امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

مامان و امیر ناز

به نام انکه در زیباترین صورت ترا افرید

1391/11/4 10:33
نویسنده : مامان سمیه
792 بازدید
اشتراک گذاری

هورااااااااااا بلاخره کارت تلاش های پسر نازم به 10 عدد رسید گل پسرم نشان اخلاق و گرفت..دیروز من رفته بودم محموداباد و تو قرار بود بعد مدرسه بری خونه عزیز دیدم که به گوشیم زنگ زدی و با خوشحالی گفتی مامان کارت تلاشم شد 10 تا و نشان اخلاق گرفتم من کلی خوشحال شدم و تشویقت کردم تو راه اومدن به خونه برات دو تا کتاب به عنوان جایزه خریدم که کلی ذوق کردی عزیز هم بهت جایزه داده بود. فدای پسر با ادبم. این چند روزه سرماخوردگی ولت نمی کنه به طوریکه دیشب از سرفه حالت بهم خورد کی میشه این فصل تموم بشه و این الرژی لعنتی هم تمو بشه نمی خواستم امروز بفرستمت مدرسه اما به عشق جایزه اقا مدیر خواستی که بری منم که دیدم تب نداری بردمت الانم با نگرانی منتظرم که بیای فرشته من

اینم نشان اخلاق گل من

ن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مانی محیا
4 بهمن 91 10:58
مبارکش باشه عزیز
ستاره
4 بهمن 91 12:21
ای جووووووونم مبارک باشه

وقتی مامان به این مهربونی و نازی داشته باشه بایدم کارت اخلاق بگیره دیگه


مرسی عزیزم چشمات خوب میبینه
مامان فافا
4 بهمن 91 15:46
هزار آفرین به امیر عزیزم امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشی و دل مامان و بابا رو شاد کنی
مامان دینا جون
4 بهمن 91 21:02
گرفتن کارت نشان اخلاق مبارکت باشه عزیزم.امیدوارم همیشه موفق باشی.
فرزانه
5 بهمن 91 18:56
امیر ناز عزیزم شما همیشه نمونه هستی و بیست ... امیدوارم همیشه موفق باشی ...


مرسی خاله جون
مامی امیرین
5 بهمن 91 19:21
آفرین پس گلم..امیدوارم تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی
مامانی چشم به راه
6 بهمن 91 10:55
آفرین به گل پسرزرنگ!!! بوووس به روی ماهت که انقد عاشق مامانی!
مامان علی خوشتیپ
7 بهمن 91 13:59
هورااااااااااااااااااااااا
آفرین امیررضا خوش اخلاق و زرنگ.تبریککککککککککککک
خاله خیلی دوستت داره ها


منم دوستت دارم خاله جون
منا مامان یسنا
7 بهمن 91 16:12
وااااااااااااااای امیرم بهت تبریک میگم .وسمیه جون به شما هم تبریک میگم.خیلی خوشحال شدم .
هیراد و عمه لیلاش
7 بهمن 91 19:01
درود بر پسر با اخلاق و زرنگم هزاران هزار افرین
مامان نیایش
9 بهمن 91 12:01
مبارک باشه پسرک با اخلاق
مامان پارسا
11 بهمن 91 8:19
آفرین عزیزم مبارکت باشه امیدوارم همیشه موفق باشید


سلام عزیزم مرسی
مامانی وروجک ارمیا
16 بهمن 91 21:42
ایول اقا امیر تبریک میگم.ایشالله کارت تلاشات 100 تا بشن کلی جایزه بگیری که تو شایسته ی بهترین هایی.
مهتاب (مامان خانمی)
11 اسفند 91 12:17
سلام سمیه جونم تبریک میگم بهت بخاطر گلپسر خوش اخلاقت
راستی قالب جدید وبلگت خیلی قشنگ همچنین عکسهای امیرخان


مرسی عزیز دلممممممممممم