امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مامان و امیر ناز

امان از تو حرفات

1390/11/10 17:20
نویسنده : مامان سمیه
649 بازدید
اشتراک گذاری

من چیکار کنم با این حرفای قلنبه سلنبه ات. امروز گفتی مامان من بزرگ شدم می خوام برم سربازی بعد زخمی شم بعد شهید شم برم پیش خدا. گفتم خدا نکنه مامان این چه حرفیه الهی من پیشمرگت شم گفتی یعنی تو هم بیای پیش خدا گفتم یعنی تو باید پیش خودم بمونی اخه اینارو از کجا یاد می گیری.. امان از این تلویزیون چند روز پیش گفتی مامان چه جوری با بابا ازدواج کردی؟ گفتم یعنی چی؟ گفتی یعنی کجا به بابا گفتی بیا زنم شو!!!!!!!!!! گفتم مامانی منکه نگفتم بابا اومدخونه عزیز جون بعد گفت. خندیدی گفتی یعنی خواستگاری اینقد با مزه گفتی که مردم از خنده گفتم وروجک تو اینارو از کجا می دونی گفتی مامان تو تلویزیون نمی دونم  کدوم تبلیغ و گفتی که می گفت خواستگاری فدات بشم که اینقد باهوشی...  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای کیان
11 بهمن 90 9:06
آره دیگه. تلویزیون ما همینه اوضاعش. یا حرف از شهادت و مرگ و میر میزنه. یا چرندیاتی که جاش توی خانواده نیست. اسلامیه دیگه! ماهواره هم که فرقی نداره. ولی بنازم به این هوش. براش اسفند دود کنید حتما و ببوسیدش از طرف من


مرسی حتما
مامان علی
12 بهمن 90 16:33
آره واقعا متاسفانه اینروزا توی مدارس هم ازین حرفا ذهن بچه رو پر می کنن. فدای تو پسر مهربون و خوشمزه بشم
مامان یسنا
12 بهمن 90 19:51
سلام دوست عزیزوگل پسر امیرجون روانشناسان میگن بچه هایی که خیلی سوال میکنند جزو بچه های سرامد وباهوش هستند وضریب هوشی انها بالاتراز 120 میباشد.پس مامانی به سوالای گل پسرت جوابای صریح وروشن بده.
مامان ازاده
17 بهمن 90 10:28
خدا براتون نگه داره باافتخار و با اجازه لینکتون میکنم(آخه تقریبا همشهری هستیم)به ما سر بزنید


مرسی عزیزم حتما