امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

مامان و امیر ناز

بدون عنوان

1390/8/28 19:17
نویسنده : مامان سمیه
545 بازدید
اشتراک گذاری

بازی ارین

سلام نازم. سرگرمی این روزات بازی با نرم افزار ارین شده.نرم افزار خیلی جالبیه. میشه ساعتشو تنظیم کرد که تا وقتی صلاح دونستیم بازی کنیم بعدش خاموش میشه و نمیتونی بازی کنی یا کارتون ببینی. کلی هم نکات تربیتی داخلش بین هر بازی به صورت نقاشی برات گوشزد می کنه که چون به اسم خودته فکر می کنی مخاطبش خودتی. مثلا وقتی بهت می گه امیر جون صبحانه تو خوردی تو می گی اره. یا می گی به بزرگترت سلام می کنی می گی اره. فدات بشم که اینقد زود باورت میشه. یه لیست قابل تنظیم از کارهای خوب داره که توسط من پر میشه که هر چی کارهای خوبت زیاد شه از شیطونک دور می شی و به ارین نزدیک می شه بعدشم یه جعبه جایزه پر از کارتون می گیری که تو بیصبرانه هر روز منتظر گرفتن جایزه هستی اولین جایزه که گرفتی کلی هم ذوق کردی نازم راستی اینم تفنگ اب پاش هم که تو عکس دسته واسه عید غدیر تو مهد جایزه دادن.

اب پاش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

رضا
28 آبان 90 20:23
سلام
همونطور که گفتین تا زندگی هست باید امید داشت..
و این زندگی در وبلاگتون موج میزنه
ممکنه ساده باشه
ممکنه سختی به همراه داشته باشه
اما هست و قشنگه...
زندگی همین لبخند فرشته کوچولو شماست.
شاد و خوشبخت باشید در پناه خدا

واقعا همین طور که گفتین خنده هاش غم ها مو پرپر می کنه

مامان یسنا
28 آبان 90 21:33
سلام امیرجونم.من اسم امیر رو خیلی دوست دارم.ممنونم از نظرتون.وبلاگتون خیلی قشنگه.خوشحال میشم بهم کمک کنید برای بهتر شدن وبلاگ یسنا.بوس واسه مامانوامیرناز

مرسی عزیزم چشم حتما

تنهام با یادت
28 آبان 90 22:19
سلام وبلاگ زیبا و با صفایی داری... خوشهال میشم به منم سر بزنی... اگه با تبادل لینک موافق بودی منو با اسم تنهام با یادت (پوریا) بلینک به وبلاگم که اومدی بکو با چه اسمی بلینکمت تشکر
مرضیه مامان فاطمه
29 آبان 90 8:28
مرسی که وبلاگ ما سرزدی شما هم وبلاگ قشنگ و گل پسر خیلییییییییییییییییی ناز داری خدا واست حفظش کنه .

راستی فاطره اسم دختر دوست بابای امیرجون می دونی به چه معناست اسم دختر من فاطمه است.
حامله نیستم ولی دوست دارم یکی دیگه داشته باشم اگه پسر باشه طاها و دختر؟؟؟؟ نمی دونم می خوام به فاطمه بیاد

مرسی عزیزم فاطره یعنی شکافنده افریننده شاد باشید

مامان محیا
29 آبان 90 8:49
سلام..رمز آخری 2681 قبلیه هم که اراجیفیه که نوشتم تا کمی تخلیه بشم..زیاد جالب نیستن..ببخشید دوستم...راستی این نرم افزار تو کامپیوتر اجرا میشه؟؟کجا باید تهیه اش کنم؟؟
سمان جون
29 آبان 90 19:54
سلام مامان امیر ناز.
ممنون که به ما سر زدی.
اینم آدرس سایت پیش بینی شکل نینی:
http://www.makemebabies.com/



مرسی لطف کردی
فرنوش
29 آبان 90 21:14
سلام عزیزدلم خیلی محبت کردی که به من سرزدی الهی قربون دل پاک و مهربونت بشم که با نوشته های من اشکت دراومد ای جانم هزارالله اکبر پسر خیلی نازی درین انشالله زیر سایه مامان و بابا داماد بشه و 120 سال زنده باشه می بوسمت مهربونم
یسنا
30 آبان 90 10:34
سلام.
درقسمت معرفی وبلاگتون نوشتین فرشته ی نازم.انصافا کلمه ی قشنگی رو انتخاب کردین.
من مامان بزرگ یسنا هستم وازپیوندهای وبلاگش به اینجارسیدم.پسرخیلی خیلی نازی دارین.خدابراتون حفظش کنه.
اگه امکانش هست اسم این نرم افزارو هم برای ما بفرمایین.ممنونم.
شادوخوشبخدوموفق باشید درپناه خدا.

مرسی از لطفتون خوش بحال یسنا جون که مادربزرگی به خوبی شما داره برای شما و همه دوستان درباره نرم افزار توضیح کامل دادم

بابا محسن
30 آبان 90 12:45
سلام - ممنون به ما سر زدین - خدا امیر جون را حفظ کنه و به شما هم سلامتی و طول عمر با عزت بده


مرسی