امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مامان و امیر ناز

بدون عنوان

1390/11/27 22:10
نویسنده : مامان سمیه
661 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازم شرمنده که اینقد دیر می ام هم به خاطر نداشتن اینترنته هم اینکه این چند وقته شدید درگیر امتحان ارشد بودم امروز مامانی امتحانشو داد خیلی تاسف خوردم که چرا این دو ماه اخر و بخاطر عوض کردن خونه و یکسری اتفاقات نخوندم با همون اطلاعات قبلی خیلی به نظرم خوب بود دعا کن مامانی قبول شه انوقت قول میدم حتما مشاور خوبی بشم. ایشالا از این به بعد دیگه بیشتر  برات وقت می ذارم الان خیلی خسته ام از صبح زود بیدار شدم و بعدشم امتحان دیگه هلاکم بماند که تو مااشاا.. انرژی داری و اصلا قصد خواب نداری خدا به داد برسه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ایلیا
27 بهمن 90 23:11
سلام خسته نباشی مامانی امیدوارم تو امتحانات موفق بشی حتما مثل من روانشناسی میخونی ؟ گل پسرت خیلی جیگره خدا حفظش کنه به ما هم سری بزن
مهسا مامان مرسانا
27 بهمن 90 23:38
عزیزم خسته درس ها نباشی....امید به خدا ان شاالله قبولی.....


مرسی از لطفت گلم ایشالا
زهره مامان نیایش
28 بهمن 90 21:47
سلام خانمی موفق باشی ان شا الله ممنون از حضورت


ممنون گلم
مهسا مامان مرسانا
29 بهمن 90 14:36
بابای دوقلوها
30 بهمن 90 10:00
بوس واسه امیر گلی

انشالله مامان امیر قبول بشه که وقت بیشتری واسه امیر عزیز داشته باشه.
به امید موفقیت همه دوستان


سلام ممنون از لطفتون ایشالا
مامان یسنا
30 بهمن 90 15:05
سلام من که نتونستم ولی دعا میکنم شما قبول بشید .....
نرگسی
30 بهمن 90 15:59
انشاالله که موفق باشی عزیزممممم


ممنون گلم ایشالا
مامانی وروجک
1 اسفند 90 23:33
@}خسته نباشی سمیه جون امیدوارم قبول بشی گلم


مرسی عزیزم ایشالا
سارا_(مامان شهیار)
3 اسفند 90 0:14
خدا قوت خواهر......بوووووووووس
مامان هلیا
3 اسفند 90 21:47
سلام سمیه جون من هم از ته دل دعا میکنم امتحان ارشد رو قبول شی چون ارزوی خودم هم همینه ولی 3 ساله که نتونستم بخونم و امتحان بدم در مورد اون بچه ای هم که نوشتی خیلی متاسف شدم خدا همه بچه های مریض رو شفا بده و هیچ مادری رو با مریضی بچه اش امتحان نکنه
حميد
9 اسفند 90 18:34
____________%%%%%% _____________%%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%%__%% _____________%%%__%__% _____________%%%___%__% _____________%%%___%___% _____________%%%___%___% _______%%____%%%__%____% ______%__%__%%%%%%____%% ______%___%%_____%____%% _______%____%%%%%____%% ________%____گيتار_____%% _________%___عشق__%% _________%%_زيباست _%% ________%% _____ %%% _______%%__ ____%%% ______%%گيتار_________%% _____%%_______عشق____%% _____%%_________________%% _____%%%________________%% ______%%_______________%%% _______%%%____________%%% _________%%%%________%%% ___________%%%%%%%%% سلام اينم يه گيتار ناز واسه امير ناز