 ني ني شكلك

 

این چند وقت همش منتظر بودی که تولدت بشه هر روز پرسیدی چند تا بخوابم بیدار شم تولدم می شه هر کی ام تولدش بود توشاکی می شدی که چرا من و زودتر به دنیا نیاوردی.. از دیشبم که همش می خوای بدونی چی قراره کادو بگیری خدا کنه مثل پارسال از اولش نخوای کادوهارو باز کنی.. چون ماه رمضون یه جشن کوچولو با حضور دو خانواده امشب بعد افطار برات می گیرم برای خوشحالیتم 4 تا از دوستات و دعوت کردم ایشالا جشن عروسیت نازگلم 

ني ني شكلك

راستی از همین جا تولد عمه راحیل جون امیرم و پیشاپیش بهش تبریک می گم

 11 مرداد تولدت مبارک عزیزم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

ساناز
9 مرداد 91 11:43
سلام عزیز دلم میبینم که امشب حسابی سرت شلوغه انشاله همیشه خوش باشین پسری هم بهش خوش بگذره. تولدش مبارک انشاله همیشه سالم سلامت موفق باشه تو زندگیش. ببوسش از طرف من


ممنون عزیزم لطف کردی
عمه راحیل
9 مرداد 91 11:57
تولد امیررضای قشنگ و مهربونم مبارک باشه . امیدوارم سالهای سال کنار خانواده مهربونت سلامت و توآم با خوشبختی زندگی کنی . سمیه جون مرسی که به یاد منم بودی
عمه ناناز امیر ناز
9 مرداد 91 12:03
تولدت مبارک گل پسر. امیدوارم همیشه مثل بچه ها شاد و بی دغدغه و پاک بمونی.خیلی دوستت دارم.
الهام
9 مرداد 91 12:37
قشنگم پسر دوست داشتنی و خوشگلم امیر جونم تولدت مبارک ایشالا عروسیتو جشن بگیریم
مامان فافا
9 مرداد 91 12:55
عزیزم تولدت مبارک.
ان شاالله 120 سال به خوبی و خوشی زندگی کنی گلم
هزارتا بوسسسسسسسس برای امیر جان
*


مرسی عزیز
مامي نسيم ( مامان ملودي )
9 مرداد 91 13:24
عزيزه دلم تولدت مبارك
خاله مرمر
9 مرداد 91 17:07
امیر جان تولدت مبارک. الهی 100 ساله ش نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه، همیشه زنده باشی
آرتین خان خان ایران
9 مرداد 91 20:23
سلام عزیزکم توووولدت مبارک ایشالا 120 ساله بشی جزئیات تولد رو که نوشتین به ما هم بگین دوباره بیایم
الهه مامان روشا جون
9 مرداد 91 23:31
امیر رضا جان پنجمین سال زمینی شدنت رو تبریک میگم.امیدوارم سالیان سال در کنار مامان سمیه و بابا رضا زندگی خوب و خوشی رو داشته باشید. سمیه عزیز ایشالا خدا گل پسری رو واستون حفظ کنه و شاهد موفقیت های روز افزونش در زندگی باشید.
مامان علی
10 مرداد 91 0:18
تولد شاهزاده قصه های شیرین زندگیت مبارک دوست عزیزم ایشالله زیر سایه پدر و مادر خوبش نیک بخت بشه 120 سال
مامان سارینا
10 مرداد 91 4:11
سلام گلم تولدت مبارک عزیزم. ببخشید که تولدتو یه روز دیرتر بهت تبریک گفتم آخه فکر میکردم تولدت یه روز قبل از سالگرد ازدواجمونه! شرمنده ام عزیز دلم. از راه دور میبوسمت گلم
مامان پونا
10 مرداد 91 12:01
تولد قند عسل مبارک.
ایشالا جشن داماد شدنش.


سلام عزیزم چرا وبت باز نمی کنه ادرسشو عوض کردی؟
آتـــریــســا جــون
11 مرداد 91 8:48
بـه غـضـنـفـر مـيـگـن تـو كـه روزه نـمـيـگـيـری چـرا سـحـری مـيـخـوری ؟؟؟ مـيـگـه نـمـاز كـه نـمـيـخـونـم ، روزه كـه نـمـيـگـرم ، سـحـری هـم نـخـورم ؟؟؟ بــابــا مـگـه مـن كـافـرم !!! ...
الهه مامان روشا جون
12 مرداد 91 13:52
خواهش می کنم عزیزم
نایسل خانم
12 مرداد 91 13:54
الهی فداتتت شمممم شرمنده من نیومدم وبتتت با تاخیرررر ببخش منو ... تولددد یه دونه پسرت مباررککککککککک الهی زیر سایه شما و پپدرش 120 ساله بشه قربونت برممممم
نایسل خانم
12 مرداد 91 13:55
خواهر نمیدونم چرا!!! باید برم دکتر نمیدونم چرا اینقدر سیاه شده و تاول تاول
مامان گیسو جون
12 مرداد 91 20:49
عزیزمممممممممممممممممم تولدت مبارکککککککککککککک الهی 120 ساله بشی گلم بووووسسسسسسسس
زهره مامان نیایش
13 مرداد 91 13:40
وای عزیز دلم ببخش دیر اومدم تولدت مبارک گل پسر الهی همیشه سالم باشی و لبات خندون مردی شدی واسه خودت و مامان بیشتر از همیشه بهت افتخار میکنه قدرمامان و بابا رو بدون
عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه


مرسی خاله جون لطف کردی
سیدمهدی
13 مرداد 91 16:17
سلاممممممممممممممممممممممممممممم من اومدمخوبی سمیه جان چه خبر خواهر گلم دلم براتون تنگ شده بیاید خوشحال میشم آهنگ وبلاگ ات هم مثل کوچلوت نازه
منا مامان یسنا
14 مرداد 91 13:24
وااااااااااای بر من چه روزی رو یادم رفت عزیز دلم این روز گذشته رو بهت تبریک میگم انشاالله همیه ی روز ها برات بهترین باشن.عذر میخوام برا دیر اومدنم واسه اینکه اسباب کشی دارم تا اخر این ماه باید برم خونه خودم.بعدش یسنا دندون دراورده بلاخره وخیلسی بیقراره وسوم اینکه بلاخره شرمندم ببخشید دوستون دارم


سلام عزیزم مرسی از لطفتت ایشالا همیشه سالم باشییییییییییی
نایسل جون
14 مرداد 91 19:52
تولدت مبار ک خوشگللل خاله
سپیده
14 مرداد 91 23:23
سلام. با تشکر از رای شما.