امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

مامان و امیر ناز

چهارشنبه سوری

1390/12/23 18:39
نویسنده : مامان سمیه
658 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم برات می نویسم شب چهارشنبه سوری و از هر طرف صدای ترقه و نارنجک می اد. یه جورایی خدارو شکر می کنم که تو اینقد بزرگ نیستی که بخوای یری بیرون م منو دلواپس خودت کنی. دیگه بوی عید و بهار و کاملا میشه حس کرد امروز هوا کاملا بهاری بود و افتابش منو غرق در خوشی کرد. امیدوارم این روزها و شبها برای همه پر از سلامتی و شادی باشه. دیشب داشتم فکر می کردم امسال پنجمین بهاریه که تو کنارم هستی و با وجودت قشنگت سال تحویل میشه. شب قبل تولد به یادم اومد که به بابایی گفتم که امشب اخریبن شبی که یه خانواده دو نفره هستیم از فردا میشیم سه تا. و تو فرشته اومدی و انگار دنیای قبل تو خیلی دور بوده و با اومدنت دوباره متولد شدم. انگار یه ادم دیگه شدم تازه می فهمم عشق مادری یعنی چی؟ گاهی وقتا حتی وقتی یه جوون همسن و سال خودم و با مادرش میبینم یا خدای نکرده براش یه اتفاق بدی بیاقته با تمام وجود براش حس مادرانه دارم و انگار خودمو جای مادرش میزارم. الان می فهمم که هیچکس نمی تونه جای یه مادر باشه یعنی چی؟ یه مادر تا زنده اس دلواپس جگر گوشه اشه و به عشق اونه که زنده اس. و الان تو شب چهارشنبه سوری برا همه اون جوون هایی که بیرونن دعا می کنم که صحیح و سالم پیش و خونواده هاشون برگردن چون متاسفانه این سنت قشنگ همراه شده با چیزهای خطرناکی که جونش و تهدید می کنه.

خدایا خدا حافظ همه فرشته هامون باش و مارو با درد و رنج بچه مون امتحان نکن!

خدایا بخاطر اینکه به من لطف کردی و من و لایق نام زیبای مادر دونستی با تمام وجود ازت ممنونم.

خدایا بخاطر همه چیزهایی که خواستم و با لطفتت بهم دادی و یا با نظر حکمتت ازم دریغ کردی ازت ممنونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای آروین جان
23 اسفند 90 18:56
سلام به مامانی مهربون امیررضاخوشتیپ
مامانی خیلی ساده و زیبا حس قشنگ مادرانه تو تونستی منتقل کنی ، ایشالا سایه تون همیشه بالا سر فرشته نازنینتون مستدام باشه .آقاپسر شیرین و شیطونی هم دارین که براش آرزوی بهترین هارو دارم .ممنون که از حضور قشنگتون و نظر پرمهرتون .


ممنون از لطفتون
روح انگیز مامان سیاوش
24 اسفند 90 16:24
واقعا برای همه دعاهای قشنگت هزاران مرتبه آمین باید گفت ...منم میگم خدایا ما مادرها و پدر هارو با بچه هامون به امتحان نکش ....سمیه جون تو خدا رو به خاطر این داده ها شکر میکنی و من خدا رو بعد همه شکرهام بابت دوستی و آشنایی با تو شکر میکنم خیلی خیلی دوستت دارم حتی اگه سالیان سال نشه همدیگرو ببینیم ...پیشاپیش هم عیدت مبارک عزیزمن...


مرسی دوست گلم این احساس واقعا دو طرفه است اگه شمال اومدین واقعا از دیدنت خوشحال میشم سال نو شمام مبارک
مامانی وروجک
24 اسفند 90 21:53
امین
مامان یسنا
26 اسفند 90 16:41
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*