امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

مامان و امیر ناز

جشن آب

1392/8/13 10:38
نویسنده : مامان سمیه
1,884 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولو من یاد گرفته بنویسه اب بابا کلمه می نویسه واسه همین  براشون جشن اب گرفتن و روز شنبه بردنشون کنار دریا و اونجا بادبادک هوا کردن و جشن گرفتن البته بادبادک امیر جون پاره شد و حسابی از این بابت عصبانی شد .. منم تصمیم گرفتم که برای شادی  یه دونه پسرم خودم کیک درست کنم و براش  ببرم البته من خیلی وارد نیستم اما یه مادرم دلم می خواد هر کاری از دستم بر میاد برا بچه ام انجام بدم شاید کیکی که درست کردم به قشنگی کیک های بیرون نشده باشه اما طعم عالیش مطمئنن به خاطر عشقی بود که موقع پختنش به پسر نازم داشتم وقتی دیروز کیک و بردم مدرسه دیدن صورت شاد و خندون امیر حسابی خوشحالم کرد فرشته ام چه با افتخار به من نگاه می کرد و می گفت بچه ها مامانم این کیک و خودش پخته امیر نازم اگه بدونی چقدر کیف می کردم وقتی می دیدم چقدر ذوق می کنی و با خوشحالی اومدی کیک و بریدی و همش با نگاهت ازم تشکر می کردی معلمت هم بخاطر مشارکت تو کارای مدرسه قرار شد بهت 5 تا کارت تلاش بده .. اینجا می خوام از سارا جون و مرجان جون دوستای نازنینم که تو این محیط مجازی باهاشون اشنا شدم و خیلی چیزا ازشون یاد گرفتم تشکر کنم بخصوص واسه درست کردم کیک کلی راهنماییم کردن..

اینم کیک آب

 

کیک آب

اینم فرشته ام با دوستش امیرعلی موقع بریدن کیک

 

 

نازم

نازم

اینجام با همکلاسی های فرشته ام واسه قد رشیدش اخر کلاسه

کلاس

ک

اینم اولین مشق از آب نمی دونم چرا بعضی وقتها کلاه اب و برعکس می ذاری

م

امروز روز دانش آموزه این روز رو به دانش آموزه کوچکم تبریک می گم امیدورام همیشه موفق باشی فرشته من

روز دانش اموز مبارک

اینم هدیه روز دانش آموز به گل نازم

ک

اینم یه کتاب نوشتاری

ک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مرجان
13 آبان 92 11:25
سمیه جونم واقعا زیبا شده خیلی قشنگ و ساده و شیک!
دستت درد نکنه مامان مهربون!
بهت تبریک میگم از طرحی هم که بهت داده بودم هم بهتر شده!
ایشاا... همیشه زنده باشی و عروسی و خوشبختی و عاقبت بخیری امیر عزیز رو ببینی!
امیر ناز نازنین قدر مامان و بابای مهربونتو بدون !


سلام عزیزم واقعا ممنون از لطفت چشمات قشنگ میبینه
مامانی ارمیا وروجک
13 آبان 92 16:58
سلام عزیزم.تبریک میگم روز دانش اموز رو به امیرجون.انشالله همیشه موفق باشه.خانمی کیک خوشگلی شده افرین به هنر و سلیقه ت.


سلام عزیزم چشمات قشنگ میبینه ممنونم
آرزو
14 آبان 92 11:56
خدا حفظش کنه براتون...دست گلتون درد نکنه مامان هنرمند...


ممنون از لطفت گلم
مامان گیسو جون
14 آبان 92 20:24
عزیزممممممم ای جانم اشک تو چشمام جمع شد کوچولوی با سواد
دستت درد نکنه مادر بی نظیر و نمونه
کیکت عالی شده
حتماً ایده ات تو ذهنم می مونه برای روزی که گیسو هم بتونه بنویسه آب


مرسی دوست با احساسم حتما همچین روزی بهترشو درست می کنی
sima
15 آبان 92 7:35
سلام خیلی عالی شده کیکتون تزیینش که خیلی عالیه حتما خوشمزه هم هست ، ماشاله به امیر جون با اون چشمهای نازش... راستی شما که دختر میخوای چرا به فکر بچه دوم نیستی ؟؟؟


سلام گلم مرسی که اومدی اخه خواهر مگه دختر و میشه سفارش داد؟ اومدیم و پسر شد اونوقت که نمیشه پس داد
مانی محیا
15 آبان 92 9:17
عزیزم چه کار خوبی کردی. کیکت عالی بودایشالا دانشگاه رفتنش. بی معرفت یعنی از وقتی رمزدار کردم بمن سرنزدی..ته ره کشمه.


سلام خوشگل دتر ببخشید خیلی سرم شلوغ بود مرسی از رمز فدا
شازده امیر و رها بانو
15 آبان 92 10:55
سلام سمیه حان
آفرین به این مامان خوش سلیقه و با ذوق چه کیک قشنگی درست کردی خانم
آفرین به امیر رضا که انقدر قشنگ مینویسه و نوشتن آب رو یاد گرفته
کلا ازش راضی هستی سمیه جان یا هنوز درگیری؟


سلام عزیزم مرسی از لطفت خدارو شکر خیلی بهتر شده راه افتاده
مامان مریم
15 آبان 92 14:26
حسابی حرفه ای شدیا در پخت و تزیین کیک...دیگه میتونی یه قنادی خوشگل کیک خونگی باز کنی...هنوز که کارت نگرفته دستور کیکشو برام بذار عزیزم
روز دانش آموزم به امیرنازم تبریک میگم..خداییش از الان دل منو بردی بزرگ شی چی میشی


سلام گلم نه بابا خیلی مونده هنوز تازه کارم به عشق پسری یه خورده خوب میشه شما امر بده اطاعت میشه گلم چشمات خوشگل میبینه خاله مهربون
مامان ترنم
17 آبان 92 8:31
چه كيك خوشگلي. واقعا براي خودت هنرمندي هستي سميه جون آفرين. روزت مبارك امير عزززيززز. سلام عزیزم لطف داری
مهتا
17 آبان 92 16:01
سلام آفرین به مامان هنرمند امیرناز عزیز. بعله.بایدمافتخار کنه بهت... بیچاره بچه ی نداشته ی من که مامانش بلد نیست کیک درست کنه)) مرسی مهتا جون شما که خودت هنرمندی عزیزم ایشالا به وقتش یاد میگیری
مامان دینا جون
19 آبان 92 13:56
روزت مبارک امیر عزیزم سمیه جون خسته نباشی حسای برات خودت کدبانو وهنرمندیاااااااا مرسی نازنینم
عاطفه
20 آبان 92 12:10
نزن ! خودم به اندازه کافی خودم و دعوا کردم و شرمنده هستم ولی به جون پارسا همون اول اومدم و پست قشنگ با سواد شدن پسرکمون و خوندم متاسفانه فرصت نمیشد نظر بذارم. شرمنده ات شدم. ایشالله جشن فارغ اتحصیلی اش بعد از تز دکتراش مرسی که اومدی دوست خوبم همین که میای خوشحالم می کنی ایشالااااااااااا
مامان بردیا(عالمه)
20 آبان 92 13:41
چه کیک خوشگلی خوشبحال امیر جون با مامان با سلیقش ممنون عزیزم
امیر علی
22 آبان 92 12:49
چه کیک خوشگلی حتمآ باید خوشمزه هم باشه منم میخام
مامان سروش و سروین
28 آبان 92 0:01
عزیزم. الهی زنده باشی
(زهره)مامان فاطمه
28 آبان 92 9:42
باریکلا مامانی هنرمند خوشبحال امیرجون با ایم مامانی مرسی گلممممممممممم
سانی مامی شادیسا
28 آبان 92 16:11
ممنون که به وب دخترم سر زدین خدا پسر گلت رو براتون حفظ کنه. خوش بحالش که مامان هنرمندی مثل شما داره. ظاهر کیک که خیلی هوس انگیز و خوشمزه بود. طعمش هم معلومه که فوق العاده بوده. تزیینش هم خیلی خیلی عالی بود. سلام عزیزم خوشحال شدک که اومدین چشماتون قشنگ می بینه عزیزم
کاکل زری یا ناز پریییی
28 آبان 92 21:17
آخی مبارکههههههه چه خوش خط هست امیر جونمممممممم دست مامان درد نکنه خیلی ککی خوشکلی ما هم تحریم کیک و شیرینی حسابی دهنمونو اب انداختی مامانی انشاالله کیک ارغ التحصیلیشو ببره این گل پسر .خیلی دوسش دارمممممممم سلام عزیزمممم ایشالا زود از تحریم در بیای خودم برات درست می کنم
زهره (مامان آرتین)
29 آبان 92 1:13
ممنون که به وب آرتین سرزدی گل پسرت رو ببوس مرسی عزیزم
مثل هیچکس
2 آذر 92 13:22
ممنون از این که به وب محمد اومدید خوشحال شدیم عزیزم ولی اون وب اصلی محمد نیست بلکه کپیشه اگه دوست داشتید بیاید وب مثل هیچ کس با ادرس mohamad27.niniweblog.com .از کیکتونم معلومه حسابی کدبانو هستید واین کارتون قابل تحسینه بهتون تبریک میگم ممنون چشم میام نه بابا کدبانو کجا بود یه چیزایی درست می کنم