امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

مامان و امیر ناز

حیوانات امیر

1391/1/30 8:03
نویسنده : مامان سمیه
3,613 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم اخه من از دست تو چیکار کنم که این همه عاشق اسباب بازی هستی اونم از نوع حیوانات هر جا میری می خوای اسباب بازی حیوانات بگیری بیشترشم تکراری الان می خوام عکساشو بذاریم که ببینی اندازه یه جنگل بزرگ حیوانات داری. یادمه وقتی خودم همسن تو بودم یک چهارم اینارو نداشتم اما چقد با همه تعداد کم تا مدتها سرگرم می شدم اما شما حتی یکساعت هم یک اسباب بازی براتون جالب نیس باز تا اسباب بازی فروشی می بینین یه کاری می کنین انگار اصلا اسباب بازی ندارین...

نازم

نازم

اینم بقیه اسباب بازیهای مورد علاقه ات

نازم

بقیه اسباب بازیهای امیر و تو ادامه مطلب ببینید

نازم

نازم

نازم

نازم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نسترن
28 فروردین 91 23:34
سمیه جون چه جالب منم عاشق اسباب بازی حیوانات هستم اینقده خوشم میاد مخصوصا از شیر


چه همبازی خوبی میشی واسه امیرجون عاشقت می شه
نسترن
28 فروردین 91 23:35
امیری خودم هر چی دوست داری اسباب بازی حیونی بخر خیلی عالیه
مامان محیا
29 فروردین 91 8:33
خیلی اسباب بازیهاش باحال بود. برات یه تلگراف فرستادم..


مرسی خاله می بینم
مهسا مامان مرسانا
29 فروردین 91 9:46
و.اییییییییییییییییییییییییییییی چقدر اسباب بازییییییییییییییییییی


تازه این عکسا واسه قبل عیده تو این مدت کلی بهشون اضافه شده کاش قانع بود........
ilijoon
29 فروردین 91 15:56
واي پسر چقدر شما اسباب بازي هاي خوشگلي داريد


مرسی خاله اگه علی جون دوست داشت بهش می دم پسر خوبی ام
ame nanaze amir naz
31 فروردین 91 12:35
فدااا مداااات.خوشم میاد باغ وحش دوستیت به عمت رفته اما با این تفاوت من به یه بار باغ وحش خریدن راضی بودم.بوس بوس
ilijoon
5 اردیبهشت 91 0:54
خاله جوني من ايليا هستم در جواب كامنتم نوشتيد علي


ببخشید خاله
مامان یسنا
5 اردیبهشت 91 12:03
چقدر زیااااااد خوش بحالت..........