امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مامان و امیر ناز

اولین اردوی نازم

1391/2/27 10:31
نویسنده : مامان سمیه
1,723 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پنجشنبه 21/2/1391 امیرنازم با مهدکودک به اولین اردوی عمرش رفت. فدات بشم که اصلا نمی دونستی اردو یعنی چی و همش تو اتوبوس ازم می پرسیدی کی می رسیم اردو! چون هنوز خیلی کوچلویین مامانا هم باهاتون اومدن. به جنگل حلوم سر که یه منطقه جنگلی در نزدیکی امله رفتیم از ساعت 10 صبح تا 2 بعداظهر اونجا بودیم بعدش یه ساعتی بردنتون امامزاده عبدال.. و حدود 4 اومدیم. وای که چقدر خسته ام کردی اندازه همه عمرت امروز بازی کردی اینقدر لباست و خاکی کردی که چیزی به اسم لباس معلوم نبود. اینقد دنبال دویدم و صدات کردم دیگه صدام گرفت. اخه مامانی من نمی تونم مثل بعضی مادرها اروم بشینم که بچه ام هر جا دوست داره بره و خدای نکرده یا گم بشه یا زخمی.نفهمیدم انگیزه بردن شما به امامزاده چی بود اخه فقط رفتین طرف اسباب بازی فروشی هاشون و اسباب ابزی خریدین مثل همیشه رفتی سراغ حیوانات.امروز معلمت همش از هوش و حاضرجوابیت تعریف می کرد. می گفت هنوز هم موقع اومدن به خونه حوصله نمی کنی کفشت و بپوشی و پدرجون که میره دنبالت میره کفشت و برات میاره تعریف می کرد که چند روزه پیش وقتی بهت خانم مربی ازت پرسیده امیرجوون کفشت کجاست؟ برگشتی گفتی خانم معلم بعد این همه مدت یادنگرفتی کفشم کدومه؟؟؟؟؟؟؟ واقعا که؟؟ کلی خندیدیم الان خسته ام نازم بعدا عکساتو می ذارم البته اینقد دنبالت میدویدم که عکس زیاد نگرفتم. 

اینم عکسای اردوی نازم با کمی تاخیر

اینجا امیرنازم به همراه دوستانش محمد و یاسین که پسرعمو هستن منتظر رسیدن اتوبوس کلی هم اونجا بازی کردن. فدات بشم مامان چون اونا پسرعمو بودن یه وقتایی با هم یه دست می شدن و اذیتت می کردن توام که کمبود هم بازی داری با اصرار ازشون می پرسیدی که باهات دوست هستن یا نه؟ وای به وقتی که می گفتن نه اشکای نازت بود که سرازیر می شد..

نازم

در حال شیطنت

شیطونکا

در پارک چنگلی حلوم سر امل خداییش پسرم خوشتیپ مگه نه؟

نازم 

اینجام با دوستش مهدی

نازم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نسترن(مامان نیروانا)
22 اردیبهشت 91 1:26
تمام عالم امکان فدایت ای مادر تمام عمر میکنم دعایت ای مادر تمام روزی من از دعای خیر تو بود وحاضرم که دهم جان برایت ای مادر چه خواب های قشنگی زقصه های تو دارم وتا ابد من مسکین گدایت ای مادر چه گیسوان سپیدی چه درد های زیادی واز خدا طلبم من شفایت ای مادر چه رنج ها که کشیدی برایم ای مادر چکار کرده ام عمری برایت ای مادر هزار بوسه به دستت برای این همه مهر هزار یاس سپیدم به پایت ای مادر روزت مبارک
بابای دوقلوها
22 اردیبهشت 91 10:03
کردم از علم سوال می توانی آیا معنی مادر را بهر من شرح دهی گفت نی نی هرگز من برای این کار منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم قدرت شرح وبیان کم دارم ......................................... روزتان گلباران
بابای مهرسا
22 اردیبهشت 91 12:03
ممنون از حضورتون
ilijoon
22 اردیبهشت 91 15:33
فرنوش
22 اردیبهشت 91 16:16
بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان

خسته‌ی ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و

صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . .
سمیه جونم روزت مبارک امیر نازمواز طرف من ببوس


مرسی گلم
عسل و غزل
22 اردیبهشت 91 22:04
مامان مهربون روزتون مبارک

merci golam
پارســـــــــــــــا
24 اردیبهشت 91 10:17
روزتونـــــ مبارکـــــ
ilijoon
24 اردیبهشت 91 15:18
كجايي جيگر نيستي پس كجاست عكس هاي اردوت مامان جوني هنوز خستگيتون نرفته


سلام عزیزم می ذارم به زودی
نایسل
26 اردیبهشت 91 11:47
ببخشید خوشگلم نااحت شدی
منم خیلی ناراحت شدم اخه گناه دارههمش 5 سالش بوده


فدات عزیزم خیلی تکان دهنده بود
نسترن
27 اردیبهشت 91 4:47
ای جونم پس اردو رفته مامانی پس کو عکساش
نسترن
27 اردیبهشت 91 12:06
کاش خوشتیپ معرکه است این پسر میگم بزرگ بشه ببین چه همه در خونتون صف بکشن


مرسی عزیزم حالا یه فکری می کنم اون موقع!!!!!!1
ilijoon
1 خرداد 91 8:47
به به چه عكس هايي ماشاالله خيلي خوش تيپي جيگر دوستت دارم