امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مامان و امیر ناز

مادررررر

1391/2/21 22:18
نویسنده : مامان سمیه
666 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و تبریک به همه مادرای عزیز و دوستای گلم به مناسبت روز مادر

شنبه میلاد بزرگ بانویی که هم یک زن کامل و همه یه مادر نمونه بود. خدای مهربونم هزاران بار تورا بخاطر اینکه من و لایق مادر شدن دونستی شاکرم. امیرنازم ممنونم که با اومدنت من و مادر صدا کردنت دنیام و بهشتی کردی. فدات بشم که می خوای واسم کادو بخری. می گی مامانی می خوام واست یه اسباب بازی دخترونه بخرم میگم اخه مامانم من که اسباب بازی دوست ندارم می گی مامان اخه شما دختری پس باید اسباب بازی دخترونه بخرم بغلت می کنم می گم نازم خودت واسم هدیه هستی. میگی باشه واست لباس می خرم. دیروز یه شعر خوشگل تو مهد واسه روز مادر یاد گرفتی و اومدی واسم خوندی وای که چقد ذوق کردم برام از هزار تا هدیه هم بهتر بود قشنگم. بعدا شعر و اینجا می ذارم.

می خوام همینجا به مامان گل و قشنگم این روز و تبریک بگم

مامان جونم دستای مهربونت و می بوسم واسم بهترین مامان دنیایی و به داشتنت افتخار می کنم امیدوارم درد و بلا از وجود نازینت دور باشه و سایه ات همیشه بر سرم باشه عاشقانه دوستت دارم و برای همه مهربونیا و از خودگذشتگی هات از ممنونم

به مادر شوهر مهربون و دوست داشتنیم هم تبریک می گم و امیدوارم همیشه سالم و تندست باشه

به حق وجود نازنین حضرت زهرا انشاال.. همه کسایی که ارزوی مادر شدن دارن به خصوص دوستان عزیز نی نی وبلاگیم به زودی با حضور یه فرشته دلشون روشن بشه... امین...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

منامامان یسنا
22 اردیبهشت 91 15:09
مادر بودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است، روزت مبارک باد.
ilijoon
22 اردیبهشت 91 15:34
تقديم به مامان جون امير ناز