امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

مامان و امیر ناز

روزهاییی برفی

1392/11/15 22:38
نویسنده : مامان سمیه
1,731 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم ببخشید که این مدت حسابی طولانی شد بیام سعی می کنم بیشتر خاطراتت و با عکس بگم این مدت پسرم کارنامه ترم 1 خودش و با نمره های عالی گرفت با این که تو اون مدت من بخاطر جراحی نتونستم کمکش کنم روز جشن هم که خانوم معلم بهش گقت از مامانت تشکر کن خیلی بامزه گفت مامانم گل یاسم عشقم دوستت دارم الهی فدات بشم که اینقدر خوش زبونی روز جشن دوستت امیرعلی طاهایی نبود تو با احساس گفتی من خیلی نگران امیر علی بودم خیلی دوست داشت باشه و شعر مادر و بخونه ناراحتم که نبود فدات بشم که اینقدر به فکر دوستتی اخه یه شعر دسته جمعی خوشگل برای مامان ها خوندین پسر نازم حسابی سواد دار شده و کلی از نوشتها و کتابها رو می خونه و مامانش ذوق زده می کنه... از روز یکشنبه برف سنگینی که خیلی هم بی سابقه بوده اومده و تو چند روزیه که تعطیل هستی و حسابی دوق می کنی روز اول که از پنجره برف و دیدی گفتی مامان مگه ایران هم برف میاد بعد که دیدی خندیدم گفتی منظورم اینه که بابل هم برف میاد؟ اخه همچین برف سنگینی و ندیده بودی بعدشم با عمه ناناز رفتیم برف بازی و ادم برفی درست کردیم و حسابی بهت خوش گدشت..

اینم پسر خوشتیپ من که کلی معلمش تو جشن با دیدنش بغلش کرد و قربون صدقه اش رفت..

عزیزم

اینم عشق من تو جمع دوستاش وقتی داره شعر مامان و می خونه

گلم

اینم عشقم در روز برفی

عزیزم

اینم امیر  و فاطره

ناز

اینم کارنامه پسرم

ک

 اینم جایزه ای که امیرجونم از باباش برا کارنامه گرفت البته از بابای مامانشم پول گرفت امیرنازمم که عاشق حیوانات کیف کرد از این کتاب

کتاب

بقیه عکسارو ادامه مطلب ببینید

اینم من و پسرمم

نازم

اینم عکسای حدود یه ماه قبل مهمونهای عزیزمون امیر جون و پارسا و مریم

پارسا

ن

اینم تولد فاطمه جون

م

اینم کیکی که برا تولد زنداداش گلم پختم

کی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیررضا
16 بهمن 92 9:01
سلام عزیزم افرین به تو پسر باهوش و خوش تیپ و ناز و خواستنی . همیشه موفق و پیروز و سربلند باشی و لبات بخنده. سمیه جونم برای گل پسری اسپند دود کن. سلام عزیزم مرسی از لطفت خاله جون مهربون دوستت دارممم
صدیق امل
16 بهمن 92 11:49
سلام خوش ذوقم عالی بود مرسی از لطفت گلممم
مادر اميرين
17 بهمن 92 21:12
سلام عزيزم خيلي خوشحال شدم وقتي كامنتت و ديدم افرين به پسري اميدوارم هميشه موفق باشه مرسی نازنینم من خیلی خوشحال شدم که اومدی دوست گلممممممممممممم
مامان ترنم
18 بهمن 92 11:02
ماشاا... به اين پسر باهوش و صد البته خوش تيپ. با اين كت و شلواري كه پوشيده بين دوستاش مي‌درخشه. مامان هنرمند مثل هميشه كيكي كه پختي عاليه. مرسی خاله جون مهربون
مامان نیایش
18 بهمن 92 14:58
به به مامان و پسر هنرمند و با ذوق قربون پسری خوشتیپ برم الهی همیشه موفق باشی گل پسری قربون اون دست خطت بشم آفرین سلام عزیزم خیلی خوش اومدی ممنون عزیزمممم