امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

مامان و امیر ناز

پسر دوست داشتنی من

1391/2/13 16:15
نویسنده : مامان سمیه
897 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگلم. دیروز تو مهدت یه جلسه گذاشتن اخه قراره هفته بعد ببرنتون اردو. از معلمت راجع بهت پرسیدم گفتم: امیرم که خیلی اذیتتون نمی کنه؟ خندید و گفت : اصلا خیلی بچه حرف گوش کن و با حیائیه تا یه تذکر می دم سریع گوش میده باهوش هم هست زود یاد می گیره. فدات بشم که اینقد ماهی کلی خوشحال شدم و بهت افتخار کردم امیدوارم همیشه باعث افتخارم باشی هر جور باشی عاشقتم نازم. توی تلویزیون یه مرد سیاهپوست دیدی و گفتی مامان چرا اون سیاهه؟ گفتم بعضی ادما اینجورین بعضی هم مثل ما سفید. با تعجب نگام کردی و گفتی ما که سفید نیستیم مامان بعد شکم پنگوئنتو نشونم دادی و گفتی به این می گن سفید موندم چی بهت بگم گفتم مامان پوست ادما فرق داره کلا به اونایی که پوستشون روشنه می گن سفید. قربونت برم با این انبوه سوالاتت.

نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان گیسو جون
13 اردیبهشت 91 16:34
سلام گلم خوبی ؟ وای خدا مردم از خنده واقعاً گاهی اوقات آدم می مونه چی بگه خدا امیر نازت رو حفظ کنه خصوصی داری
نرگسی
14 اردیبهشت 91 15:08
عزیز دلممممممم ..
نسترن
14 اردیبهشت 91 17:06
امیرجونی خیلی دوستت دارم بگم چرا ؟؟ چون خیلی خوشگل و باهوشی و مودبی
حامد
15 اردیبهشت 91 19:10
خوشحالم دوست کوچلوم شادو خندونه خدا حفظش کنه براتون
ilijoon
17 اردیبهشت 91 19:20
آفرين گل پسر باهوش ومودب ما هم خيليييييييي زياد دوستت داريم
الهام
18 اردیبهشت 91 17:51
امیر ناز و باهوشم بخورمت گلم


مرسی الهام جونمم
نرگسی
19 اردیبهشت 91 0:37
خبری از ما نمیگیری مامانی ..


شرمنده گلم همه چی دست بدست هم داده کم بیام
مامانی وروجک
19 اردیبهشت 91 20:44
مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی توی روزگار غربت با غم دل آشنایی مینویسم ازسرخط مادر ای معنی بودن مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، پیشاپیش روز مادر مبارک
مامان آیهان جون
19 اردیبهشت 91 22:22
ماشاءالله به این گل پسر ناز و خوش تیپ و باهوش با اینهمه سؤال جورواجور و ...
راستی مامانی ژله شمام خوشگل شده


مرسی مامانی چشمتون خوشگل میبینه
ilijoon
22 اردیبهشت 91 15:35