امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مامان و امیر ناز

شعر قشنگ امیرنازم

1391/2/27 10:36
نویسنده : مامان سمیه
1,595 بازدید
اشتراک گذاری

امیر خوشگلم شعر که می نویسم و از مهد کودکش به مناسبت روز مادر یاد گرفته و واسم می خونه. وای که چقد این شعر و از زبون پسرنازم دوست داشتم برام از گرونترین هدیه ها هم با ارزش تر بود مرسی مامانی با اون خوندن قشنگت

مامان خوبی دارم خیلی دوستش می دارم

مامان جونم چه ماهی  فدات بشم الهی

برام زحمت کشیدی   نتیجه شو ببینی

ایشالا ایشالا

مامان بگم چی چی پر؟؟  دوا پر بلا پر

اخم بابا جونم پر  رنج مامان جونم پر

 

 اینجام پسر خوشگلم گیتار گرفته دستش داره همراه با تلویزیون واسم شعر به مناسبت روز مادر می خونه

نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آرمان(مونا)
24 اردیبهشت 91 17:00
مامان امیر روزت مبارک.
ایشالا موفقیتهای امیر کوچولو رو ببینی


مرسی عزیزم
ilijoon
24 اردیبهشت 91 22:51
به به چه شعر خوشگلي بلدي جيگر دوستت دارم عزيزم
مامان گیسو جون
25 اردیبهشت 91 0:37
عزیزمممممم ماشاا... هزار ماشاا... خدا حفظش کنه عزیزم به وسعت تمامی مهربونی قلب مامانای دنیا دلت شاد وروزت مبارک
نایسل
25 اردیبهشت 91 9:34
آخی عزیزززز دلم روزت مبارک میگم منم کاش یه بچه داشتم اونم به من تبریک میگفت کس دیگه ای که نگفت
نایسل
25 اردیبهشت 91 9:35
خوش به حالت یه پسر مهربون داری


ایشالا یه فرشته نازم به زودی میاد کنارت گلم
مامان سمیرا
25 اردیبهشت 91 13:48
سلام
مامانی روزت مبارک
پسر شما با پسر من همسن.خدا واست نگهش داره....افرین به این شعر قشنگش.
همیشه شاد و سلامت باشید در کنار خوانوادهف


مرسی عزیزم اومدم به وبلاگتون اما نشد نظر بذارم باز نمی کرد
مامان امیر
25 اردیبهشت 91 22:03
سلام به آقا امیر ناز ودوست داشتنی
عزیزم شعر خیلی قشنگیه . برات بهترین ها را از خدا می خوام.


مرسی عزیزم نمیدونم چرا هر کاری می کنم وبلاگتون باز نمیشه
مامان امیر
25 اردیبهشت 91 22:05
آپم عزیزم
مامان گیسو جون
26 اردیبهشت 91 15:23
عزیزم با اکسپلورر باز کن گوشیم هم بی حوصله بودم خاموش کردم اما الان خوبم و روشنه
نسترن
27 اردیبهشت 91 12:07
ای جونم چقده که این پسر مهربونه
منامامان یسنا
1 خرداد 91 8:09