امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

مامان و امیر ناز

تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست

1391/1/31 12:20
نویسنده : مامان سمیه
902 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سارینای خوشگلم

باورم نمیشه 1 سال گذشت و چقد زود گذشت. سال پیش درست اول اردیبهشت ماه چشمای خوشگلت و به روی دنیا باز کردی. خوب یادمه که چقد بابا و مامان نگران سلامتیت بودن و چقد خوشحال شدم وقتی تماس گرفتم و خبر سلامتی تو و مامانی و شنیدم. دلم می خواست از وبلاگ امیرجون تولدت سارینا خوشگلم و از راه دور به تو و مامان بابای مهربونت تبریک بگم ایشالا زودتر بیای و کادوی ناقابلت و بگیری. پیشاپیش این پست و تقدیم به تو نازم می کنم خیلی دلم می خواست در اولین تولدت باشم اما دوری راه این چیزارو هم داره. امیرجونم هم به خواهر خوشگلش تبریک می گه و دعا می کنم همیشه زنده و سلامت زیر سایه پدر و مادرت مهربونت به شادی خوشی زندگی کنی. راستی عمو رضا هم تبریک می گه و از راه دور می بوستت خوشگل خانم.

زیبا

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید 

گویی بساط عیش مداوم به من رسید

 نور ستاره ای در شب تولدش 

انگار که فرشته ای از ازل رسید

زیباشکوفه های بهاری

 اول اردیبهشت سالروز تولد قشنگت هزار بار مبارک گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ame nanaze amir naz
31 فروردین 91 12:33
خانومه خوشگل عسل تولددددت مباااارک.بوووس
بهار(مامانی شهراد)
1 اردیبهشت 91 22:44
واقعا که این عکس هنریه: تولدت مبارک نازنینمآپم
ilijoon
5 اردیبهشت 91 0:55
سارينا گلم تولدت مبارك
منامامان یسنا
5 اردیبهشت 91 12:05
مبارک باشه تبریک مارو هم بپذیرید...........انشاالله 120 سالگیت .ارزوی من برای تو بهترین بهترین بهترین هاست


مرسی عزیزم
نسترن
6 اردیبهشت 91 11:57
ای جونم چه با نمک میخنده خوشگل خانم تولدت مبارک
سمیه جون خوبی چه خبرا نیستی؟


سلام عزیزم این روزها درگیر پیدا کردن خونه ام کمتر وقت می کنم می ام پیشت
مامان و بابای سارینا
15 اردیبهشت 91 13:40
سلام به امیررضای گل. حالت خوبه؟ مامن و بابات خوبن؟
امیرجان ممنونم که به سارینا جان تبریک گفتی راستی از بابت کادوی زیبایی که مامنت داد تشکر میکنیم ایشاالله که همیشه تو زنده و سلامت باشید
سارینا به همراه مامان و باباش برات دعا میکنن که سایه بابا و مامانت همیشه ابلای سرت باشه


سلام عمو جون و خاله جون قابل نداشت ایشالا شما هم سلامت باشید
مامان سارینا
15 اردیبهشت 91 18:16
ممنون خاله چه پست خوشگلی برا تولد دخترم درست کردی! امیرجونو ببوس