امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

مامان و امیر ناز

پرواز یه فرشته

1390/11/2 11:23
نویسنده : مامان سمیه
658 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازم الان قد دنیای دلم گرفته رفتم به وبلاگ نفس جوون و پست پرواز انار کوچولو رو خوندم . دلم اتیش گرفت خدا به مادر و پدرش صبر بده خدا نخواست این فرشته دو ساله بیشتر از این زجر بکشه واسه همین اونو برد پیش خودش تا زخمهای تنش و شفا بده دلم واسه دلتنگی یه مادر گرفته باید مادر باشی تا بفهمی زهرای عزیز چی می کشه. وقتی اشکامو دیدی اومدی منو بوسیدی هق هقم بیشتر شد ترسیدی گفتی مامان اذیتت کردم؟ بغلت کردم گفتم نه مامان. نشد بگم دلم واسه مادری اتیش گرفت که حتی نتونست اخرین لحظه صورت زخمی دخترشو ببوسه. خدایا به حق همین روز عزیز به حق پیامبرت فرشته هامونو در پناه خودت حفظ کن داغ فرزند واسه هیچ پدرومادری نیار امین! امروز رو که روز وفات پیامبر عزیز و شهادت امام حسن(ع) به همه تسلیت می گم و التماس دعا دارم

                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مسافر كوچولو
2 بهمن 90 11:15
سلام مامان سميه.اره عزيزم داغ فرزند واقعا سخته. خدا به مامان و باباي انار كوچولو صبر بده. راستي اين پسر نازت هم اسم نيني ماست. بااجازه لينكتون ميكنم.خوشحال ميشم شماهم مارو لينك كنيد
روح انگیز مامان سیاوش کوچولو
2 بهمن 90 23:45
سلام سمیه جان همه ما زهرا و دخترش انار رو از نوشته های مادرش میشناختیم امروز همه کسانی که حتی برای ثانیه ای انار رو در اغوش نگرفته بودند برای انار بی تابندو برای رفتنش سوگوار.بی شک حکمت و قدرت پروردگار این بوده و ما ناچار به پذیرفتن این واقعیت تلخیم .اما امروز از همون خدای مهربان عاجزانه میخوام که در قبال بردن فرزندش صبری عظیم بهش عنایت کنه تا دوام بیاره این داغ عظیم رو .و خدا رو قسم میدم به ابروی کودک 3 ساله کربلا و خدا رو قسم میدم به ابروی کودک 6 ماهه کربلا هیچ مادری رو با داغ فرزندش به امتحان نکشه و داغ فرزندی رو به دل مادرو پدر نگذاره .خدایا حکمتت رو شکر .
مامان پارسا
3 بهمن 90 13:17
منم دلم خیلی گرفت
سارا(مامان شهیار)
3 بهمن 90 14:06
سلام.خوبی سمیه جان...امیر جون چطوره؟؟منم چند روزه قاطی کردم.توی یکی از تاپیکای نی نی سایت یهو خوندم و شوکه شدم.داشتم سکته میکردم..خدا انشاا.. به مامان بابای انار صبر بده.خدا همه ی بچه هارو حفظ کنه


مرسی عزیزم ایشالا
مهدی 28 کرج
3 بهمن 90 18:15
سلام امیر جونم چه وبلاگ خوب خوشگلی داری هر جا هستی موفق شاد پیروز باشی مامان امیر ناز ممنون که به ما سر زدین با اجازه لینکتون کردم
mamanhadis
4 بهمن 90 0:26
سلام مرسی که به وبلاگ من سرزدین سمیه جان من دوسال دارم زجه میزنم به درگاهش دوسال که اندازه 100سال گذشته توروخدا براصبرمامان اناردعا کن توروخداااااااا بازم بیا منتظرتم
امینه
4 بهمن 90 17:49
واقعا سخته دلم گرفت.خدا بهشون صبر بدهمن خودم آبجیم کوچیک بود رفت بهشت.مامانم چه حالی بود