امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مامان و امیر ناز

عموجون اومد

1390/12/23 8:19
نویسنده : مامان سمیه
775 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه عموجونت اومد و تو با کلی ذوق رفتی خونه مادرجون که ببینیش. وقتی صدای ماشینش و شنیدی تند رفتی قایم شدی که تورو نبینه. تو عکس پایین مثلا رفتی قایم شدی بماند که ما نفهمیدیم این چه جور قایم شدن که اینهمه واسش ذوق می کنی جالب اینجاس که حتما باید دنبالت بگردن بعد پیدات کنند وگرنه بهت بر می خوره چرا زود دیدنت. همون روز هم با کلی ذوق بمن گفتی مامان امروز نماینده شدم. گفتم خوب چیکار کردی؟ گفتی صندلی هارو جمع کردم به بچه های بد گفتم کار بد نکنین. الهی فدات بشم یاد روزهای مدرسه خودم افتادم که چقدر از مبصر شدن که جز مسئولیت چیزی نبود خوشحال می شدم یادش بخیر!

 نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نسترن
23 اسفند 90 13:02
چهارشنبه سوری در پیش روی ماست همه بدبختی ها در پشت روزای خوش همه در پیش چه غوغا میکنه آتیش ! چهار شنبه سوری مبارک
مامان نسترن
23 اسفند 90 13:03
برای امیر ناز شیرین و دوست داشتنی


مرسی خاله جون
مهسا مامان مرسانا
23 اسفند 90 13:53
چهارشنبه سوری در پیش روی ماست همه بدبختی ها در پشت روزای خوش همه در پیش چه غوغا میکنه آتیش ! چهار شنبه سوری مبارک
نسترن
24 اسفند 90 17:12
ای جانم با این قایم شدنت پسر گلی