امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

مامان و امیر ناز

در مورد ارین

1390/9/2 20:20
نویسنده : مامان سمیه
1,008 بازدید
اشتراک گذاری

در مورد ارین

سلام دوستای گلم خواستن در مورد نرم افزار ارین بیشتر بدونن. این یه نرم افزار اموزشی تربیتی که همراه بازی و کارتون کلی نکات تربیتی به بچه ها یاد میده. همین طور یه جعبه جادویی داره که بچه ها واسه بدست اوردنش باید کارهای خوبی که لیستش توسط پدر و مادر به نرم افزار داده میشه انجام بدن تا به جایزه دلخواه برسند. و چون میشه نرم افزار را به اسم کودک تنظیم کرد با صدا کردن اسم کودک نکات تربیتی و اعلام می کنه واسه همین برا بچه ها قابل باوره مثلا وقتی به پسرم می گه امیررضا جون صبحانه خوردی اون معصومانه جواب می ده اره بعد بهم می گه مامان اگه صبحانه نخورم ارین باهام بازی نمی کنه. کلا نرم افزار جالبیه و بدرد بجه های سه سال به بالا که ازکارتون و بازی استفاده می کنن می خوره و چون ساعتش هم قابل تنظیمه میشه در ساعت دلخواه والدین غیرفعال بشه تا بیش از حد بازی نکنه. پسرم که کاملا به کامپیوتر وارد شده راحت می تونه برنامه ها رو عوض کنه وقتی غیرفعال میشه کمی ناراحت میشه اما زود قبول می کنه. عکسش هم می ذارم این لوح کودکیار ارین که من دارم از بقیه کاملتره. ادرس سایتش

www.rayansystem.ir شماره تماس واسه خرید 88932657-88932878-88932686لوح کودکیار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

منا مامان یسنا
2 آذر 90 13:10
بسیاربسیار ازتون سپاسگذارم.رشته ی من روانشناسیه اگه کمکی بخواین دریغ نمیکنم تا بتونم محبتتون رو جبران کنم
مامان بزرگ یسنا
2 آذر 90 16:00
سلام. ازاین که به کامنتها توجه میکنیدواین نرم افزارو معرفی کردین یه دنیا تشکرو قدردانی میکنم. شاد باشید.
بابای مهرسا
2 آذر 90 22:33
سلام ممنون از حضور شما چیز جالبیه فعلا واسه نی ن ما زوده به هر حال دستتون درد نکنه زحمت کشیدید
مامان محیا
7 آذر 90 11:24
مرسی عزیزم دستت درد نکنه...از حال و هوای بابل تو ایام محزم نگو که دلم میترکه...امسال شاید نتونیم بیایم...


ایشالا که بتونی بیای واقعا تو این ایام هر کی دوست داره شهر خودش باشه
مامی امیرین
29 فروردین 92 11:14
چه جال این نرم افزار.