امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

مامان و امیر ناز

ثبت نام در پیش دبستانی

1391/1/30 12:24
نویسنده : مامان سمیه
1,441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگلم

امروز بعد مدتها تردید که کدوم پیش دبستانی بلاخره همراه مامان امیرمهدی دوست کلاس زبانت اسمتون و در مدرسه غیرانتفاعی نیکان نوشتیم. فدات بشم وقتی به عنوان مادرت تو دفتر مدرسه نشسته بودم فکر کردم که چقد زندگی زود می گذره انگار همین دیروز بود که مامانم واسم ثبت نام می کرد حالا من اومدم واسه پسرم! انگار همین دیروز بود که به دنیا اومدی خیلی زود هم وقت دانشگاه رفتنت می رسه ایشالا همیشه موفق باشی نازگلم  

                                                          ILoveSchool 1.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان محیا
30 فروردین 91 12:02
چه حس خوبی ایشاله موفق باشه. نیکان جای خوبیه. بچه های برادرم اونجان. راستی از بابلسر میای بابل؟


سلام عزیزم اره ایشالا
نسترن
30 فروردین 91 13:31
اره بابا چشم بهم بزنی بزرگ شدن و بعد شماهم میشید مادرشوهر به به چه سمتی


ای جان فداشش چه مادر شوهری بشم من
بابای دوقلوها
31 فروردین 91 7:43
جدیااااا چه ز ود میگذره
انشالله امیر گلی سلامت باشه و به سلامتی فارغ التحصیل بشه و باعث افتخار مامان و بابا


ممنون ایشالا دخترهای خوشگلتون موفق باشن


ame nanaz
31 فروردین 91 12:30
عمه فدای خوشگلیات.هی ی ی ی.پیر شدیم و تو بزرگ.جیگرتووووووو
مامان اميررضا
31 فروردین 91 17:00
تك تك لحظه هاي باهم بودن قشنگه و بعدا خاطره ميشه.
مامان اميررضا
31 فروردین 91 17:01
بلاخره اميررضا وبش اپ شد منتظرته ماماني
مامان بزرگ یسنا
1 اردیبهشت 91 11:39
به به چه اقا پسری شده.مبارکه.انشالله دانشگاه وفارق التحصیلیش
نرگسی
2 اردیبهشت 91 14:29
ایشالله به سلامتی عزیزم .. حاجی کوچولو .. مامانی برو خصوصی کارت دارم ..
نایسل
2 اردیبهشت 91 20:04
ُلام خانوم من شمارو لینکیدم چه وب نازی چه پسر نازییییییییییییییییییی
ilijoon
5 اردیبهشت 91 0:50
موفق باشي گلم اگه ممكنه در مورد پيش دبستاني كه ثبت نام كردي و آدرسش برام ميگي ممنون ميشم
منامامان یسنا
5 اردیبهشت 91 12:07
كاكل زري يا ناز پري
8 اردیبهشت 91 19:48
با ارزوي موفقيت