امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مامان و امیر ناز

این روزها

1390/11/30 11:48
نویسنده : مامان سمیه
680 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها امیرنازم دیگه راحت تر می ره مهد. چند روز قبل که رفتم مهدش معلمش کاردستی هاشو بهم نشون داد. قربونت برم که اینقد قشنگ کاردستی درست کردی. از معلمت پرسیدم که اینارو تنهایی درست کرده گفت اره کاردستیش خیلی خوبه. بهم گفت چرا کم می برمت مهد. توضیح دادم که دکترت گفته تو هوای سرد مهد رفتن برات مضره و الرپیت و تشدید می کنه این روزها که هوا بهتر شده و بهاریه بیشتر میبرمت. دیروز که تو رفتی مهد منم از فرصت استفاده کردم و رفتم داخل شهر بابلسر بعد دو ماه که اومدیم کمی گشتم اخه بازار محلی بهمون خیلی نزدیکه. با اینکه فاصله شهر مون تا بابلسره کمه اما تا حالا هیچوقت به این بازار نرفته بودم. از دیدن ترشی های محلیش به وجد اومدم خیلی جالب بود. بعدش برات یه عروسک که جای گذاشتن عکس بود گرفتم و چون گلابی خیلی دوست داری با اینکه خیلی گرون بود برات خریدم و برگشتم خونه. تو راه داشتم فکر می کردم که وقتی مادر شدم چقدر همه چی عوض شد حتی وقتی برای خریدم بیرون می رم اول از همه چیزایی که تو دوست داری به ذهنم می اد عاشتقتم نازم امیدوارم بتونم مادر خوبی برات باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان محیا
30 بهمن 90 11:53
سلام خوبید دیگه...وااای دلم هوای اونجا رو کرده..چند وقته بااینکه تعطیلات زیاد بود نیومدم... جای ما نفس بکش خانمی..راستی دیروز رفتیم سنایی افتضاح بود..اون روز که گفتم رفتین شماهم؟؟؟


سلام عزیزم نه سنایی نرفتم بوستان رفتیم بد نبود ایشالا زودتر میاین
مامان یسنا
30 بهمن 90 15:09
سلام مامانی هستی همین که دایم به فکر امیری نشون میده بهترینیبرای امیر جون
نرگسی
30 بهمن 90 16:01
مامان یسنا گلی
1 اسفند 90 9:20
سلام خاله جون.قربون امیر جون برم که اینهمه پسر خوبیه و کاردستی های خوشمل درست میکنه.
انشاالله مامانی هم قبول میشه ارشد و زحمتشاشون نتیجه میده.
بوس


مرسی خاله ایشالا
مامانی وروجک
1 اسفند 90 23:31
سلام هم استانی عزیز!همیشه خدارو به خاطر اینکه همچین جای خوش اب وهوایی زندگی میکنم شاکرم و چه خوب که تو این دنیای مجازی دوستانی دارم که از یک اب وهوا استشمام میکنیم من هم هر وقت میرم خرید اول برای پسری خرید میکنم همیشه الویت برای ما مامانا بچه هامونن


مرسی گلم واقعا منم خوشحال اینم نعمتی
روح انگیز مامان سیاوش
2 اسفند 90 7:38
سلام سنیه جون خوبی عزیزم ؟
من که خیلی دلم برات تنگ شده اما خوب چاره ای نیست منم چند وقت پیش رفتم گلابی بخرم شده بود کیلو 7000 تومان که اگه راستشو بخوای از خریدنش منصرف شدم ...آره عزیزم ما مامانا قبل خرید همه چی فکر این جیگر طلاهاایم اونا وقتی میپوشن و نو نوار میشن انگار خودمون پوشیدیم و کلی خوشحال میشیم ...ایشالله بعد عید دیگه مداوم ببرش مهد از واحد کارا عقب نمونه ..از طرف من ببوسش این جیگر رو

مرسی گلم ایشالا بعد عید هوا بهتره میشه بیشتر میبرمت

مامان اميررضا
2 اسفند 90 11:39
اره منم اصلا وقت بيرون رفتن ندارم. اما پيش نيني بودن لذت بخش تر
مامان اميررضا
2 اسفند 90 11:39
مامان سميه بيا پيش ما
مامان آرشیدا کوچولو
2 اسفند 90 14:58
ماشالله هززززززززززززززار ماشالله چه مردی شده این امیر خان
مامان ازاده
3 اسفند 90 3:14
به قول اقایون :واسه همین بهشت زیر پای شما ماماناست!


واقعاااا
مهسا مامان مرسانا
3 اسفند 90 11:43
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___ـ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_ـ_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ سلام ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__ـ_¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپـم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گـذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________________¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤/
_______________________¤¤

ان شاالله همیشه سایه تون بالای سر امیر ناز باشه.....


مرسی دوست عزیزم
حميد
3 اسفند 90 14:51
سلام امير جان بزنم به تخته عزيزم آينده ي خوبي را واست آرزو ميكنم اينم يه بوس آب دار از يه دوست بروجردي تقديم به تو
mamane radin
6 اسفند 90 23:30
عمه ناناز امیر ناز
7 اسفند 90 18:49
فدای مامیش.4 کریم.


مرسی عمه جون مخلصیم