امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مامان و امیر ناز

جشن سال نو در مهد

1390/12/23 19:25
نویسنده : مامان سمیه
2,289 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مهدتون واسه سال نو جشن گرفته بود. و سفره حسین گذاشته بودن و بهتون یه تخم مرغ و یه ماشین و کارت تبریک عید هدیه دادن. یکی از هنرمندهای استان و هم اورده بودند که براتون برنامه اجرا کرد و تو خیلی خوشت اومد. جالب اینه که دیشب بهم گفتی مامانی خانم معلم گفت هر لباسی که دوست دارین بپوشین مثل لباس مرد عنکبوتی من ساده هم باورم شد فکر کردم چون جشن دارین می تونین هر لباسی دوست دارین بپوشین لباس بتمن و با خودم اوردم که بپوشی. وقتی بردمت مهد مربی گفت چرا لباس فرم نپوشید دیروز که گفتم حتما بپوشه می خوایم عکس بگیرم من موندم گفتم اخه گفت شما گفتین هر لباسی دوست اره بپوشه خندید و گفت من گفتم حتما لباس فرم بپوشن خلاصه لباستو برگردوندم خونه ای وروجک!

 

                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

عمه لارا
23 اسفند 90 22:47
I love you
سلام مامانی اشکالی نداره ایشالا واسه سال بعد یه سبزه خوشگل میزاری
امیر کوچولو بوووووس


مرسی عزیزم
مامانی درسا
24 اسفند 90 0:42
دوست من امیر ناز واقعا" نازه ماشاالله آره راست میگید امروز و امشب و فکر کنم تا فردا . ایران میدون توپ و جنگه . پسر گلمو ببوس و ممنون که بهمون سر زدین .
بابای آروین
24 اسفند 90 2:13
سلام مامانی ایشالا جشن دومادی شاپسرتون رو بگیرین.با افتخار لینک هستید.
مامان مبینا
24 اسفند 90 6:35
سلام گلم چه پسر نازی داری ماشالا،چه جذبه ی مردونه ای. ایشالا سال خوبی داشته باشید.
روح انگیز مامان سیاوش
24 اسفند 90 16:19
ای جونم امیر ناز که مامانی رو کامل گذاشته بودی سر کار د میبینی سمیه جون حالا اگه به ما بگن قراره عکس بندازیم کلی کلاس میزاریم و بهترین و شیکترین لباس رو میپوشیم حالا حتی اگه توشم راحت نباشیم اما دنیای بچه ها رو که میبینم زمین تا آسمون با دنیای ما بزرگترها فرق میکنه خوش به حال حال و هواشون.....


واقعا همینطوره عزیزم
نسترن
24 اسفند 90 17:13
ای زبل خان حتما سمیه جون کساش رو بگذار باشه


چشم عزیزم
روح انگیز مامان سیاوش
24 اسفند 90 21:00
اومدم بگم خونه ما تو سعادت آباده اگه به ما نزدیکی بگو تا آدرس بدم عید همو ببینیم


مرسی گلم ما شمالیم
مامانی وروجک
24 اسفند 90 21:51
ای امیر ناقلا عجب کاری بود کردی پسر!
مامان آزاده
25 اسفند 90 10:21
شاید خداوند صحرا را آفرید تا با دیدن نخل لبخند بزنیم .پیشاپیش سال نو مبارک.با یک دنیا آرزوی بهترین.


مرسی ازاده جون سال نو شمام مبارک
نسترن
25 اسفند 90 23:27
بهار یک نقطه دارد نقطه آغاز بهار زندگیتان بی انتها باد. سال نو مبارک
مامان یسنا
26 اسفند 90 16:40
____________ ______________ _____________ ____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _______________ _________________ __________________ ___________________ ____________________ _________________ ____________ __________________ ____________ ___________________ __________________ ___________سلام___ ____________آپم_____ ____________________ ____________زود بیا_____ ____________منتظرم_____ _______________________ _____________________ _____________________ ___________________ _________________ ___________
vaa
26 اسفند 90 19:12
دانلود کتاب الکترونیکی جدید ebook sky (به صورت جاوا) فقط و فقط در سایت www.ebooksky.rzb.ir