امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مامان و امیر ناز

یه شاهکار دیگه

1390/12/26 18:45
نویسنده : مامان سمیه
881 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز دیدم داری نقاشی می کنی بعد یهو برگشتی گفتی مامان خوشگلم چشماتو ببند بعد دفترتو اوردی گفتی مامان این گل واسه مامان نازم کشیدم فدات بشم که اینقد واسم احساسات می ذاری عاشقتم. این روزها بی صبرانه منتظر روز عید هستی از وقتی فهمیدی عید کادو می گیری همش می ای می گی مامان با انگشتات بشمر چند تا مونده تا عید بشه؟ خوشبحال دنیای قشنگ بچه گیت که اینقد روزهای عید واست قشنگه ایشالا همیشه خوش باشی نازم 

عکس نقاشیت هم تقدیم به خاله نسترن که خواسته بود بیشتر از نقاشی هات بذارم

نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان بزرگ یسنا
27 اسفند 90 11:21
سلام به امیر نازعزیزومامانش که فرشته ی نجاته.
حالتون چطوره خوبین؟؟
دیراومدنمو ببخشید خیلی گرفتار بودم.
ممنونم که به من سرمیزنیدو استفاده میکنم ازنظراتتون.گل خیلی قشنگی کشیدی امیرکوچولو پس چرا رنگ نداره؟؟
خوشحالم که افتخاراینو دارم که شاهد موفقیتها وشادیهاوخنده های امیرناز باشم.
براتون ارزوی سالی خوب پربار وبانشاط دارم.
لحظاتتون گرم.


سلام عزیزم متاسفانه امیرم با رنگ کردن زیاد میانه خوشی نداره بیشترم دوست داره از خودکار استفاده می کنه ممنون که افتخار می دید و تشریف میارید
saba
27 اسفند 90 13:52
amir jan to kheily khoshgely. omidvaram hamisheh dar zendegi at salem va salamat bashi


مرسی صبا جون کاش ادرس سایت و میذاشتی
مامان یسنا
27 اسفند 90 16:08
سلام نقاشیت خیلی نازه...واقعا دنیای بچه ها چقدر زیباست.من هروقت عید میشهدقیقا عین بچگی هام لحظه شماری میکنم ..بچه که بودم لباسها یعیدم وکفشم رو بو میکردم وذوق میکردم ...انتظار عید رو میکشیدم...هروقت یادم میاد دلم میخواد برگردم به همون دوران


واقعا بچه گی عالمی داره خودمم دقیقا همین حس و داشتم
عسل و غزل
28 اسفند 90 0:34
$$$$$$___________سلام ______________$$$$$ __$$$$$$$$*________خوبی؟________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,___منم خوبم______,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ .____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______****$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ * ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$*,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*______ آپ کردم______*___ '*,, ,,,,.;*___میای دیگه؟!___---__یعنی باید بیای____ '**,,,, .? منتظرتم
مهسا مامان مرسانا
28 اسفند 90 1:55
باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . . . پیشاپیش عیدتان مبارک .
مامان گیسو
28 اسفند 90 12:53
سلام دوست عزیز و خوبم وپسر نازش که پر از احساس پاک ناب کودکانه است
وای چه نقاشی قشنگی
خدا امیررضا قشنگمون رو برات حفظ کنه
امیدوارم سال خوبی داشته باشی


مرسی عزیزم لطف کردی
مامان نیایش
28 اسفند 90 13:32
آفرین گل پسری
مامان نیایش
28 اسفند 90 13:33
بهار بهترین بهانه برای آغاز، و آغاز بهترین بهانه برای زیستن است... آغاز بهار بر شما مبارک روزهایتان بهاری و بهارتان جاودانه باد
نسترن
17 فروردین 91 11:18
ای جونم با این نقاشی خوشگلش چقدر که این پسر رمانتیکه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس


مرسی خاله جوون
ame nanaze amir naz
31 فروردین 91 12:40
بابااااا نقاااااااااااااش